1. leht 2-st

Mis on viga kui soojalt kaob jõud.

Postitatud: 18 Veebr 2008 16:23
Postitas Nukkvõll
Probleem siis selles et külmalt läheb nagu loom aga soojalt umbes ühe kõigu jagu jõudu vähem.

Postitatud: 18 Veebr 2008 17:00
Postitas hautz
Mootoris survet on ikka?(ikka silindrites ,mitte karteris)

Mul oli voshoodil sma asi,viga on silindris ,mis ei aidanud survet tekitada....


Mõõda kõigepeakt komprekas ära.

[Muudetud: 18-2-2008 hautz]

Postitatud: 18 Veebr 2008 18:11
Postitas Nukkvõll
Ma ise mõtlen ka et äkki rõngad läbi

Postitatud: 18 Veebr 2008 19:00
Postitas Indy
Tore oleks kui küsimus oleks esitatud võimalikult täpselt.
Mingi Voshodi mootorit ei ole mõtet ladafoorumis arutlema hakata...:P
Kas tegemist on kahetaktilise või neljataktilise mootoriga?

Postitatud: 18 Veebr 2008 19:30
Postitas Nukkvõll
tegu on siksi 1,6 mootoriga

Postitatud: 18 Veebr 2008 20:10
Postitas Indy
Kas karterituulutusest tuleb suitsu?
Milline on soojalt õlirõhk?
Kompressioonimõõtmisest oli juba eelnevat soovitus...

[Muudetud: 18-2-2008 Indy]

Postitatud: 18 Veebr 2008 20:31
Postitas tuhajuhe
Kes klapid reguleeris?Ja millal?

Postitatud: 19 Veebr 2008 13:11
Postitas Nukkvõll
Mõõtsin kopi ära oli 13 aga plokikaant on 1,5 mm maha lastud.Klappid on regullitud sügisel.

Postitatud: 19 Veebr 2008 13:25
Postitas olaaf
tooreklapi pealetõmbamine ei paranda asja?
mis värvi elektrood ja mis markeeringuga süüteküünlad on?
kontrolli ka kus tekib süüteküünlal säde.

[Muudetud: 19-2-2008 olaaf]

Postitatud: 19 Veebr 2008 14:23
Postitas ats97
Kui külmalt töötab hästi ja soojenedes "nõrkeb", siis tundub, et küttesegu on liiga rikas. Vaata üle küünalde värvus - arvatavasti on need tahmased, kuid peaksid olema ilusad kohvipruunid. Kui nii on, siis alusta vea otsimist karburaatorist - ummistunud õhudüüs, lekkiv ujukinõel võivad sellist viga põhjustada.

Postitatud: 21 Veebr 2008 13:10
Postitas Nukkvõll
Küünlad on ilusad pruunid ja tahhokas jookseb põhja.Aga käik sees minna ei jõua.

Postitatud: 21 Veebr 2008 14:04
Postitas olaaf
nukkvõll on ikka õigesti peal? süüde õige?

Postitatud: 21 Veebr 2008 22:14
Postitas tuhajuhe
Reguleeri klapid,võimalik et mõnel on vahe väikseks jäänud ja soojaga jätab klapi natuke irvakile.Mõõda soojal mootoril silindri surved ära,mis siis näitab.

Postitatud: 22 Veebr 2008 17:01
Postitas miil
Kahtlustan eelkõige karburaatorit. Kui ei tahma ja vahele ei jäta, on segu liiga lahja. Reguleerimata klapid eriti minekut ei mõjuta. Ja kui on klapivahed paigast ära, peaks tühikäigu ebaühtlus tunda olema.

Proovi tooreklapiga mängida.

Postitatud: 22 Veebr 2008 19:11
Postitas Nukkvõll
Proovisin toore klapiga ja läks hullemaks nüüd sai siis karpa lahti lõhutud ja ära puhastatud.Nüüd aga uus probleem kui järsult kaasi anda sureb lihtsalt välja.JA kui kaasi lahti lased kostuvad paugud summutis.

Postitatud: 22 Veebr 2008 22:15
Postitas olaaf
kiirenduspump ei tööta

Postitatud: 23 Veebr 2008 21:45
Postitas Nukkvõll
kiirenduspump töötas.Ja õhuklapiga töötab mootor hästi

Postitatud: 03 Mär 2008 22:39
Postitas MuKi14
Nii probleem mul selline, et autol pole madalal pöördel peaegu ültse jõudu! Vahepeal koonerdas ültse kätte ära polnud mingit minegut ega midagi ei võtnud pööret ka üles lörises nagu oleks piirajas... Milles võib asi olla?

Postitatud: 03 Mär 2008 22:42
Postitas olaaf
süüde või karpa :wow

Postitatud: 04 Mär 2008 00:10
Postitas MuKi14
Peaks mainima, et kui ta "piirajas" oli jäin teeäärde seima, siis ootasin mingi minuti ja jõud, minek kõik olid tagasi... Mootori temp. oli normis... Viimane kord tiirul käies hakkas auto liikuma alles, kuskil 2500-3000/rpm juures... Kõik vead tekkisid iseenesest peale nädala pikkust seismist...:puzzled