1. leht 1-st
karpa kuumeneb üle??
Postitatud: 15 Juul 2003 20:49
Postitas olaaf
mida ette võtta. täna jäin prisma parklas hätta. tühikäigul töötas ja järsku suri lihtsalt välja ja käivitades lööb korraks käima ja sureb jälle.. ujukiruum nii kuum, et bensiin aurustub ja selle tulemusena tühi, filter poolenisti täis. lahtisesse karpasse käsitsi pumbates jookseb ilusti. karpa nii tuline, et kätt külge panna ei saa.
proovin filtri lahti lõigata, kuid kas keegi on mingeid vahetükke mingist dielektrikust vahele pannud??
kunagi volgal olen näinud karpa ja kollektori vahel 1cm paksust tihendit mis oli kindlalt ise tehtud..
on kellelgi sellist jama olnud.
vastuseid ootama jäädes
Postitatud: 15 Juul 2003 22:08
Postitas Kristo
Irw, mul oli täna täpselt sama probleem

, aga karpa mul küll kuumaks ei läinud.
Mul oli asi selles, et ujukiruumi ei tulnud piisavalt bena peale, sest nõelklapp sulgus liiga vara. Aga siis sättisin ma ujukit kõrgemale ja asi töötab

Postitatud: 17 Juul 2003 23:40
Postitas ussloom
karpal ju ongi mingi 1cm paksune isolatsiooni jupp vahel... minu omal vähemalt, pole sellist kala tähendanud senimaani
kuigi eks see karpa ikka omajagu ka kuumeneb
võibolla siis
MegaSquirt
on abiks
ise võtan hoogu, et juppe ära tellida
Postitatud: 18 Juul 2003 01:35
Postitas zigullivend
Mul juhtus nüüd selline jama, et teatud töötemperatuuril viskab bensuhaisu salongi ja sureb välja. Käima saab ainult siis, kui gaasi pedaali põhja surud.
Mida regullida tuleks?
Suur tänu vastajatele.
Postitatud: 18 Juul 2003 03:19
Postitas olaaf
Esialgne postitaja Zigullivend
Mul juhtus nüüd selline jama, et teatud töötemperatuuril viskab bensuhaisu salongi ja sureb välja. Käima saab ainult siis, kui gaasi pedaali põhja surud.
Mida regullida tuleks?
Suur tänu vastajatele.
ilmselt lööb segu väga rikkaks. muidu poleks gaasi põhja vajutamisest abi...
esimese asjana vaheta ära nõelklapp ning vaata üle kas karpa kaan pole kõver...
Mure ikkagi alles
Postitatud: 18 Juul 2003 21:13
Postitas olaaf
sõidu ajal järsku lambist bentsu enam peale ei saa, kui pumbast käsitsi pumpad siis on tunne nagu karpa oleks täis, tegelt on seal vaid aurud.. kui ujukiruumi vaadata siis on see tühi??? ja kui siis lahtise karpaga pumbata purskab ilusti. kui mootor nii veidi jahtub läheb jälle ilusti käima ja võib sõita ilma probleemideta. käima läheb hästi, tühikäik 700 ja stabiilne, mootori temp kogu aeg keskel ja isegi kui lased üle siis välja ei sure..
N2O andis mulle ühe idee - proovin seda. kas teistel pole taolist muret olnud?
Postitatud: 22 Juul 2003 22:40
Postitas zigullivend
Kuule, mul on sarnane probleem. Nõelklapp vahetati ära ja karpa oli ka üldiselt viisakas,
kuid raip sureb ikkagi kuskil 96 kraadi juures ära ja peale 30min passimist saab ilusti käima.
Homme (kolmapäeval) katsetatakse bensupumpa ja voolikuid, eks ma anna siis teada kuidas läks.
Postitatud: 23 Juul 2003 08:11
Postitas olaaf
endal ka pumba kahtlus kuigi pump suht uus.
anna teada jah
Postitatud: 23 Juul 2003 08:51
Postitas Rahu
Poleks suve ei saaks te teadagi et pumba membraan kulunud, välja veninud või mõranenud.

Ühesõnaga vehetage pumba membraan ja klapid (igaks tagumiseks juhuks) ära ja teie sõit jätkub.
Põhjus on selles et kuuma ilmaga kipub bens aurustuma ka pumbas ja siis lakkab selle klapi ja membraani süsteem töötamast:(
Postitatud: 23 Juul 2003 12:26
Postitas olaaf
vahetan need kindlasti.
Postitatud: 24 Juul 2003 12:18
Postitas zigullivend
Mul on nüüd masin korras. Asi oli nõelklapis ja bensupumbas, mis nüüd mõlemad uued on.
Postitatud: 05 Aug 2003 12:51
Postitas overspeed
Probleem vöib ka olla selles, et bensupumba nukkvöll on kulunud. Pumba käik on nii väike, et ei jöua enam pumbata. Ainult membraani vahetusest siis ei piisa, sest ta algul küll uue membraaniga pumpab miskit, pärast jälle mitte. kontrollige ,et nukk ümargune ei oleks. Soojal päeval on köik elemendid nii kuumad, et kätt külge panna ei saagi. Kui karba liiga kuumaks läheb, vöib olla ka see jama,et miskipärast sisselaske klapid on siis veel suts lahti kui plahvatus käib, nii et kuumad gaasid immitsevad tagasi karbasse.
Postitatud: 09 Juul 2006 12:21
Postitas Raxo
Kas see on normaalne, et kuuma ilma ja kuuma mootoriga karburaatoris kohiseb nagu keeks midagi? Mõnikord viskab bensiinihaisu, tilgub sealt ülevoolu tilast (?).
Ujuk on õigel kõrgusel, nõelklapi vahetasin...probleem säilis.
Karburaator 01'e oma.