1. leht 1-st

suitseb kuramus kiirendamisel

Postitatud: 31 Juul 2003 15:48
Postitas spunk
Masinaks on Skooda 120LS. Pole küll siks, aga samas ka mitte väga kauge sugulane.
Liikuril kipub kiirendamisel halli suitsu tulema.:mad::mad: Sama suitsu saab kätte ka tühikäigul pöörded üle 6000 ajades. Tundub et tegu on
vist kütuse suisuga. Mootori kompressioon oleks nagu normis (10 +/- 0.3
külma moororiga satretrit andes. Kahe pöördega on kompressoon kuskil 7;
4..5 pöördega 10 ringis, kõkidel silindritel ühtlaselt). Raamatu järgi peaks
kompressioon olema 9.5

Veel vaevavad seda liikurit sellised hädad:
* (külmal) käivitamisel tahab mõnevõrra rohkem starterit saada kui võiks -
nii 8..15 sek. See häda paranes mõnevõrra kui sai süüdet natuke varasemaks
keeratud.
* kui järsku gaasi anda, siis kipub "hinge kinni tõmbama" - pöörded hetkeks
maha ja siis hakkab aeglaselt koguma. Külmema mootori puhul suretab välja.
On esinenud juhuseid kus järsk gaasiandmine on ok.

Kas nood hädad võivad olla põhjustatud sitast karburaatorist? :puzzled:puzzled Peal on
paljukirutud ja "mittetöötavas saastaks" tituleeritud Jikov. Karburaator on
hiljuti puhastatud ja timmitud (teadjamte meeste poolt).

Kas võib kasu olla Jikov'i asendamisest Weber 3O BDIC'ga? See on Weberi
asenduskarbuss Jikovi asemele.

See, et too Weber raha maksab, pole argument. Sportlik huvi on too masin
korralikult käima saada.
Variant kaks oleks ka VAZi karpa peale panna. Kollektori ots on vähemalt identne. Ja mootori suurus kah klapib. Aga siinset foorumit lugedes jääb mulje,et ega need vazi omad teab mis stabiilsed asjad pole.

Variant kolm oleks ka Weber 32/36 DGAV või Weber 28/3O
DFTH romulast hankida, aga tollel tuleks veel väiksemad düüsid ja uued
tihendid hankida - ühesõnaga jama rohkem.
Kui muidugi on karbussi hädaga
tegu üleüldse?:puzzled

Postitatud: 31 Juul 2003 16:38
Postitas spunk
Sel samal mootoril on veel häda, et bensupumba alt servast kipub natuke õli tulema. Kas see põhjustatud surve tekkimisest karterisse, mis omakorda põhjustatud rõngaste kulumisest?:puzzled:(:puzzled

Postitatud: 31 Juul 2003 17:06
Postitas asjamees
kas autol madal silindri surve ei ole ?? minu omal on küll mõõtetud silindri surve 15-16.. Ja bensu pump ei tohi lekkida nii satub ju bensiin õliga segamini. Su autol niipalju vigu et äkki tuleb uue auto ostu kaaluda?? :D:lol

Postitatud: 31 Juul 2003 19:47
Postitas spunk
Kui uskuda tarka raamatut, siis silindri surve isegi natuke suurem kui ette nähtud:D. Krt kui saaks ainult teada, et kas pressib õli kolvirõngaste vahelt läbi:mad::mad: või on häda karbussis.

Postitatud: 01 Aug 2003 22:48
Postitas olaaf
Krt kui saaks ainult teada, et kas pressib õli kolvirõngaste vahelt läbi
kui õli põlemiskambris siis küünlad jamaga koos. sõltuvalt muidugi õli hulgast. seda kas kolvirõngad on ok saad vaadata võttes lahti karterituulutuse (kui selline on olemas) gaasi andes ei tohi korras mootoril sealt suitsu tulla, sama ka õlivarda augu ja õli sisse valamis auguga..
...hall suits sumpast
ei mäleta täpselt kas skoda oli õhk või vesi jahutusega kuid tavaliselt hall suits tingitud sellest, et tosool satub põlemiskambrisse (rikkis veesärk, plokikaane tihend)... seda muidugi juhul kui mootor vesijahutusega :rolleyes

Kui külmal mootoril gaasi andes kipub välja surema viitab see sellele, et kiirenduspump annab liiga palju kütet peale ja lööb segu liiga rikkaks (pruunid või mustad süüteküünlad!!!). vaata üle ka õhufilter...

Kui võimalus siis muidugi proovi sigulli karpaga. ei maksa suurt midagi ja kui paremaks ei lähe on selge, et viga muus.

Mine Ardi autolammutusest (Juurus) autoga läbi. kindlasti saad talt kohapeal kasutamiseks laenata töökorras karpa ja jõuate sobivusel ka hinnas kokkuleppele. Helista ette.
Ardi Soovik -> 05280616

-edu-

Postitatud: 02 Aug 2003 12:34
Postitas Mel
Lihtsalt huvi pärast küsin, mis värvi sinu ©koda on?

Postitatud: 03 Aug 2003 03:00
Postitas hellzix
värvi auto ära siis ehk enam ei suitse...:puzzled:lol:lol

Postitatud: 04 Aug 2003 14:17
Postitas Kristo
Esialgne postitaja olaaf
Kui külmal mootoril gaasi andes kipub välja surema viitab see sellele, et kiirenduspump annab liiga palju kütet peale ja lööb segu liiga rikkaks (pruunid või mustad süüteküünlad!!!). vaata üle ka õhufilter...
Aga kuidas seda muuta saab?

Postitatud: 05 Aug 2003 12:17
Postitas overspeed
Sellessuhtes olen motamehega nöus, et kui esineb selline "hinge kinni tömbamise " efekt gaasi andes (ma nimetan seda "auguks"), siis on viga pigem bensiini puuduses kui ülejäägis, eriti külmal mootoril. Siis on ju hea, kui sa ikka väga kindel oled selles, et sul TEADJAD mehed selle karba ära regullisid. Kölab ikka, nagu vajaks veel reguleerimist, kuna see auk on kindlalt vöimalik välja regullida. Aga töesti, proovi siksi karbat, kui muud üle ei jää. Hullemaks minna eriti ei saa ja ei maksa ka suurt midagi, möne mehe käest vöid isegi tasuta saada (kellel vedeleb garaazis üle). Küünaldega olge mehed hoolikad. Nad on örnemad kui te arvata oskate. Ei ole olemas lollikindlat küünalt mis igal pillil töötab. Isegi vene küünlaid on vöimalik halva kohtlemisega tuksi keerata. Kontrolli, et küünlad oleks öige kuumusastmega selle ?koda kohta ja mitte surnud. Lihtne on "ära tappa" korralikke küünlaid, veel lihtsam on "tappa" tutikaid.

Postitatud: 05 Aug 2003 21:28
Postitas Kristo
Oot, räägi kuidas siis neid ära nö. "tapetakse"?

Postitatud: 06 Aug 2003 21:11
Postitas overspeed
Kui panna tutikad küünlad valesti regullitud mootorile, siis ta siuhvilks uputab need näiteks bensuga üle ja küünal lihtsalt isegi peale ära kuivatamist enam öiget sädet ei anna. Kasutatud küünal: kuumutad korra üle ja ta vöib töölepingu ära löpetada. Vaatad küll, et säde on, aga kui peale paned, siis mootor ei tööta. Pöhiliselt tapetakse ikkagi liiga rohke bensuga neid üleuputades.