1. leht 1-st
probleem 1600 mootoriga
Postitatud: 30 Dets 2007 16:44
Postitas france2
Probleem seisneb selles, et silindrisse tuleb õli. Praeguseks on selgund, et õli tuleb ülevalt. Klapisääre tihendid uued samuti k ajuhtpuksid ning klapid. Kust see õli tuleb?Tuleb siis 4 ja 2 silindrisse.
Postitatud: 30 Dets 2007 18:28
Postitas JX
plokikaane tihend on terve....
Postitatud: 30 Dets 2007 19:29
Postitas france2
on terve ja mis see sinna puutub kuna ei ole mootoril ju sellist takti kus ta õli suruks sisselaske klapist sisse.
Postitatud: 30 Dets 2007 19:40
Postitas logman
Klapi sääred ikka mõõdus olid?
Postitatud: 30 Dets 2007 19:44
Postitas Alfist
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärast veabki silindrisse õli.
[Muudetud: 30-12-2007 Alfist]
Postitatud: 30 Dets 2007 19:47
Postitas france2
Algselt postitas: Alfist
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärasr veabki silindrisse õli
Millise töö taktiga see võimalik on ja veel juhin tähelepanu et tegemist uue mootoriga kõik detailid uued.
Postitatud: 30 Dets 2007 19:47
Postitas france2
Algselt postitas: logman
Klapi sääred ikka mõõdus olid?
no ülejäänud toimivad ju siis ikka olid
Postitatud: 30 Dets 2007 19:49
Postitas logman
Aga vaata, mota nullkahe teemast sulle üks lõik lugemiseks:
Algselt postitas: motamees
Panen kirja oma seiklused mootori remondil. Äkki on kellegil midagi õpetlikku saada....
Klapi juhtpuksid lõin välja ja hakkasin uut komplekti sisse panema.
Sisse lüües selgus et kaks juhtpuksi ei mahu spetsrakisesse mida löömaks kasutasin. Olid mõõdust väljas. Panin poodi ja vahetasin puksid ümber.
Klappide suhtes oli mind hoiatatud, et need ei vasta tihtilugu mõõdule. Võtsin siis mikromeetri poodi kaasa ja hakkasin mõõtma klapisääri. Mõõt peab olema 8mm. Esimeses poes olid enamus 1- 2 sajandikku väiksemad. Mõni veel rohkem. Läksin teise poodi. Sealsed klapid olid 25 eek tükist odavamad ja 5 sajandikku alamõõdulised. Võtsin siis esimesest poest 6 klappi . Kõik 1 sajandik alamõõdulised (see on normaalne). Ülejäänud 2 klappi saan reedel kui tuleb uus ports. Seal siis jälle valimisvõimalus.
Kui te omale poest ladale midagi ostate siis tuleb ikka mõõte kontrollida. Täpsete tööde puhul võib ikka asi väga mööda minna.
Postitatud: 30 Dets 2007 19:50
Postitas Alfist
Algselt postitas: france2
Algselt postitas: Alfist
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärasr veabki silindrisse õli
Millise töö taktiga see võimalik on ja veel juhin tähelepanu et tegemist uue mootoriga kõik detailid uued.
No kui see uus mootor siis ma arvan,et sa ei sõitnud mootorit korralikult sisse ning hakkasid kohe paarutama.Kui mootorit korralikult sisse ei sõida siis rikub mootori ära!
Postitatud: 30 Dets 2007 19:57
Postitas france2
Algselt postitas: Alfist
Algselt postitas: france2
Algselt postitas: Alfist
Ma pakun,et kolvil on õlirõngad läbi,ning sellepärasr veabki silindrisse õli
Millise töö taktiga see võimalik on ja veel juhin tähelepanu et tegemist uue mootoriga kõik detailid uued.
No kui see uus mootor siis ma arvan,et sa ei sõitnud mootorit korralikult sisse ning hakkasid kohe paarutama.Kui mootorit korralikult sisse ei sõida siis rikub mootori ära!
Mootor töödanud kokku võibolla 1h tühikäigul nii et ise seda küll ära rikkuda ei saand ma ise kahtlustan et logman-il võib õigus olla ja klappid ei ole mõõdus.
Postitatud: 30 Dets 2007 23:47
Postitas france2
Nii kirjeldan siis täpselt mis toimub. Kui mootor sai kokku ja töölepandud selgus et ajab sinist. tühikäigul ajas rohkem kui tuuridega. Mootor seejärel seisis kuskil 4 kuud nüüd võtsin lahti ja selgus et 4 ja 2 silinder on õlised eriti 4 silinder 2 silindris oli natuke õli. 4 silindri kolb oli täiesti puhas ja läikis vastu 2 silinder nii puhas ei olnud. Ülejäänud tahmased nagu ikka. Klappe ära võttes selgus, et sisselaske klapid mõlemal silindril õlised ja 4 silindri sisselase oli jube õline. Teadmiseks veel et pead on maha freesitud ja ka kanaleid suurendatud. peaks vist kogu info olema.
Postitatud: 31 Dets 2007 09:18
Postitas SexSix
Nn "simmerling":selle vedru võtan alati ära ja lahti keeran ka.Uuesti keeran kokku suurema keerdude arvuga.On juhuseid,vedru tuleb lahti,ei hoia piisava pingega tetaili ümber.Klapisääre tihend ju ka simmerling.
Postitatud: 01 Jaan 2008 12:47
Postitas roolilatt
Äkki on õlirõngad kinnijäänud või ära kulunud.
Postitatud: 01 Jaan 2008 16:02
Postitas france2
Algselt postitas: roolilatt
Äkki on õlirõngad kinnijäänud või ära kulunud.
loeks äkki teema ikka läbi ka ! Enne kui postitad!:sein
Postitatud: 04 Jaan 2008 16:46
Postitas Laurimetall
Kui sa juba selle sisselaske klapi lahti võtsid ,mis seisus siis see juhtpuks ja klapisääretihend olid?. Kui klapisääretihend liiga sügavale lüüa,siis surub kah ääred lahti ja õli pääseb sisse tulema ja kui juhtpuks kah selline lohvga on ,siis nii saabkli klapp õliseks. Veel võib õli tulla kui näiteks karterituulutusest mingil põhjusel õli karburaatorisse oleks sattunud. Tund aega tühikäigul töödanud mootor pole kah päris sisse sõitnud ,kui mõelda õlirõngaste peale.
Postitatud: 05 Jaan 2008 19:47
Postitas france2
tänaseks veel selgund et klapid ei ole kah kõigeparemad sai ostetud uued puksid ja klapid loksuvad neis. poes sai proovitud uue klapiga andis ikka sisse suruda teist kuid minu omad kodus nagu lopsti ja loksuvad.