1. leht 1-st
Mootori vahetus.
Postitatud: 01 Jaan 2008 21:31
Postitas manhunt16
Tahaks siis 06 mootorit vahetada.Keegi äkki annaks nõu mis jäejekorras mida teha.ise pole varem sellise asjaga kokku puutunud.
Postitatud: 01 Jaan 2008 21:45
Postitas olaaf
kui kanali peal teed ja radikat ei viitsi eest ära võtta siis:
kardaan alt, starter maha, õhufiltri kopsik maha, sidurisilinder ploki küljest lahti, mootorimass lahti, spidotross, sumpa lahti keskelt ja kolle küljest -> kast alt 4 suurt+4 väikest polti - siis:
lõdvikud lahti (=tosool välja), kütusevoolik lahti, gaasihoovastik klapikambrikaane küljest ära, geneka küljes ja mootoriploki küljest juhtmed lahti, mootoripadjad lahti ja mootor vahelt välja tõsta.
kokku paned vastupidises järjestuses
[Muudetud: 1-1-2008 olaaf]
Postitatud: 01 Jaan 2008 23:04
Postitas w2rk
Vast ikka käigukast alt mitte kardaan, mis see kardaan segab?
Postitatud: 01 Jaan 2008 23:18
Postitas viaccess
Proovi kast kätte saada kui kardaan küljes!!! saad tasuta pulgakommi!
Olku jutule lisaks:
Kasti küljest tagurpidikäigu juhtmed maha.
Radikas ikkagi maha, muidu võid ventikale või radikale haiget teha.
Kapott ka maha.
[Muudetud: 1/1/2008 viaccess]
Postitatud: 01 Jaan 2008 23:27
Postitas GTA
Ma olen kasti alla jätnud, summuti kah... Radikas eest ära ja kui telfriga tõsta saad siis pole probleemi niipaljukest mootoriruumis manööverdada
Postitatud: 02 Jaan 2008 01:25
Postitas olaaf
süütepooli ja jagaja vaheline madalpinge ja kõrgepinge juhe ning tooreklapitross läks meelest veel

Postitatud: 02 Jaan 2008 15:03
Postitas manhunt16
aitähh abi eest

Postitatud: 04 Jaan 2008 16:31
Postitas Laurimetall
Iseenesest oli minumeelest suht asjalik küsimus ,sest tean omastkäest ,kui mul üks sõber tahatis mootorit maha võtta ,siis tema alustas klapikambrikaanest ja kollektoritest ,siis tuli plokikaan ,radikas jne. Ise ütles ,et tahab selle mootori teise auto peale panna. Tööd on palju rohkem ,kui valest otsast hakata ning paljud asjad võivad töökäigus isegi katki minna.
Postitatud: 11 Jaan 2008 15:49
Postitas manhunt16
Nüüd tekkis uus probleem, nimelt kuiidas see käigukang maha tuleb ,et see klamber mis seal on löhki ei läheks
Postitatud: 12 Jaan 2008 13:03
Postitas Laurimetall
Võtad kurvikeeraja sellise pisikese lapiku ja urgitsed selle alumise stopper rõngakese välja ja siis tõmbad käigukangi otsast ära . Kui mingil imekomber peaks see stopper rõngas seal katki minema ,siis seda on õnneks poes müüa terve komplektiga .