1. leht 2-st
Ei taha nelja silindri peal töödata
Postitatud: 10 Mär 2008 22:14
Postitas Kutsa
Hakkas lambist jamama üks ühtu et käib kolme silindri peal ,sai siis vahetatud kondekas ,jagajakontaktid ,karpal remondi komplekt ja ei hakkanud tööle ,lõpuks tuli välja et 4 silindri küünal ei töödanud,sai siis kõik küünlad uued pantud ja hakkas ilusti tööle,nüüd siis päev hiljem sama jama et ei tööta 4. silindri peal,proovisin jälle uusi küünlaid aga ei aidanud enam,kas keegi oskab öelda milles võib viga olla?
Postitatud: 10 Mär 2008 22:29
Postitas kapa
Su jutust ei tule välja, kas sa kõrgepingejuhtmeid oled kontrollinud?
[Muudetud: 10-3-2008 kapa]
Postitatud: 10 Mär 2008 23:18
Postitas Kutsa
Need sai hiljuti uued ostetud
Postitatud: 10 Mär 2008 23:26
Postitas MuKi14
Klapisääre tihendid?
Postitatud: 11 Mär 2008 08:39
Postitas GTA
Algselt postitas: Kutsa
Need sai hiljuti uued ostetud
Kui mingid kõige odavamad küünlajuhtmed on, a'la 50-eegused, ei pruugi need uuest peast ka asjalikud olla - vähemalt mina olen nendega tõmmata saanud.
Jagajakaas ja rootor ka kriitilise pilguga üle vaadata, oksiidist puhastada.
Proovi nii, et vahetad neidsamu küünlaid ja juhtmeid (!), millega praegu viga esineb. Kas probleem kolib nt koos konkreetse küünla või konkreetse juhtmega mõnda teise silindrisse? Saad vbolla rohkem aimu kui suvaliselt juppe vahetades.
Edit: Diagnostika põhireegel: elektri- ja süütesüsteemi vigu saab otsida ainult siis, kui mehhaaniline osa on laitmatus korras. Ühesõnaga, kui säde on iga mats igal ajal igas kohas - peab veenduma, et silindris ka kompressioon on, klapid peavad ja rõngad tihedad.
[Muudetud: 11.3.08 GTA]
Postitatud: 11 Mär 2008 08:42
Postitas Hulkur
Kontrolli õli.
Mul just oli selline viga, et bensiinipumba membraan oli otsad andnud, bensiin jooksis õliga sassi ja õli bensu segu tappis küünlad ära.
Postitatud: 11 Mär 2008 09:14
Postitas petz
Neljanda silindri sisselaskekollektorile on kinnitatud pidurivõimendi vaakumvoolik. Üks vaakumvoolik peaks minema ka karburaatorile. Kui nende voolikute ühenduste vahelt või katkisest pidurivõimendist saab neljas silinder lisaõhku, mis rikub segu õige koostise, siis ongi tulemuseks mittetöötav neljas silinder!
Postitatud: 11 Mär 2008 14:32
Postitas Kutsa
Viga ei esine ühe ja sama silindriga algul oli 4. silinder nüüd aga esimene,küünlad proovisin algul NGK omasid ja nüüd bochi omad aga ikka sama ,küünla juhtmed 75.- ,klapisääre tihendid sai alles vahetatud koos klappidega ,ja klappid ilusti sisse ka sooveldatud,kompresiooni sai mõõdetud ja igas silindris 10,2,kollektorile minev voolik korras ja karpasse ei lähe mul vaakum voolikut.
Postitatud: 11 Mär 2008 14:46
Postitas m-rally
mul endal täpselt sama jama,lihtsalt vahepeal hakkas puterdama ja üks silinder kadus pidevalt tagant ära,mulle soovitai vene küünlad peale panna.Mõeldud, tehtud! panin vene küünlad peale,volga poest ostsin,17 eek-i tk ja nüüd ei jäta enam vahele üldse.Aga jõudu vea leidmisel.
Postitatud: 11 Mär 2008 15:06
Postitas Mikk
Kindel ikka, et kuskilt üle ei peksa, mõranenud juhe või piip. või mõrane jagajakaas.
Postitatud: 11 Mär 2008 16:29
Postitas ZZZ
Minu autol oli nii, et süütepoolist tulev kõrgepingejuhe ei andnud korralikku ühendust. Igaksjuhuks vaata üle.
[Muudetud: 11-3-2008 ZZZ]
Postitatud: 11 Mär 2008 16:32
Postitas Kutsa
Eks lähen uurima ja õhtu annan siis teada.
Postitatud: 12 Mär 2008 00:51
Postitas Kutsa
Nii nüüd oma 6 tundi jamatud asjaga ,sai proovitud erinevaid küünla juhtmeid ,küünlaid erinevaid vähemalt 6 tükki,seda ma ainult avastasin ,et jagaja kaanel oli mõra sees kuigi oli uus,kaani proovisin ka kahte uut aga ei midagi,homme proovin teist jagajat ja kui sellest asja ei sa siis on kõik läbi proovitud ja vist viin auto Keilas asuvasse Kevasse remonti seal vanamehi küll kes sigullidega tegelenud eluaeg.Minul igatahes juhe koos ,ma ei usu et mootori enda viga võib olla.
Postitatud: 12 Mär 2008 09:34
Postitas olaaf
kas jagaja võll loksub?
kas sul vaakumkorrektoriga jagaja - nendel ülemine laager tavaliselt väsib ja siis hakkab see kontakte hoidev plaat loksuma= jamad igasugused...
Postitatud: 12 Mär 2008 09:54
Postitas Mikk
kui kaanel oli mõra sees, kas siis enne kui teisi kaasi peale proovisid rootorit "tahmast" puhastasid? või veel parem, mõni teine rootor peale proovida.
Postitatud: 12 Mär 2008 16:01
Postitas Kutsa
Rootori puhastasin ära,jagaja on mul ilma vaakumita ,pika jalaga,ja sellel laagreid ei ole ta on pukside peal.Ma ei tahaks uskuda et rootori viga kui ainult esimene silinder ei toimi.Imelik on see et küünlale tuleb säde aga kui käima panna siis tõmbab esimese küünla kohe märjaks.
Postitatud: 12 Mär 2008 16:30
Postitas hautz
Klapid on regullitud?
Läbi ei lase?
Postitatud: 12 Mär 2008 17:19
Postitas Kutsa
No klappid on alles regullitud ja ma ei usu et läbi laseks siis oleks kompresioon ka väiksem
Postitatud: 12 Mär 2008 18:01
Postitas GTA
Mootor soojaks käib, siis ei võta silindrit järgi? Või sooja mootoriga puhastad selle küünla ära ja proovid, kas taob kohe märjaks või jääb käima... Mis häda selle 4. pütiga siis oli, et see ei käinud? Tagus samamoodi märjaks või oli eraldiseisev viga?
Kompressioon muidu külmalt või soojalt mõõdetud?
Postitatud: 12 Mär 2008 20:24
Postitas olaaf
mis värvi teised küünlad on?
proovi peale teise töötava auto pealt jagajat ja karpat