1. leht 1-st

Väljalaskest püttide eemaldamine

Postitatud: 06 Nov 2007 10:05
Postitas corrado
Tekkis küsimus et mis juhtub kui viia pükstest taga otsa lihtsalt toru kus on vahel ainult üks reso?
Et kas on väga hull jõu kadu ja on hääl ka väga kõrge?
All peaks olema kahe resoga summuti, aga lihtsalt laseb paarist kohast juba läbi ja seal igasugu kaitseplekid peal ja mõtlesin et kui eemaldada üldse see teine reso sealt, tagumine pütt on ammu lihtsalt toruga asendatud, põhimõtteliselt, kui jätan nii et pükstest tagaotsani on vahel üks ainus reso, et siis jääb veel "normaalsuse piiridesse" või kaob minek ära:puzzled
Tegemist on põhimõtteliselt ralli masinaga(põllu- ja jääraja jaoks) nii et on oodatud kõik varjandid:spin

Postitatud: 06 Nov 2007 10:52
Postitas m-rally
maitea kas see oleneb autost aga minu siksil kadus jõud ära kui sumpa ennem tagasilda ära kukkus ja ainult otsetoru järgi jäi.

Postitatud: 06 Nov 2007 12:02
Postitas corrado
siis küll kui sumpast jupp maha võtta, bemaril näiteks mul ainult kollektori osa koos pükstega põhja alla läkski:D ning minekut oli küll...aga sigull teistsugune...
aga kes veel midagi tarka öelda oskab:)

Postitatud: 06 Nov 2007 13:10
Postitas olaaf
ütlen nii, et superkrossis lõppeb paljudel sumpa tagaratta ees ära..
pütt on ka ikka otsas müra pärast..

peale väljalaske muutmist tuleb mootorit ka häälestada vastavalt... sisselaske pikkused, süüde, nukvõll jne

Postitatud: 06 Nov 2007 13:35
Postitas corrado
praegu käib üldse kuidagi kahtlaselt hästi edasi see masin, aga las to reso siis jääda,äkki millalgi keevitab ära kui väga suureks see lärm läheb:lol

Postitatud: 06 Nov 2007 14:06
Postitas olaaf
mõõda kolmanda käiguga 2000-6000 pööret kiirendamiseks kuluv aeg
siis tee sama asja 4 käiguga 2000-4000

pane ajad siia üles - siis vaatame kas käib ikka hästi edasi :)

Postitatud: 06 Nov 2007 14:08
Postitas corrado
ehh...enne peab tagasilla ära vahetama:P
no mai tea igatahes 1.2 kohta käib hästi edasi,2 käiguga kuidagi imelikult tõmbab kerima kõikaeg,kruusa peal küll,aga teine 1.2 seda ei suuda,ka 1.6 mitte ega ka 1.7 esiveoline elektroonilise sissepritsega masin:)
pealegi pole mul hetkel tahhokat peal, aga varsti peaks saama;)

[Muudetud: 6-11-2007 corrado]

Postitatud: 06 Nov 2007 14:18
Postitas GTA
Algselt postitas: corrado
2 käiguga kuidagi imelikult tõmbab kerima kõikaeg,kruusa peal küll,aga teine 1.2 seda ei suuda,ka 1.6 mitte ega ka 1.7 esiveoline elektroonilise sissepritsega masin:)
Amordid-vedrud-rehvid viletsad pigem, mitte mingi imemootor...;)

Postitatud: 06 Nov 2007 14:33
Postitas corrado
1.6 mootoriga sigull oli veel hullem, aga arvan et asi on karpas,sest peale karpa vahetust ja näppimist tuli selline minek,aga arvan et nüüd tuli ka selline kütusekulu et ma ei taha teadagi:lol

Postitatud: 09 Nov 2007 14:11
Postitas -grazy-
proovisin siis täna katseeksitus meetodil selle asja järgi.Originaalis oli reso paun tagasilla juures,see leidis endale uue koha pükste otsas,ning edasi läheb puhas toru tagarattani ja see on kõik.Hääl eriti karmimaks ei läind ja minek kah eriti paremaks ei läind,kui siis kõrgematel pööretel.

Postitatud: 09 Nov 2007 14:39
Postitas corrado
ok, põhimõtteliselt ongi see süsteem sul nii nagu ma mõtlesin,aga tänud info eest,põhiline ongi et midagi ei kaotaks sellest:)

Postitatud: 09 Nov 2007 15:08
Postitas Mägraonu
keevitasime ka enda ladale uue summuti alla. ennem oli kaks reso ja viimane pütt. nüüd on siis otse oru ja lõpus on üks reso, jõukadu küll märgata pole, pigem on asi isegi parem ja hääl on ka päris hea

Postitatud: 09 Nov 2007 15:44
Postitas corrado
see nagu sportsumpa siis ju,reso on otseläbi:)
aga ma ei tea kas viitsib aretama hakata kuna keevitus ka ei tööta vist, aga ei tea ka

Postitatud: 09 Nov 2007 15:47
Postitas Mägraonu
suurt mingit areamis ei ole seal. loogiline mõtlemine, keevitus ja sirget toru ja paar nurgaga toru võiks ka olla et sealt viimase püti juurest keevitada. meil kulus aega selle jaox paar tundi ja oligi valmis :lol

Postitatud: 09 Nov 2007 16:20
Postitas corrado
nojah,eks vaatab,kas see aasta hakkab enam, külmad ilmad juba ka ja siis kaku alt ja lõika ja uuri jms,
niigi tagasild vaja ää vahetada:D
aga minupärast võib selle teema lukku panna siis:P

Postitatud: 09 Nov 2007 16:39
Postitas masuurik
Mis sul sel tagasillas siis häda on?

Postitatud: 09 Nov 2007 17:27
Postitas corrado
stabika varda kinnituskronstein on kogu täiega silla küljest lahti ja kuna keevitamiseks oleks pidanud nkn alt ära võtma siis onu ütles et lihtsam on silla "korpus" ära vahetada,ehk siis differ ja poolteljed jäävad vanad,ülejäänud sild uus:P

[Muudetud: 9-11-2007 corrado]