1. leht 2-st
Mis karbussil puudu on?
Postitatud: 23 Mär 2008 14:14
Postitas siksaator
Nii tegu peaks, siis olema 2105 karburaatoriga. Aga nagu näha, siis oleks selle küljest puudu midagi(punase ringiga tähistatud), tahaks teada, mis puudu on:

[Muudetud: 23-3-2008 siksaator]
Postitatud: 23 Mär 2008 20:15
Postitas lada
ei tahtnud uut teemat teha.tahtsin teada kas atsetooni asemel bensiini sees on mõtet karpat leotada,et puhtaks saada?:puzzled
[Muudetud: 23-3-2008 lada]
Postitatud: 23 Mär 2008 20:18
Postitas Alfist
Algselt postitas: lada
ei tahtnud uut teemat teha.tahtsin teada kas atsetooni asemel bensiini sees võib karpat leotada,et puhtaks saada?:puzzled
ikka võib,ta puhastab paremini kui bens,kuid kummi tihendid soovitan ära võtta,sest mudu rikub need ära;)
Postitatud: 23 Mär 2008 22:12
Postitas GTA
sm. siksaator: Oled kindel et pildil üldse midagi puudu on? Parempoolne on niisama tühi auk, mis kuhugi ei vii. Vasakpoolne seadis ilmselt mingi tore vaakumseadeldis, mida mina varem näinud pole ja otstarvet esimese pauguga nimetada ei oska. Ekspordikalt pärit? Neil oli paremate heitgaaside nimel ühtteist standardtsele lisaks monteeritud. Kuna mingit otstarvet pole, siis jääb lihtsalt tühjaks see auk sul...
sm. lada: Karpat bensiini sees leotada polegi mõtet, selles liguneb ta koguaeg:rolleyes
Atsetoon lahustab hästi sadenenud bensiinivaike, sellepärast teda soovitataksegi.
[Muudetud: 23.3.08 GTA]
Postitatud: 23 Mär 2008 23:01
Postitas siksaator
see parempoolne vaakumseadeldis peaks vaakumiga teist lõõri avama:puzzled, kuna on teise lõõri ,,klapiga'' ühenduses;).
Aga võin ka eksida:rolleyes
Endal pole selle karbussi kohta raamatut ja seega küsingi siit abi:puzzled.
Postitatud: 23 Mär 2008 23:34
Postitas GTA
Parempoolne just nimelt avabki. Seda ma ka mõtlesin, aga kõpitsesin nüüd eelmise posti õigeks:D
Sõnaga, vene manuaalis pole sellist aparaati piltidel olemaski, kuhu sul ring ümber tõmmatud on. Arvan, et tegu mingi heitgaaside mürgisuse vähendamise süsteemiga seotud osaga ja arvan ka, et midagi ei juhtu kui see kasutusse ei lähe.
Postitatud: 24 Mär 2008 22:36
Postitas siksaator
Aga kui tollel vasakpoolsel seadeldisel seda nö jalga alt liigutad, näiteks lükkad üles poole, siis see oma korda tõmbab gaasi peale(ehk nagu tõmbab ise tiba gaasi peale, üks 1mm jagu aga gaasisüsteem liigub). Ise korra mõtlesin, et äkki mingi tühikäigu värk ja lolli peaga mõtlesin veel, et sinna otsa käib jagaja vaakumvoolik:lol:D
Postitatud: 25 Mär 2008 08:55
Postitas kenu
Algselt postitas: siksaator
Aga kui tollel vasakpoolsel seadeldisel seda nö jalga alt liigutad, näiteks lükkad üles poole, siis see oma korda tõmbab gaasi peale(ehk nagu tõmbab ise tiba gaasi peale, üks 1mm jagu aga gaasisüsteem liigub). Ise korra mõtlesin, et äkki mingi tühikäigu värk ja lolli peaga mõtlesin veel, et sinna otsa käib jagaja vaakumvoolik:lol:D
kas ta mitta õhuklappi ei ava käivitamisel, mitte segulõõri, kui jah, siis ongi tühikäiguseadis, mis käivitamisel hõrenduse suurenedes paremaks käivitumiseks veidi õhuklappi avab.
originaalkarpal on see jubin kanaliga ühenduses segusiibri aluse ruumiga hõrenduse püüdmiseks, antud isendil on ta ebaloomulikus kohas ja võib tõesti läbi vooliku segusiibri alla minna. Pane rohkem pilte, siis on karpa kui tervik paremini näha.
Postitatud: 25 Mär 2008 11:26
Postitas Laurimetall
100% kindel pole aga tundub ,et tegu on ujukikambri tuulutusega ,mis peaks soodustama sooja mootori käivitamist. Kui veel mõne pildi paned mõne teise nurga alt kah siis saab äkki midagi kindlamat ütelda. Üldiselt peaks karburaataor ka ilma selle seadmeta töötama ,kuid kindlasti on sellel seadmel ka mingi kindel otstarve olnud.
Postitatud: 28 Mär 2008 00:27
Postitas siksaator
Pilte kahjuks hetkel rohkem pole, pole ka digikat, et uusi pilte teha.
Aga nagu siin pildil:

Sellel karbussil olemas sama koht aga toru seal pole, ainult auk. Uurisin ja tsurkisin seda auku(kollase kastiga märgitud) traadiga ning tulin järeldusele, et sealt see ongi lihtsalt tühi auk, mis kuhugi vii. Aga nagu sellel pildilgi näha, siis sinna ühendatakse vaakumtoru aga, mis imevalemiga ta seal töötab?:puzzled
Nats keeruline tekst aga loodan ,et saate aru:rolleyes
Karbusside vallas olen suht võhik:rolleyes
[Muudetud: 27-3-2008 siksaator]
Postitatud: 29 Mär 2008 00:20
Postitas Indy
Pilt on minu 07-st.
See voolik tuleb jagajast (jagajal on vaakumregulaator) ja vaakum tekib karburaatoris, sisselaskes on ju hõrendus.
Aga pilte võrreldes ei ole tegemist sama avaga.
Kaldun arvama, et see on mingi tehnoloogiline ava, mis peaks olema hoopis suletud.
Tee üks pilt nii, et gaasihoovastik jääks vasakule poole ja ujukiruumi tulev bensiinivooliku otsik paremale, siis saaks võrrelda.
[Muudetud: 28-3-2008 Indy]
Postitatud: 29 Mär 2008 01:47
Postitas siksaator
hää küll, eks millagil üritan parema pildi teha, kui digikat saan;)
Postitatud: 29 Mär 2008 20:32
Postitas siksaator
Postitatud: 30 Mär 2008 01:02
Postitas Laurimetall
kui see vaakum seadeldis ei ole toru kaudu ujukikambriga ühendatud ,siis peab olema tegu mingisuguse pöördeid reguleeriva seadeldisega. Ümbes ,et kui seal seadeldisest tulevas torus on vaakum ,siis hoiab pöördeid kõrgemal ( võimalik ,et külmkäivitusel ) kuigi teiselpool on karburaatoril tooreklapi tross olemas ja kui seda tõmata siis hoovastiku kaudu tõstab ikka pöördeid. Kindlat otstarvet ei oska ikka arvata.
Postitatud: 30 Mär 2008 01:26
Postitas siksaator
hmmm jah. See seadeldis liigutab tõesti gaasi, nii 1mm kõige rohkem. Sinna otsa peaks tõesti mingi vaakumtoru minema, kuna seal pool kus toru on, seal pool ka auk aga teisel pool auku pole, tähendab nagu mingi pime oleks ette pandud ja seda kindlasti tehase poolt ma arvan:puzzled
Aga jah nagu ma aru saan, siis siia auku käib vaakum?

Postitatud: 30 Mär 2008 09:52
Postitas Indy
Punases ringis olev ava on tõenäoliselt jagaja vaakumregulaatori jaoks, millegipärast pole seal toruotsikut?
Gaasihoovastiku juures kollasega märgitud otsiku külge käib peenem toru, mis tuleb karterituulutusest, õhupuhasti korpuse küljes on hargnemine.
Minu 07-l on see ava suletud ja ka õhupuhasti korpuse ava (vajalik segusiibrite võllide määrimiseks aga erilist tähtsust ei oma, vähemalt pole selle puudumine mootori töös häireid tekitanud)
[Muudetud: 30-3-2008 Indy]

Postitatud: 30 Mär 2008 11:25
Postitas siksaator
See jagaja vaakumregulaatori jaoks tehtud augul on toru tõesti ära murdunud:puzzled. Eks vist tuleb sinna ise mingi toru panna;)
Postitatud: 30 Mär 2008 12:34
Postitas Indy
Kui jagajal on vaakumregulaator siis kindlasti on mõttekam see ava ka töösse saada.
Postitatud: 30 Mär 2008 13:13
Postitas siksaator
Algselt postitas: Indy
Kui jagajal on vaakumregulaator siis kindlasti on mõttekam see ava ka töösse saada.
just minu mõte;). Ehk hakkan millalgi seda peale pusima;)
Postitatud: 31 Mär 2008 18:54
Postitas siksaator
Nii täna tegin ühe pisikese eksperimendi: võtsin sellise suurusega kummitoru, mis läks täpselt sinna vaakumiauku(punase ringiga tähistatud) ja siis tõmbasin vooliku kaudu õhku(suuga) ja selgus, et sealt õhku ei tule, tundub nagu kinnine ruum, sama lugu ka puhumisega.
Kas on võimalik, et sellel karbussil on see vaakumiauk kinni?(Oli 05-si ka vaakumita jagajaga?:puzzled)