1. leht 2-st
jama külmkäivitusega 2106 1500cc
Postitatud: 12 Veebr 2008 09:22
Postitas arvejomm
jama siis järgmine ja oma mõistus ei taha enam haarata
külmalt ei käivitu starterist isegi mitte ei luba. tõmmates läheb kohe kui päästad. ja isegi siis kui mootor on ainult korraks käinud on juba poole pöörde masin. Viga ilmus järsku (st. üleöö)
Vahetatud on süütepool, kondekas, rootori takisti, süütepooli ja jagaja vaheline juhe, küünlad ja juhtmed, tahhokas igaks juhuks lahti ühendatud kahtlusega, et äkki on massis.
toodud otse vool süütepoolile akult ,et välistada süüteluku vead (ladale tüüpiline lühistumine läbi kontaktide kärssamise) kontaktid kontrollitud ja kontaktid ei jookse massi. starteri juhtmed puhastatud ja kinnitatud.
ootan asjalikke mõtteid teema arenduseks!
Postitatud: 12 Veebr 2008 09:46
Postitas karla99
äkki on aku väsinud ja säde nõrk..
Postitatud: 12 Veebr 2008 10:14
Postitas doris
starter lühises.
Postitatud: 12 Veebr 2008 12:25
Postitas arvejomm
Starter on uus ja kontrollitud lühisesse ei jookse, sest kui oleks siis ei käivituks siis kui korraks on tõmmates käima läinud.
aku juttu ma ei kommenteeri kuna ootasin asjalikke nõuandeid.
et äkki on keegi sarnase probleemi otsas olnud?
Postitatud: 12 Veebr 2008 18:54
Postitas olaaf
kompressioon?
kas käivitades, käivitusgaasi pihustades lubab?
kui ei siis süütesüsteemis viga või kompresioon madal või karburaator valesti reguleeritud / lisaõhk kuskilt.
Postitatud: 12 Veebr 2008 22:55
Postitas Laurimetall
Sädet saad ju kontrollida ,kui võtad ühe silindri küünala maha ja siis paned sinna ühe üleliigse küünla külge. Annad sterterit ja siis näed ,kas sädet on või ei ole. Kui vana mootor on ,siis võiksid enne käima tõmbamist ( kui starterist ei läinud) küünalde seisukorda. Mul kunagi oli lada ,millel klapisääre tihendid nii läbi ,et iga hommik ei läinudki käima ,sest küünlad olid õlised. Kui need puhastatud ja soojendatud said ,siis hakkas ilusti tööle.
Postitatud: 13 Veebr 2008 08:50
Postitas arvejomm
kompressioon timmis. käivitusgaasi varianti pole proovind. lisaõhku ei vea.
mootor on sõitnud 80k ja 5k tagasi ehk siis vene aja lõpus tehti järvel kapremont kuna rubladega pold midagi peale hakata. küünlad ja juhtmed on uued (NGK). küünalde õlitusprobleemi ei esinenud. Säde on nigu hobusesaba.
süüde on paikas.
minu poolt on tehtud kõik, et käivituks kuid EI. Suurema osa oma teadlikust elust olen mootoritega tegelenud.
antud juhul moodustasime ajutrusti mitme n.ö. vanakooli lukksepaga, Üks oli sellist viga varem kuulnud kuid ei teadnud rohtu. omalt poolt sai teha kõik võimalik ja vajalik normaalseks käivituseks, kuid ei midagi. ikka sama lugu. Üleöö seisnud mootorit võid ketrama jäädagi-tõmmates kohe käib. ja kui juba kasvõi korraks on käinud siis pärast on ideaalne võtmepill.
Eriti ootaks vastuseid antud juhul meestelt kelle vanus ületab keskmise ladaklubilise vanuse. kuna tegu nii harva esineva anomaaliaga siis nooremad sägad ei pruugi vastust teada.
Ette tänades
Postitatud: 13 Veebr 2008 09:44
Postitas olaaf
pane teine karpa peale prooviks - ega seal muud pole ju midagi.
et kindel olla proovi käivitusgaasiga ettevaatlikult...
Postitatud: 13 Veebr 2008 18:49
Postitas logman
Aga proovi võimaliku elektrivea teadasaamiseks ka see nipp ära, et keerad süüte sisse (punased põlevad) ja käivita seejärel lisajuhtmega (pistad otsa otse aku plussile), mis veetud tõmbereele.
Võib-olla ikkagi katkeb miskit vajalikku ära, kui võti starteri asendis.
Väga veider "salalukk" sel autol igatahes.
Postitatud: 13 Veebr 2008 22:34
Postitas carl93
Algselt postitas: olaaf
pane teine karpa peale prooviks - ega seal muud pole ju midagi.
et kindel olla proovi käivitusgaasiga ettevaatlikult...
vabandust et segan aga mida see karpa annab tal ei vea ju külma mootoriga ringi.aga jh proovi seda varianti mis logman seletas.
Postitatud: 13 Veebr 2008 22:59
Postitas olaaf
Algselt postitas: carl93
vabandust et segan aga mida see karpa annab tal ei vea ju külma mootoriga ringi.aga jh proovi seda varianti mis logman seletas.
arvejomm kirjutas: Üleöö seisnud mootorit võid ketrama jäädagi-tõmmates kohe käib
kui juba süütepoolile lisajuhe veetud ei loe see muude juhtmete vedamine enam midagi
[Muudetud: 13-2-2008 olaaf]
Postitatud: 14 Veebr 2008 09:44
Postitas arvejomm
logmani jutus on jumet. peale esmast käivitust on näiteks kontakt piisavalt paranenud, et kui ka süütelukus või kuskil mujal on miski "fantoomkontakt" on see peale hetkelist käimist kadunud:puzzled. Vigade otsingud jätkuvad.
Ühel 011 olevat sama viga esinenud kuid seal oli kõige lollim värk see et see viga oli ise ära kadund
oli terve talve ja järgmisel aastal lihtsalt enam pold
See viitaks justkui juhtmestikule
Postitatud: 14 Veebr 2008 11:19
Postitas olaaf
no kas sa proovisid aku + pealt süütepoolile juhtme vedada? sealne juhe lahti
kui siis ka starteriga käima ei lähe ikka mingi muu jama...
Postitatud: 14 Veebr 2008 11:38
Postitas Indy
Sellist aparaati tahaks oma silmaga näha, mis selliseid trikke teeb...

Starterist ei lähe, tõmmates läheb...
Aga kas lükates kah läheb?

Ainuke lahend on tõepoolest eraldi voolud anda nii süütepoolile kui starterile...
Ja lonks bensiini kah otse karburaatorisse...(mine tea, võib juhtuda, et ujukiruum bensiinist tühi)
Kas alati proovid algul starteriga ja kui ei õnnestu, siis muud meetodid appi?
*Indy mõtiskleb*
[Muudetud: 14-2-2008 Indy]
Postitatud: 14 Veebr 2008 15:10
Postitas arvejomm
otsejuhtme vedamine sai tehtud kohe alguses. vahet ei midagi. Indyle täitsa huumor kohe lükates läheb sama hästi kui tõmmates

. ujukiruum ei ole tühi ja karbuss toimib. pikalt kedrata siis tõmbab end nii ehk naa täis. on saand ka kohe ilma ketramiseta autot veeretada ja nigu mootor ringi käib siis ta kohe ka süttib. pärast korraks käimist on kõik nagu normaalsel autol. anna võtit ja käib kui ema süda. teema tegin kah siia seepärast et vene tehnika on mind ikka iga nurga pealt n*****d nii, et kohe on ja oma arust kõik krutskid teada, aga näed ikka veel suudab üllatada nii, et mõistus jookseb ikka suht kinni. Kõik eldused on olemas ja paljud isegi igaks juhuks kunstlikult loodud, aga näed jagu ei saa.
kutsu või naine autot putitama äkki naiselik loogika ja lähenemine aitab.
Või läheks hoopis Vigala Sassi juurde, äkki määrib kusega ja loeb kõvemad sõnad kah peale:ylbe
Postitatud: 14 Veebr 2008 15:22
Postitas hautz
Proovi kütet külmalt peale pumbata.
Arvatavasti lasevad kütusepumba klapid läbi.
Mul oli vahepeal sama asi aga kadus iseenesest:P
Postitatud: 14 Veebr 2008 15:39
Postitas olaaf
no kui otsejuhtme panite siis ei saa ju mujal viga olla kui:
jagaja-süütepool traktis - kuna tõmmates käivitub siis vähetõenäoline
bensupump-karburaator traktis - ehk ei vea starter mootorit ikka piisavalt kiirelt ringi...
miskit ime tarkust seal pole - ilmselt on mingi visuaalselt terve detail ikkagi vigane..
kas käivitusgaasiga lubab külmalt käivitades?
Postitatud: 14 Veebr 2008 16:02
Postitas hautz
Korrasmootor läheb ju ka vvändast käima....
Ma eriti ei usu et mootori ringivedamises asi on,aga kõik on võimalik.
Mul vedas suvel starter mootorit vaevu ringi ja mootor läks ikkagi käima:D.Talvel on see asi muidugi raskendatud.
Süütes saab ka asi olla.järgi katsetatud,aga kui mootor ilusti käib sul siis pole selles viga(mul polnud siis mootoril jõuduja läks kuumaks)
Postitatud: 14 Veebr 2008 16:08
Postitas arvejomm
Kulla hautz loe palun eelnevaid postitusi enne kui midagi kirja paned.
Käivitusgaasiga pole proovind ja ei kavatse kah. mootor peab toimima ilma igasugu abivahenditeta. Elu on näidanud lihtsalt, et igasugu abivahendeid proovides ja kasutates jäädki neid kasutama, sest avastad, et elu on niimoodi lihtsam. ilmselt hakkan töötava auto pealt ükshaaval detaile ringi tõstma (uuesti) ja proovin sedamoodi asja tuuma süveneda.
Postitatud: 14 Veebr 2008 16:22
Postitas olaaf
eks see ümbertõstmine ole kõige lihtsam ja töökindlam meetod.
mõtlesin käivitusgaasi kohapealt seda, et kas sellega lubab kasvõi?
kui ei tee seda ka siis ei tekki sädet silindris..
kui aku pinge langeb käivitades 8v või madalamale siis enam silindris normaalset sädet ei teki...