1. leht 2-st
õlirõhk?
Postitatud: 09 Mär 2008 15:11
Postitas carl93
kui mootoril pole rõhku mis siis läbi on?mul nii et kui pöörded on 1000 peal siis rõhk on pea aegu 0 ,aga mootor töötab hästi.
[Muudetud: 01.10.2007 carl93]
[Muudetud: 01.10.2007 carl93]
Postitatud: 09 Mär 2008 16:44
Postitas tuhajuhe
Mida see mootor rõhuma peab?
Postitatud: 09 Mär 2008 17:10
Postitas hautz
Äkki pole kompressiooni?
Klapp kõver või katki ,või rõngad pooleks siis.
Postitatud: 09 Mär 2008 17:16
Postitas tuhajuhe
Mul on kahtlus,et äkki peab õli kuskil rõhuma.
Postitatud: 09 Mär 2008 17:34
Postitas Kytt
Algselt postitas: carl93
nii et kui pöörded on 1000 peal siis rõhk on pea aegu 0
ja millega sa seda peaaegu nulli mõõtsid?
http://www.ladaklubi.ee/test/Artiklid/% ... kuviga.htm
kytt mõtleb, miks selline artikkel LK ametlikul kodukal üleval pole, jääksid sellised salapärase rõhu(või selle puudumise) teemalised küsimused ära
[Muudetud: 9-3-2008 MUST KYTT]
Postitatud: 09 Mär 2008 17:46
Postitas carl93
okey siis mu andur valetab aga kas see on norm et karteri tuulutusest tuleb sinist?
Postitatud: 09 Mär 2008 19:02
Postitas reiner
Algselt postitas: carl93
okey siis mu andur valetab aga kas see on norm et karteri tuulutusest tuleb sinist?
Ei ole. Järelikult kolvirõngad läbi - surve karteris.
Postitatud: 09 Mär 2008 20:32
Postitas carl93
Algselt postitas: reiner
Algselt postitas: carl93
okey siis mu andur valetab aga kas see on norm et karteri tuulutusest tuleb sinist?
Ei ole. Järelikult kolvirõngad läbi - surve karteris.
jah ma arvan ka kuna kui võta õlivarras välja siis sealt pritsib õli välja vähesel kogusel.aga kui võta too varras välja siis mootor töötab kohe ühtlasemalt.Aga mis selleks vahetama peaks et enam survet karteris ei oleks?rõngad ja siis midagi muud jah?
[Muudetud: 01.10.2007 carl93]
Postitatud: 09 Mär 2008 21:23
Postitas carl93
aga ma katsun osta endale selle kompresiooni testeri ostma.
Postitatud: 25 Mär 2008 20:36
Postitas carl93
a ma panin tähele et külma mootoriga on õlirõhk norm aga kui soojaks läheb siis

:flaming:flaming:flaming:flaming
Postitatud: 25 Mär 2008 20:59
Postitas PuZuP
Soe õli on vedelam kui külm õli...
Postitatud: 25 Mär 2008 21:03
Postitas carl93
Algselt postitas: PuZuP
Soe õli on vedelam kui külm õli...
see tähendab siis seda et rõngad kulund?
Postitatud: 25 Mär 2008 21:05
Postitas AsjaPulk
Algselt postitas: carl93
Algselt postitas: PuZuP
Soe õli on vedelam kui külm õli...
see tähendab siis seda et rõngad kulund?
Ei, see tähendab, et soe õli on vedelam kui külm...

Postitatud: 25 Mär 2008 21:07
Postitas carl93
ei no ma saan aru aga ma mõtlesin seda just ,et kui soojalt õlirõhku pole ,et see tähendab seda et rõngad kulunud?
Postitatud: 25 Mär 2008 21:09
Postitas AsjaPulk
Algselt postitas: carl93
ei no ma saan aru aga ma mõtlesin seda just ,et kui soojalt õlirõhku pole ,et see tähendab seda et rõngad kulunud?
Pigem saaled või õlipump. Ka õli võib liiga vedel olla, ning pikalt üle vahetusvälba sõitnud õliga võib surve madalaks jääda.
Postitatud: 25 Mär 2008 21:11
Postitas carl93
Algselt postitas: AsjaPulk
Algselt postitas: carl93
ei no ma saan aru aga ma mõtlesin seda just ,et kui soojalt õlirõhku pole ,et see tähendab seda et rõngad kulunud?
Pigem saaled või õlipump. Ka õli võib liiga vedel olla, ning pikalt üle vahetusvälba sõitnud õliga võib surve madalaks jääda.
õli ma panin just uue sisse siis kui auto sain ja vana bensu lasin ülevalt sisse ja alt välja
Postitatud: 25 Mär 2008 21:23
Postitas AsjaPulk
Algselt postitas: carl93
vana bensu lasin ülevalt sisse ja alt välja
Bensu?

Postitatud: 26 Mär 2008 08:13
Postitas Alfist
Algselt postitas: carl93
vana bensu lasin ülevalt sisse ja alt välja
Mootori pesu jaoks on ikka spets mootoripesu vahend millega mootor läbi pestakse!
Bensiin ei käi kohe kindlasti mootori pesuks;)
[Muudetud: 26-3-2008 Alfist]
Postitatud: 26 Mär 2008 09:28
Postitas GTA
Diisliga võib küll mootorit loputada, soovitati vist isegi kümmekond sekundit käiata ilma süütejuhtmeteta, et ikka kanalitesse ka natuke läheks. Bensiiniga - ilmselt, kui korralikult nõrguda lasta, ei juhtu ka midagi katastroofilist, ei lähe uus õli hukka.
Vaata, mis nagu see õli läinud on. Kui suht kiirelt juba mustaks tõmmanud ja näppude vahel nii libe ei tundu, kui uuena, siis ehk tasuks veel korra vahetada. Kui värske õliga ka kehva rõhk on, siis ikka juba metalliosas asi.
Mul oli kunagi selline juhtum, et ajasin garaazis kankud sassi ja tankisin mootori kenasti värsket hüdroseadmete õli täis. Õnneks sattus isa juba prooviringi ajal jaole ja läkski uuesti õlivahetuseks. Ohtrate õpetussõnade saatel muidugi mõista:P
Postitatud: 28 Mai 2010 00:24
Postitas Arvos
Algselt postitas: Alfist
Algselt postitas: carl93
vana bensu lasin ülevalt sisse ja alt välja
Mootori pesu jaoks on ikka spets mootoripesu vahend millega mootor läbi pestakse!
Bensiin ei käi kohe kindlasti mootori pesuks;)
[Muudetud: 26-3-2008 Alfist]
Pesin täna ühe diisli mootori enne õlivahetust läbi spetsiaalse mootori läbipesuõliga. Pole seni seda operatsiooni enne õlivahetust ette võtnud. Peab ütlema, et tulemus oli super! Vana õli välja, punn ette tagasi, läbipesuõli sisse ja käis tühikäigul 15 minutit. See, mis alt välja tuli, oli ikka päris tökat. Seejärel õlifiltri vahetus, punn alla tagasi ja uus õli sisse. Pärast mõneminutlist mootori töötamist jäi uus õli ilusaks läbipaistvaks õliks. Nagu kanisrtis oli. Eelmistel kordadel oli ka uus õli kohe jälle must. Mootori läbipesuõli oli ilus vedel ja voolas nagu mesi. Tõsiselt hea kraam, maksis 100 eek/5l. Nüüd tulebki hakata nii õli vahetama. Soovitan:)