karbuss
Postitatud: 06 Aug 2003 13:04
Võtsin õhuviltri maha. Kuulsin, et see pidi jõudu juurde andma, tundub et nats tuli ka. Kas nüüd on bebsiini kulu ka suurem??? Kui palju ta siis rohkem võtab?Ise ei ole veel järeldusele jõudnud. 

Kui sa oma mootorist lahti ei taha saada, siis pane aga kähku filter tagasi. Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?Esialgne postitaja priit467
Võtsin õhuviltri maha. Kuulsin, et see pidi jõudu juurde andma, tundub et nats tuli ka. Kas nüüd on bebsiini kulu ka suurem??? Kui palju ta siis rohkem võtab?Ise ei ole veel järeldusele jõudnud.![]()
ringrajal mina näiteks võtan filtri vahelt ära oma samaral...koonusfiltri võib jätta, tavalist pole mõtetEsialgne postitaja RS Racing
Kui sa oma mootorist lahti ei taha saada, siis pane aga kähku filter tagasi. Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?
Ja mida see filtri eemaldamine sulle annab?Esialgne postitaja eqringrajal mina näiteks võtan filtri vahelt ära oma samaral...koonusfiltri võib jätta, tavalist pole mõtetEsialgne postitaja RS Racing
Kui sa oma mootorist lahti ei taha saada, siis pane aga kähku filter tagasi. Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?
1. Pane gaasimask pähe, kätte võta stopper ja jookse trepist 10.-le korrusele.Originally posted by RS Racing
Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?
Nii, Wax, kuna ma just suur jooksja mees ei ole, siis seda katset ma tegema ei hakka. Küll aga räägib sellistest asjadest füüsika: võta lehter ja vala vett täis. Ära jookseb sealt täpselt niipalju, kui suur on kõige väiksem lehtri väljavooluava läbimõõt. Mitte niipalju, kui suur on see nn. lehter ise. Lihtne. Sama on ka õhuga ja õhuvõtuga. Ei ole mitte mingit mõtet lõigata tavalise mootori puhul kopsikut lahtiseks, sest õhku pääseb karbussi ikka samapalju, kui suur on karbussi õhulõõri läbilaskevõime. Kas filter asub kopsiku sees või kahe kaane vahel ei ole vahet. Ja üldjuhul on filtrikopsiku õhuvõtuava juba standardis suurem, kui karbussi õhulõõrid. On ju nii. Teine asi on muidugi see, kui filter üldse ära visata, siis väheneb oluliselt takistus (võta lehtrilt sõel ära, näiteks hangunud diislikütuse valamise käigus) aga seda kaine mõistus küll teha ei tohiks. Iseasi on kasutada seda puhtal asfaltil. Aga meie tänavatingimustes?? Minu mõistus nagu ei lubaks. Kusjuures sai see oma Samaaril ära katsetatud, et viskasin filtri vahelt välja, lõpuks viskasin kopsiku ka pealt nahhui ja tulemus, mida arvud näitasid: ikka sama, mis originaalkopsikuga ja filtriga. Eeldades muidugi, et investeerid 20 kulli ja ostad uue korraliku filtri.Esialgne postitaja wax1. Pane gaasimask pähe, kätte võta stopper ja jookse trepist 10.-le korrusele.Originally posted by RS Racing
Ei ole mõted seda filtrikopsikut ka lahtiseks teha, nagu siin paljud on teinud. Jõudu juurde see sulle ei anna. Kui mind ei usu, võta stopper kätte, istu autosse ja proovi kiirendada, näiteks 70 - ga kõige suurema käiguga sajani, paigalt kuni kilomeeter või muid variante. Nüüd võta filter ära ja korda seda. Kui suur on efekt?
2. Tee sama ilma gaasimaskita.
Kui suur on efekt? Ikka päris suur.
PS! Kui gaasimaski pole, kasuta pesunäppi ja joogikõrt. Pesunäpp nina otsa ja joogikõrs suhu. Hinga läbi kõrre!
![]()
Õhu ja kütuse õige vahekorra eest vastutab Hr. Karbuss isiklikultOriginally posted by RS Racing
Ja hoopis iseasi on muidugi see teadus, et mida rohkem õhku, seda rohkem kütust jne. Et nagu õige vahekord säiliks või nii.
Aga ega ma ka si..agi ei tea![]()