jama külmkäivitusega 2106 1500cc
jama külmkäivitusega 2106 1500cc
-
aarvejomm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
- Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
- Autod: Traktor tüüpi Mondeo
jama külmkäivitusega 2106 1500cc
jama siis järgmine ja oma mõistus ei taha enam haarata
külmalt ei käivitu starterist isegi mitte ei luba. tõmmates läheb kohe kui päästad. ja isegi siis kui mootor on ainult korraks käinud on juba poole pöörde masin. Viga ilmus järsku (st. üleöö)
Vahetatud on süütepool, kondekas, rootori takisti, süütepooli ja jagaja vaheline juhe, küünlad ja juhtmed, tahhokas igaks juhuks lahti ühendatud kahtlusega, et äkki on massis.
toodud otse vool süütepoolile akult ,et välistada süüteluku vead (ladale tüüpiline lühistumine läbi kontaktide kärssamise) kontaktid kontrollitud ja kontaktid ei jookse massi. starteri juhtmed puhastatud ja kinnitatud.
ootan asjalikke mõtteid teema arenduseks!
külmalt ei käivitu starterist isegi mitte ei luba. tõmmates läheb kohe kui päästad. ja isegi siis kui mootor on ainult korraks käinud on juba poole pöörde masin. Viga ilmus järsku (st. üleöö)
Vahetatud on süütepool, kondekas, rootori takisti, süütepooli ja jagaja vaheline juhe, küünlad ja juhtmed, tahhokas igaks juhuks lahti ühendatud kahtlusega, et äkki on massis.
toodud otse vool süütepoolile akult ,et välistada süüteluku vead (ladale tüüpiline lühistumine läbi kontaktide kärssamise) kontaktid kontrollitud ja kontaktid ei jookse massi. starteri juhtmed puhastatud ja kinnitatud.
ootan asjalikke mõtteid teema arenduseks!
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Sädet saad ju kontrollida ,kui võtad ühe silindri küünala maha ja siis paned sinna ühe üleliigse küünla külge. Annad sterterit ja siis näed ,kas sädet on või ei ole. Kui vana mootor on ,siis võiksid enne käima tõmbamist ( kui starterist ei läinud) küünalde seisukorda. Mul kunagi oli lada ,millel klapisääre tihendid nii läbi ,et iga hommik ei läinudki käima ,sest küünlad olid õlised. Kui need puhastatud ja soojendatud said ,siis hakkas ilusti tööle.
-
aarvejomm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
- Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
- Autod: Traktor tüüpi Mondeo
kompressioon timmis. käivitusgaasi varianti pole proovind. lisaõhku ei vea.
mootor on sõitnud 80k ja 5k tagasi ehk siis vene aja lõpus tehti järvel kapremont kuna rubladega pold midagi peale hakata. küünlad ja juhtmed on uued (NGK). küünalde õlitusprobleemi ei esinenud. Säde on nigu hobusesaba.
süüde on paikas.
minu poolt on tehtud kõik, et käivituks kuid EI. Suurema osa oma teadlikust elust olen mootoritega tegelenud.
antud juhul moodustasime ajutrusti mitme n.ö. vanakooli lukksepaga, Üks oli sellist viga varem kuulnud kuid ei teadnud rohtu. omalt poolt sai teha kõik võimalik ja vajalik normaalseks käivituseks, kuid ei midagi. ikka sama lugu. Üleöö seisnud mootorit võid ketrama jäädagi-tõmmates kohe käib. ja kui juba kasvõi korraks on käinud siis pärast on ideaalne võtmepill.
Eriti ootaks vastuseid antud juhul meestelt kelle vanus ületab keskmise ladaklubilise vanuse. kuna tegu nii harva esineva anomaaliaga siis nooremad sägad ei pruugi vastust teada.
Ette tänades
mootor on sõitnud 80k ja 5k tagasi ehk siis vene aja lõpus tehti järvel kapremont kuna rubladega pold midagi peale hakata. küünlad ja juhtmed on uued (NGK). küünalde õlitusprobleemi ei esinenud. Säde on nigu hobusesaba.
süüde on paikas.
minu poolt on tehtud kõik, et käivituks kuid EI. Suurema osa oma teadlikust elust olen mootoritega tegelenud.
antud juhul moodustasime ajutrusti mitme n.ö. vanakooli lukksepaga, Üks oli sellist viga varem kuulnud kuid ei teadnud rohtu. omalt poolt sai teha kõik võimalik ja vajalik normaalseks käivituseks, kuid ei midagi. ikka sama lugu. Üleöö seisnud mootorit võid ketrama jäädagi-tõmmates kohe käib. ja kui juba kasvõi korraks on käinud siis pärast on ideaalne võtmepill.
Eriti ootaks vastuseid antud juhul meestelt kelle vanus ületab keskmise ladaklubilise vanuse. kuna tegu nii harva esineva anomaaliaga siis nooremad sägad ei pruugi vastust teada.
Ette tänades
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Aga proovi võimaliku elektrivea teadasaamiseks ka see nipp ära, et keerad süüte sisse (punased põlevad) ja käivita seejärel lisajuhtmega (pistad otsa otse aku plussile), mis veetud tõmbereele.
Võib-olla ikkagi katkeb miskit vajalikku ära, kui võti starteri asendis.
Väga veider "salalukk" sel autol igatahes.
Võib-olla ikkagi katkeb miskit vajalikku ära, kui võti starteri asendis.
Väga veider "salalukk" sel autol igatahes.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
arvejomm kirjutas: Üleöö seisnud mootorit võid ketrama jäädagi-tõmmates kohe käibAlgselt postitas: carl93
vabandust et segan aga mida see karpa annab tal ei vea ju külma mootoriga ringi.aga jh proovi seda varianti mis logman seletas.
kui juba süütepoolile lisajuhe veetud ei loe see muude juhtmete vedamine enam midagi
[Muudetud: 13-2-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aarvejomm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
- Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
- Autod: Traktor tüüpi Mondeo
logmani jutus on jumet. peale esmast käivitust on näiteks kontakt piisavalt paranenud, et kui ka süütelukus või kuskil mujal on miski "fantoomkontakt" on see peale hetkelist käimist kadunud:puzzled. Vigade otsingud jätkuvad.
Ühel 011 olevat sama viga esinenud kuid seal oli kõige lollim värk see et see viga oli ise ära kadund
oli terve talve ja järgmisel aastal lihtsalt enam pold
See viitaks justkui juhtmestikule
Ühel 011 olevat sama viga esinenud kuid seal oli kõige lollim värk see et see viga oli ise ära kadund
oli terve talve ja järgmisel aastal lihtsalt enam pold
See viitaks justkui juhtmestikule
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Sellist aparaati tahaks oma silmaga näha, mis selliseid trikke teeb...
Starterist ei lähe, tõmmates läheb...
Aga kas lükates kah läheb?
Ainuke lahend on tõepoolest eraldi voolud anda nii süütepoolile kui starterile...
Ja lonks bensiini kah otse karburaatorisse...(mine tea, võib juhtuda, et ujukiruum bensiinist tühi)
Kas alati proovid algul starteriga ja kui ei õnnestu, siis muud meetodid appi?
*Indy mõtiskleb*
[Muudetud: 14-2-2008 Indy]

Starterist ei lähe, tõmmates läheb...
Aga kas lükates kah läheb?

Ainuke lahend on tõepoolest eraldi voolud anda nii süütepoolile kui starterile...
Ja lonks bensiini kah otse karburaatorisse...(mine tea, võib juhtuda, et ujukiruum bensiinist tühi)
Kas alati proovid algul starteriga ja kui ei õnnestu, siis muud meetodid appi?
*Indy mõtiskleb*
[Muudetud: 14-2-2008 Indy]
-
aarvejomm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
- Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
- Autod: Traktor tüüpi Mondeo
otsejuhtme vedamine sai tehtud kohe alguses. vahet ei midagi. Indyle täitsa huumor kohe lükates läheb sama hästi kui tõmmates
. ujukiruum ei ole tühi ja karbuss toimib. pikalt kedrata siis tõmbab end nii ehk naa täis. on saand ka kohe ilma ketramiseta autot veeretada ja nigu mootor ringi käib siis ta kohe ka süttib. pärast korraks käimist on kõik nagu normaalsel autol. anna võtit ja käib kui ema süda. teema tegin kah siia seepärast et vene tehnika on mind ikka iga nurga pealt n*****d nii, et kohe on ja oma arust kõik krutskid teada, aga näed ikka veel suudab üllatada nii, et mõistus jookseb ikka suht kinni. Kõik eldused on olemas ja paljud isegi igaks juhuks kunstlikult loodud, aga näed jagu ei saa.
kutsu või naine autot putitama äkki naiselik loogika ja lähenemine aitab.
Või läheks hoopis Vigala Sassi juurde, äkki määrib kusega ja loeb kõvemad sõnad kah peale:ylbe
kutsu või naine autot putitama äkki naiselik loogika ja lähenemine aitab.
Või läheks hoopis Vigala Sassi juurde, äkki määrib kusega ja loeb kõvemad sõnad kah peale:ylbe
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no kui otsejuhtme panite siis ei saa ju mujal viga olla kui:
jagaja-süütepool traktis - kuna tõmmates käivitub siis vähetõenäoline
bensupump-karburaator traktis - ehk ei vea starter mootorit ikka piisavalt kiirelt ringi...
miskit ime tarkust seal pole - ilmselt on mingi visuaalselt terve detail ikkagi vigane..
kas käivitusgaasiga lubab külmalt käivitades?
jagaja-süütepool traktis - kuna tõmmates käivitub siis vähetõenäoline
bensupump-karburaator traktis - ehk ei vea starter mootorit ikka piisavalt kiirelt ringi...
miskit ime tarkust seal pole - ilmselt on mingi visuaalselt terve detail ikkagi vigane..
kas käivitusgaasiga lubab külmalt käivitades?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Korrasmootor läheb ju ka vvändast käima....
Ma eriti ei usu et mootori ringivedamises asi on,aga kõik on võimalik.
Mul vedas suvel starter mootorit vaevu ringi ja mootor läks ikkagi käima:D.Talvel on see asi muidugi raskendatud.
Süütes saab ka asi olla.järgi katsetatud,aga kui mootor ilusti käib sul siis pole selles viga(mul polnud siis mootoril jõuduja läks kuumaks)
Ma eriti ei usu et mootori ringivedamises asi on,aga kõik on võimalik.
Mul vedas suvel starter mootorit vaevu ringi ja mootor läks ikkagi käima:D.Talvel on see asi muidugi raskendatud.
Süütes saab ka asi olla.järgi katsetatud,aga kui mootor ilusti käib sul siis pole selles viga(mul polnud siis mootoril jõuduja läks kuumaks)
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
aarvejomm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 117
- Liitunud: 01 Dets 2005 08:34
- Asukoht: Kilulinn->Lelle->Rakvere
- Autod: Traktor tüüpi Mondeo
Kulla hautz loe palun eelnevaid postitusi enne kui midagi kirja paned.
Käivitusgaasiga pole proovind ja ei kavatse kah. mootor peab toimima ilma igasugu abivahenditeta. Elu on näidanud lihtsalt, et igasugu abivahendeid proovides ja kasutates jäädki neid kasutama, sest avastad, et elu on niimoodi lihtsam. ilmselt hakkan töötava auto pealt ükshaaval detaile ringi tõstma (uuesti) ja proovin sedamoodi asja tuuma süveneda.
Käivitusgaasiga pole proovind ja ei kavatse kah. mootor peab toimima ilma igasugu abivahenditeta. Elu on näidanud lihtsalt, et igasugu abivahendeid proovides ja kasutates jäädki neid kasutama, sest avastad, et elu on niimoodi lihtsam. ilmselt hakkan töötava auto pealt ükshaaval detaile ringi tõstma (uuesti) ja proovin sedamoodi asja tuuma süveneda.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
eks see ümbertõstmine ole kõige lihtsam ja töökindlam meetod.
mõtlesin käivitusgaasi kohapealt seda, et kas sellega lubab kasvõi?
kui ei tee seda ka siis ei tekki sädet silindris..
kui aku pinge langeb käivitades 8v või madalamale siis enam silindris normaalset sädet ei teki...
mõtlesin käivitusgaasi kohapealt seda, et kas sellega lubab kasvõi?
kui ei tee seda ka siis ei tekki sädet silindris..
kui aku pinge langeb käivitades 8v või madalamale siis enam silindris normaalset sädet ei teki...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."