1. leht 1-st
Nukk ja mootor?
Postitatud: 15 Mär 2008 01:41
Postitas bridgetone
Et küsimus kui mul on 1.2 mootor ja panen peale kõrgemaks keevitatud nuka kas klapid pähe ei lähe või kui siis kuipalju võib olla keeviataud ja kui palju saab puurida 1.2 plokki?
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
Postitatud: 15 Mär 2008 08:29
Postitas olaaf
1,2 uuema tüübi plokki saab puurida kestvaks 77-78mm vana tüübi muldvalu plokki (pre 1973) saab puurida ka 82mm mõõtu.
kasutades kõrgemat nukki peaks klapipesad kolvile sisse freesima, kuna hakkad ilmselt mootorit kasutama kõrgematel pööretel siis ehk ei jõua väljalaske klapp ennast eest ära koristada...
Ja vaata teema pealkiri ka üle, ei vasta reeglitele!!!
[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
Postitatud: 15 Mär 2008 09:01
Postitas bridgetone
Aga kui põõrdes ei kasuta siis ei peaks ju midagi juhtuma või siis Jäigemad klapivedrud või siis topelt?
Postitatud: 15 Mär 2008 09:02
Postitas bridgetone
JA palju on 1.6 mootori 2 remondi mõõdu kolvi suurus?
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
Postitatud: 15 Mär 2008 09:41
Postitas olaaf
79,7-79,8
[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
JA kui kaua se 1.2 nii kestaks?
Postitatud: 15 Mär 2008 09:44
Postitas bridgetone
Ma ei mõtle seda muidugi tänavasõiduks:)
Kui palju saab max puurida et sõita 30000km või isegi vähem?
[Muudetud: 15-3-2008 bridgetone]
Postitatud: 15 Mär 2008 10:07
Postitas olaaf
1km-100000 sõltub milline plokk sul on ning kuidas see plokk tehases tehtud.
mis aasta plokk sul on?
89 aasta plokki saab võibolla kestvaks puurida 77,5mm peale aga sellist kolbi pead muudelt autodelt otsima juba.
79,0 puurida ka ilmselt võimalik, kuid siis silindri sein juba 1,5mm õhem ning kõik sõltub väga palju mootorist.
ise soovitaks panna 76,8 samara kolvi millel pealt lased maha treida 1,55mm ning plokist 1,5mm ja kaanest 1,6mm
klapipesad pead uued laskma sisse kolbi freesida
[Muudetud: 15-3-2008 olaaf]
Postitatud: 15 Mär 2008 10:08
Postitas hautz
Osta 1,6 peale ja ära leiuta ratast:flaming
See ei jää lihtsalt kestma.
Postitatud: 15 Mär 2008 10:08
Postitas bridgetone
Se muidu 76 aasta 01 42000 läbisõit:)
Postitatud: 15 Mär 2008 10:17
Postitas olaaf
milleks sa seda mootorit ehitad.
ilmselt tehtud kaane, horisontaalkarpade ja korraliku nukiga saab 90-100hj.
kunagi sõideti ju rallit 1200 mootoritega.
ehitamine on samakallis kui 1600 mootoril, kuid viimasel on originaalis juba ~80hj
1200 mootoril ~64hj
:)
Postitatud: 15 Mär 2008 11:50
Postitas bridgetone
Se 01 mis mul on mul kõrgemaks keevitatud nukk olemas mõtlesin et paneks selle kõigepealt peale aga kas üksi sellest nukist midagi juurde tuleb ja kas ma saan üldse selle sinna lihtsalt panna ? Ja se et kas sa annab ültse üksinda miskit juurde?
Postitatud: 15 Mär 2008 14:06
Postitas tuhajuhe
Ega muidu targemaks ei saa,kui ei proovi.Siis saad teistele ka rääkida mis toimus.
No
Postitatud: 15 Mär 2008 14:07
Postitas bridgetone
Ma mõtlesin äkki on keegi proovinud vms?:)
Postitatud: 15 Mär 2008 14:47
Postitas SexSix
Kunagi väga ammu sai proovitud nukkvõlli millel olid nuki vastaskaelad peenikeseks lastud.Klappe reguleerides tuli reguleerpolte ikka väga kõvasti plokikaanest välja keerata.Klapid avanesid a,6mm rohkem.
Tavaliikluses piisas kolmest käigust.Sest 4000 pöördest hakkas alles mootor normaalselt käima,ilma tõmblemiseta.
Eks olin liiga noor ja loll , et seadistada süüdet ja karburaatorit.
Aga mingis pööretevahemikus(hästi kõrged)oli tõmme päris hea.
Klapid pähe ei jooksnud (mootoriks 2101,76,4 kolvid ilma klapisüvenditeta,muidu orginaal)
Tänx
Postitatud: 15 Mär 2008 15:15
Postitas bridgetone
Ühesõnaga reguleeritavat nukki pole vaja ja pähe klapid ei lähe jah:)
Postitatud: 15 Mär 2008 15:43
Postitas SexSix
Kõik ümbertehtud nukkvõllid on erinevad!!!Ei tasu ühe vitsaga lüüa!!!Võib juhtuda äkki midagi halba!!!
Mõõtsin üle selle nukkvõlli:Nukikõrgus-33,6mm ja kael 26,5.
Võibolla mõni targem ütleb millega tegemist?
Postitatud: 15 Mär 2008 23:06
Postitas bridgetone
ok