suitseb kuramus kiirendamisel
Postitatud: 31 Juul 2003 15:48
Masinaks on Skooda 120LS. Pole küll siks, aga samas ka mitte väga kauge sugulane.
Liikuril kipub kiirendamisel halli suitsu tulema.
:mad: Sama suitsu saab kätte ka tühikäigul pöörded üle 6000 ajades. Tundub et tegu on
vist kütuse suisuga. Mootori kompressioon oleks nagu normis (10 +/- 0.3
külma moororiga satretrit andes. Kahe pöördega on kompressoon kuskil 7;
4..5 pöördega 10 ringis, kõkidel silindritel ühtlaselt). Raamatu järgi peaks
kompressioon olema 9.5
Veel vaevavad seda liikurit sellised hädad:
* (külmal) käivitamisel tahab mõnevõrra rohkem starterit saada kui võiks -
nii 8..15 sek. See häda paranes mõnevõrra kui sai süüdet natuke varasemaks
keeratud.
* kui järsku gaasi anda, siis kipub "hinge kinni tõmbama" - pöörded hetkeks
maha ja siis hakkab aeglaselt koguma. Külmema mootori puhul suretab välja.
On esinenud juhuseid kus järsk gaasiandmine on ok.
Kas nood hädad võivad olla põhjustatud sitast karburaatorist?
:puzzled Peal on
paljukirutud ja "mittetöötavas saastaks" tituleeritud Jikov. Karburaator on
hiljuti puhastatud ja timmitud (teadjamte meeste poolt).
Kas võib kasu olla Jikov'i asendamisest Weber 3O BDIC'ga? See on Weberi
asenduskarbuss Jikovi asemele.
See, et too Weber raha maksab, pole argument. Sportlik huvi on too masin
korralikult käima saada.
Variant kaks oleks ka VAZi karpa peale panna. Kollektori ots on vähemalt identne. Ja mootori suurus kah klapib. Aga siinset foorumit lugedes jääb mulje,et ega need vazi omad teab mis stabiilsed asjad pole.
Variant kolm oleks ka Weber 32/36 DGAV või Weber 28/3O
DFTH romulast hankida, aga tollel tuleks veel väiksemad düüsid ja uued
tihendid hankida - ühesõnaga jama rohkem.
Kui muidugi on karbussi hädaga
tegu üleüldse?:puzzled
Liikuril kipub kiirendamisel halli suitsu tulema.

vist kütuse suisuga. Mootori kompressioon oleks nagu normis (10 +/- 0.3
külma moororiga satretrit andes. Kahe pöördega on kompressoon kuskil 7;
4..5 pöördega 10 ringis, kõkidel silindritel ühtlaselt). Raamatu järgi peaks
kompressioon olema 9.5
Veel vaevavad seda liikurit sellised hädad:
* (külmal) käivitamisel tahab mõnevõrra rohkem starterit saada kui võiks -
nii 8..15 sek. See häda paranes mõnevõrra kui sai süüdet natuke varasemaks
keeratud.
* kui järsku gaasi anda, siis kipub "hinge kinni tõmbama" - pöörded hetkeks
maha ja siis hakkab aeglaselt koguma. Külmema mootori puhul suretab välja.
On esinenud juhuseid kus järsk gaasiandmine on ok.
Kas nood hädad võivad olla põhjustatud sitast karburaatorist?

paljukirutud ja "mittetöötavas saastaks" tituleeritud Jikov. Karburaator on
hiljuti puhastatud ja timmitud (teadjamte meeste poolt).
Kas võib kasu olla Jikov'i asendamisest Weber 3O BDIC'ga? See on Weberi
asenduskarbuss Jikovi asemele.
See, et too Weber raha maksab, pole argument. Sportlik huvi on too masin
korralikult käima saada.
Variant kaks oleks ka VAZi karpa peale panna. Kollektori ots on vähemalt identne. Ja mootori suurus kah klapib. Aga siinset foorumit lugedes jääb mulje,et ega need vazi omad teab mis stabiilsed asjad pole.
Variant kolm oleks ka Weber 32/36 DGAV või Weber 28/3O
DFTH romulast hankida, aga tollel tuleks veel väiksemad düüsid ja uued
tihendid hankida - ühesõnaga jama rohkem.
Kui muidugi on karbussi hädaga
tegu üleüldse?:puzzled