Probleem solexi reguleerimisega
Postitatud: 01 Apr 2008 22:09
Tere härrad spetsialistid.
Sai endale sügisel hangitud hobisõidukiks vaz 2105 1600 mootoriga, mootor kap-remonditud ja kõik vajalik korrastatud. Autol probleem selles, et sujuval kohaltvõtmisel tekib tõmbesse "auk" -peab justkui gaasi ja siduriga rohkem meelitama kui lääne-autoga harjunud inimene eeldaks. Ning probleem 2 - ühtlasel väikese koormusega sõidul maanteel kipub auto kergelt jõnksutama nagu mootor jätaks kergelt vahele, kuigi auto elektrooniline süütesüsteem on laitmatus korras ning reguleeritud. Muid anomaliaid ei ole---mootor käivitub hästi nii külmalt kui soojalt; kütusekulu normis; tõmme on üle ootuste hea (minu pereauto Wv passat 55 kW mootoriga jääb ikka vägapalju kiirenduses alla). Ülevaatusel sai ka käidud-CO oli 3,5 ja HC näitu ei mäleta. Tuttavast ülevaataja ütles, et näidud väga head nii vana auto kohta (dokukad vist 1975 aasta). Hiljem sõbrad soovitasid CO suuremaks keerata---näit pidavat Lada jaoks liiga väike olema.
Nüüd siis asjast- kahtlustan karbussi.
Karbuss ise tutikas solex 21083-1107010 ilma elektroonika ja automaatkäivituseta.
düüsid 1 kamber õhk-140 bena 97,5
2 kamber õhk-150 bena 95
ökonomaiser 40
kiirendus 45-40
Milliseid düüside asendusi soovitate, et hoida ära auku kohaltvõtmisel ja võibolla parandada ka mootori tõmmet? --kütusekulu pole väga oluline. Tegemist siis 1600 mootoriga.
Olemas on veel 165 õhk 110+107 bena ja 35-40 kiirendus düüsid varuks.
"Keegi" mainis, et vajalik suurendada ökonomaiseri düüsi---kas vastab tõele?
Sai endale sügisel hangitud hobisõidukiks vaz 2105 1600 mootoriga, mootor kap-remonditud ja kõik vajalik korrastatud. Autol probleem selles, et sujuval kohaltvõtmisel tekib tõmbesse "auk" -peab justkui gaasi ja siduriga rohkem meelitama kui lääne-autoga harjunud inimene eeldaks. Ning probleem 2 - ühtlasel väikese koormusega sõidul maanteel kipub auto kergelt jõnksutama nagu mootor jätaks kergelt vahele, kuigi auto elektrooniline süütesüsteem on laitmatus korras ning reguleeritud. Muid anomaliaid ei ole---mootor käivitub hästi nii külmalt kui soojalt; kütusekulu normis; tõmme on üle ootuste hea (minu pereauto Wv passat 55 kW mootoriga jääb ikka vägapalju kiirenduses alla). Ülevaatusel sai ka käidud-CO oli 3,5 ja HC näitu ei mäleta. Tuttavast ülevaataja ütles, et näidud väga head nii vana auto kohta (dokukad vist 1975 aasta). Hiljem sõbrad soovitasid CO suuremaks keerata---näit pidavat Lada jaoks liiga väike olema.
Nüüd siis asjast- kahtlustan karbussi.
Karbuss ise tutikas solex 21083-1107010 ilma elektroonika ja automaatkäivituseta.
düüsid 1 kamber õhk-140 bena 97,5
2 kamber õhk-150 bena 95
ökonomaiser 40
kiirendus 45-40
Milliseid düüside asendusi soovitate, et hoida ära auku kohaltvõtmisel ja võibolla parandada ka mootori tõmmet? --kütusekulu pole väga oluline. Tegemist siis 1600 mootoriga.
Olemas on veel 165 õhk 110+107 bena ja 35-40 kiirendus düüsid varuks.
"Keegi" mainis, et vajalik suurendada ökonomaiseri düüsi---kas vastab tõele?