1. leht 1-st
probleem süütesüsteemiga!
Postitatud: 09 Jaan 2008 15:04
Postitas m-rally
tere!
selline probleem siis et mul siksil muidu mootor töötab ühtalselt ja kõik aga vahest hakkab sõidu ajal jamama,nii,et üks või kaks silindrit kaovad tagant ära ja hakkab puperdama. Isegi siis,kui auto seisma jätan ja mõne aja pärast käima panen siis ka pooled pütid tagant ära ja natukese aja pärast hakkab jälle tööle.Vahetasin siis küünlad ära,panin uued küünlajuhtmed ja jagaja panin ka teise ikka sama jama.Ise arvasin et äkki mootor liiga hõre juba seest et küünal ei saa enam sädeme jaoks piisavalt rõhku ja ei löö sädet laiali.
Äkki targemad oskavad midagi öelda?endal mõistus otsas.
Postitatud: 09 Jaan 2008 15:42
Postitas SexSix
Jagaja laager (kontaktid läbi laagri ühenduses jagajakorpusega) liiga suure lõtkuga.Kontakti vahe muutub...kuni kontaktivahe kadumiseni,kui vaakum (tuleb voolik karburaatorist) muudab süütenurka.
Postitatud: 09 Jaan 2008 16:45
Postitas hautz
Õhupuhasti on talvises asendis?
Postitatud: 09 Jaan 2008 19:59
Postitas mks113
Vaata kondekas üle, süüte süsteem! Mul muidu oli kunagi sarnane jama, aga mul suri lihtsalt välja ja siis läks tööle , vahest ka puterdas sõidu ajal. Viga oli süüte lukus, ei saand korralikku ühenudust. ( süüteluku põhi )
Postitatud: 10 Jaan 2008 08:44
Postitas m-rally
õhupuhasti on küll talvises asenis ja jagaja on peaaegu uus.Võibolla tõesti süüteluku põhi,vaatan selle ka üle aga mul jällegi sureb siis välja kui pöörded maha lasta või tühikäigul töötada lasta,samas vahel töötab jälle tühikäigul hästi ja nigu gaasi vajutan,siis hakkab puterdama.
Postitatud: 10 Jaan 2008 14:46
Postitas Mägraonu
ega sul juhuslikult bensufilter umbes ei ole ?
Postitatud: 10 Jaan 2008 16:20
Postitas hautz
Kas uuel jagajal kontaktid on üle puhastatud,seisnud jagajatel tekib ka kontaktde vahele mustus.
Alati tuleb mõelda peale mida hakkas jamama...
Postitatud: 10 Jaan 2008 20:37
Postitas Laurimetall
Ma ei kujuta ,kas näiteks ohtralt lekkima hakkav nõelklapp võib sõidu ajal mingi taolise jama esile kutsuda? Liikuv praht kuskil karburaatori esimese lõõri kütuse düüsi juures. Igasugune lisaõhk näiteks pidurivõimendist võib kah mõne püti tagant ära võtta. Õnneks saab seda kergelt testida ,kui tooret peale tõmmata siis peaks pütid jälle järgi tulema. Kui peaks välja surema selle tagajärjel ,siis suure tõenäosusega lisaõhus asi pole ning viga on muudes asjades.
Postitatud: 11 Jaan 2008 08:52
Postitas m-rally
Jagaja on puhas ja korralik,samuti jagaja kaas aga eile käisin volga poes ja ostsin sealt vene küünlad,vana ise ka soovitas neid ja nagu läks paremaks,palju ühtlasemalt töötab nüüd.Kui toorest tõmmata,siis ei juhtu midagi,ikka puterdab edasi,ainult pöörded tõusevad ja ei sure välja.Aga kas see sellest ei või olla,et mul pidurivõimendi ei tööta,samas suvel ta ka ei töödanud aga siis jällegi mootor vahele ei jätnud.Aga tänud vastuste eest!
Postitatud: 11 Jaan 2008 09:34
Postitas PuZuP
Aga miks pidurivõimendi ei tööta?
Kas diafragma on katki või on voolik tagant ära ühendatud...juhul kui voolik küljest ühendatud, siis kontrolli kas ei võta kuskilt lisaõhku vahele...
Postitatud: 11 Jaan 2008 09:41
Postitas viaccess
Pane pidurivõimu vooliku asemele pime ette kollektorisse. Peaks aitama... Aga üldiselt tee võim korda.
Postitatud: 11 Jaan 2008 09:43
Postitas m-rally
voolik on küljes aga ilmselt vist diafragma katki,pole aega saanud seda laiali lammutada,millalgi plaanin küll ära vahetada võimu.Olen kuulnud et kui võim katki,siis pidi suitsema hakkama mootor aga seda ta ei tee aga võimendi ikkagi ei tööta,pedaal võrreldes mu teise siksiga kõvasti raskem.
Ma vaatasin veel,et karterituulutuse torust tuleb ilgelt palju suitsu ja muud sodi ja see on karpa päris ära määrinud,äkki viga karpas aga ma ei usu seda.
Postitatud: 11 Jaan 2008 09:44
Postitas m-rally
aga kas seda võimu on võimalik ise ka laiali võtta?
Postitatud: 11 Jaan 2008 10:09
Postitas PuZuP
No diafragmat ikka ise ei paranda...ütleme, et teoreetiliselt on võimalik, aga kas on mõtet...
Lihtsam on uus võimendi osta ja külge keerata...
Postitatud: 11 Jaan 2008 13:31
Postitas tiit
kui diafragma alias membraan katki, siis pidurit vajutades peaks anomaalia esinema, muidu mitte. Suitsema hakkab siis kui peasilinder lekib tagant ja pidurivedelik läbi võimendi mootorisse jõuab.
Postitatud: 11 Jaan 2008 15:42
Postitas hautz
Algselt postitas: m-rally
voolik on küljes aga ilmselt vist diafragma katki,pole aega saanud seda laiali lammutada,millalgi plaanin küll ära vahetada võimu.Olen kuulnud et kui võim katki,siis pidi suitsema hakkama mootor aga seda ta ei tee aga võimendi ikkagi ei tööta,pedaal võrreldes mu teise siksiga kõvasti raskem.
Ma vaatasin veel,et karterituulutuse torust tuleb ilgelt palju suitsu ja muud sodi ja see on karpa päris ära määrinud,äkki viga karpas aga ma ei usu seda.
Mõõda surved mootoril ära siis on mõtet edasi tegutseda...
Vb on mootor lihtsalt kulunud kui karterituulutusest tossu tuleb.
Postitatud: 11 Jaan 2008 16:15
Postitas m-rally
ilmselt ongi mootor liiga kulunud,jõuaks teise mootori ennem valmis kui see vana otsa saab..
Katsun surved ära mõõta,vaatab siis edasi.