1. leht 1-st

AIDAKE rumalat inimest

Postitatud: 06 Veebr 2008 20:21
Postitas paring70
olen naine.ärge pange pahaks,kui küsimus rumal tundub.Nimelt külmalt on tuurid madalad.auto saan käima ja vaba käigu peal hoida ainult siis kui hoian nats gaasipedaali.Aga kui auto soojaks läheb,siis tuurid hakkavad hirmsasti kõikuma.enamjaolt on liiga kõrged, vahel ka normaalne.Bentsu võtab ka selle auto kohta kõvasti.1,6 line mootor.EI ole lada,kuid midagi analoogset.Karburaatori all peaks olema kummipadi.kas probleem võib seal olla.või on teil veel midagi pakkuda.:sein

Postitatud: 06 Veebr 2008 20:24
Postitas logman
Mis marki masin siis on?

Postitatud: 06 Veebr 2008 20:28
Postitas paring70
piinlik öelda aga 85 aasta opel kadett

Postitatud: 06 Veebr 2008 21:06
Postitas logman
No kui sealt kummiseibi vahelt lisaõhku saab, siis võivad küll sellised sümptomid olla.
Masin vajaks mehekätt, mitte foorumi abi.

Postitatud: 06 Veebr 2008 22:02
Postitas Indy
Algselt postitas: paring70
piinlik öelda aga 85 aasta opel kadett
Miks piinlik...
Khm...seda`nd küll, et tuurid käivad rohkem pullidel...
Automootoril on pöörded...;)
Karburaatori all peaks olema kummipadi...Kas seda patja seal siis ei ole?
Kui ei ole, siis tuleb paigaldada, nii nagu tehas ette näeb.
Ja veel...
Millised nõuandeid on varem antud ja millal tühikäigu probleem tekkis?
Kui probleem laiemalt lahti seletada ehk siis selgub ka põhjus, mis seda tekitab ja osatakse paremini lahendus leida.

[Muudetud: 6-2-2008 Indy]

Postitatud: 06 Veebr 2008 22:13
Postitas motamees
Kas Opeli karburaatori all käib ikka kummipadi (kummipadja purunemise all kannatasid Audid)?
Ega tegu ei ole äkki monopritsega?

Postitatud: 06 Veebr 2008 22:50
Postitas oxecot
Karburaatori all olev kummipadi või tekstoliidi moodi materjalist vaheseib hoiab ära karpa liigse soojenemise. Kui lisaõhku sealt vahelt kollektorisse ei pääse siis see nimetatud vea põhjus ei tohiks olla.
Siin tuleb täpsustada mis karburaatoriga täpselt tegemist,tihti oli Kadettidel selleks Pierburg 2E kuid mitte ainult. Ka monopritset leidus aga sedagi võib ju karburaatoriks nimetada. Enamasti on analoogsete vigade põhjuseks mõni katkine membraan, puhastamata karpa jne..

Autot nägemata võib vea põhjuse kohta ainult oletusi teha, õige on probleemiga ikka töökotta minna. Kahjuks ei oska ise sellist töökoda soovitada.

Postitatud: 06 Veebr 2008 23:47
Postitas motamees
Algselt postitas: oxecot
Ka monopritset leidus aga sedagi võib ju karburaatoriks nimetada.

Küsisin, sest seal palju rohkem osi, mis rikkeid võivad põhjustada. Andurite rike võib vabalt põõrdeid mõjutada.
Kontrollimatud põõrded, karbaga isenditel, tekivad tavaliselt ikka lisaõhust (tihend, vaakumvoolik, vaakumvõimendi,...)
Algselt postitas: oxecot
Autot nägemata võib vea põhjuse kohta ainult oletusi teha, õige on probleemiga ikka töökotta minna.
See on küll tõsi.
Ega seda riket siin targutades ei likvideeri.

Postitatud: 07 Veebr 2008 00:38
Postitas Indy
Seega ladaklubilased Võrumaal...;)
Appi autot remontima!

Postitatud: 07 Veebr 2008 08:05
Postitas ats97
Nendel karpadel oli elektriga juhitav "toore"klapp, mis kippus tihtipeale jamama - ei toiminud külmastpeast ja põhjustas jukerdamist sooja mootoriga. Sõida mootor soojaks ja vaata mis värvi on küünlad - peavad olema ilusad kohvipruunid. Mina alustaksin just sealt "toore"klapist vea otsimist - 8-9 aastat tagasi sai just nimelt sellise jamaga tegeleda ja saime asja korda, kuid ei mäleta enam täpselt, mis seal kallal tegime. Mingit ulmeteadust seal polnud igatahes.

Postitatud: 12 Veebr 2008 23:08
Postitas Laurimetall
Kes meil on võrumaal teadjam mees see läheb appi. Igaühe enda südametunnistuse asi. See on kah ebanormaalne ,et inimene ,kes nagu enamjaolt võibolla harjunud köögis toimetama ja autodest midagi ei tea võibolla isegi küünla asukoht on teadmata ning rääkimata selle lahti keeramisest. On teada ka seda ,et remonditöökojad on raha röövlid ja mis naisterahval ikka ütleda on ,kui mingid x asju remonditi ja vahetati. Kui tegu on ikka karbutaatoriga siis kahtlustan lisaõhku ja on päris palju kohti ,kus seda saab tulla. Lisaõhu saab heal juhul ka ära tunda õhu sisina järgi .( selline tunne nagu kuskilt puhuks õhku ) Kui peaks olema monopritse ,siis samuti lisaõhk või rikkis tühikäiguregulaator + veel 100 erinevat viga ,mis võib seda põhjustada.

Postitatud: 12 Veebr 2008 23:25
Postitas logman
Ja lisaõhu tõmbamise kohtade paremaks leidmiseks saab edukalt kasutada aerosooli pakendatud eetrit ;).
Nämma - õuka :lol