1. leht 1-st

ark vs lisaõhuvõtu ava

Postitatud: 07 Okt 2007 22:31
Postitas JX
kirjutan siis uue( võimalik et vana)teema.
on siis selline probla et panin siksi orginaal karpale koonusfiltri aga see ulatub kapotist umbes 10cm välja. kas lõikamine ja selle koonuka katmine on lubatud ja mida mendid sellest arvavad??

Postitatud: 07 Okt 2007 22:56
Postitas VeilSide
Sõbral oli küll Opel Ascona peal, aga samuti koonusega, selline lahendus:
Pilt
Politsei/ARK-ga probleeme ei olnud.

Postitatud: 07 Okt 2007 23:07
Postitas JX
sisselõige jah aga kapotist välja ulatuv koonukas kuni10cm???

Postitatud: 07 Okt 2007 23:20
Postitas olaaf
sellest mõttest loobu kohe - vihmaga sõites on filter märg ning õhku läbi ei lase..
scoopi ehitades pead arvestama ka vee liikumisega (inerts+gravitatsioon)

Postitatud: 08 Okt 2007 18:42
Postitas JX
vesi veeks aga õhu võtmine toimuks tagant poolt ning on järele proovitud et ei saa mite kuidagi märjaks (koonukas on kattega ja avaneb ainult ülalt)

Postitatud: 08 Okt 2007 18:57
Postitas logman
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13665

Grupp 6, kood 601 algab...

Vaata ka seda pilti: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2921

[Muudetud: 8-10-2007 logman]

Postitatud: 08 Okt 2007 20:53
Postitas pedrox
Mis sa sellest üldse välja tood? Jära parem kapoti alla. Keevitad uue õhukoguja (karp ümmarguse panni asemel) ning külje pealt toru välja. Selle otsa veel toru või lõdvik, et mootorist tiba kaugemale jääks ning siis lõpuks koonus otsa. Kui jaurata viitsid siis aku pane pagasnikusse ning hea koht ju koonuse jaoks.

Postitatud: 09 Okt 2007 21:15
Postitas JX
koonus peaks sellisel juhul viima teisele poole mootorit et saada külma õhku mis tuleb pasuna avadest

Postitatud: 09 Okt 2007 21:31
Postitas pedrox
Kui ehitad soojust mitte juhtiva seina koonuse ja mootori (kollektorite) vahele siis ei pea viima.

Postitatud: 09 Okt 2007 21:37
Postitas GTA
On tehtud ka nii, nagu sa pakkusid:
Algselt postitas: rizto05
Täna paigaldasin koonusfiltri. :)
Selle jaoks, et õhk paremini filtrisse tuleks eemaldasin ka signaalikinnituse koos signaalidega. Signaalidest jätsin ühe alles(originaalis kaks). Selle panin ka natuke teise kohta, et paremini õhk läbi tuleks. :)
Aga pildimaterjal ütleb paremini:
Koonusfilter ise selline:
Pilt
Alustasin kopsike tegemisest, selle jaoks leidsin õhukese seinaga karpraua. Sellel pildil üks äära juba valmis painutatud(ots), teine veel pooleli, kuna vaja toru jaoks auk sisse teha. Kinnituseks kasutasin originaal klambrit.
Pilt
Edasi tegin karbi ühele otsale augu koha ja sai keevitatud toru otsa.
Pilt
Pilt
Siis paigaldasin karbi oma kohale:
Pilt
Siis võtsin koonusfiltri ühendamiseks ühe tugeva seinaga lõdviku ja ühendasin ära. Lõdviku keskel on sellepärast klamber, et sinna alla sai pandud tugi ja et lõdvik ei hüppaks toe peal.
Pilt
Pilt

Postitatud: 09 Okt 2007 21:45
Postitas JX
ise tahaks nii teha...









[Muudetud: 9-10-2007 JX]Pilt

Postitatud: 09 Okt 2007 22:05
Postitas JX
koos kapotiga siis

[Muudetud: 9-10-2007 JX]Pilt

Postitatud: 09 Okt 2007 22:07
Postitas JX
ja küljelt...

[Muudetud: 9-10-2007 JX]Pilt

Postitatud: 09 Okt 2007 22:19
Postitas hautz
...


Tänud selle teema eest ,see aadress oli juba meelest läind:P.Siit sai kasulikku infot.

Kood 624. Iste

Nõuded: 1) istme reguleerimise seadmed peavad toimima ning istmed peavad vastama valmistaja juhendile ja olema selle juhendi kohaselt kinnitatud;

Selle kohaselt võib kasutada teiste autode istmeid (kui nad vastavad valmistaja juhendile)?



Velgede laiendajatele:D:

Kood 507. Üldnõuded veljele

Nõuded: 1) peab kasutama sõiduki valmistaja poolt ette nähtud ja ETRTO või UTQG nõuetele vastavaid velgi. Muudel juhtumitel otsustab velje kasutamise ARK;

2) veljel ei tohi olla vigastusi. Keelatud on kasutada keevitamisega remonditud ja/või ümberehitatud (LAIENDATUD, kitsendatud, vahetatud sisekilbiga jms) velge




Kood 911. Elektriseadmed

Nõuded:
1) aku peab asetsema sõitjate- ja juhiruumist eraldi, olema hästi kaitstud ning kergelt juurdepääsetav. Akuruumil peab olema gaase kerest väljajuhtiv ventilatsioon. Aku ja sellega ühendatud elektrijuhtmed peavad olema oma asukohas kindlalt kinnitatud



Aku võib pagassis olla kui ta on juhiruumist eraldatud ja kinnitatud.:D

[Muudetud: 9-10-2007 hautz]

Postitatud: 09 Okt 2007 23:16
Postitas tuhajuhe
Aga ma ei olegi aru saanud,miks peab olema mingi koonusfilter.Tava filter kõlbab ka teie masinatele sama hästi.Esmane proov kas on vaja mingit teist filtert,võtke tava filtril kaan maha ja sõitke. Kui on parem siis kas on vähe kütet või filter umbes.Kui filter umbes siis on esmased nähud,märg,õline või juba aastaid vahetamata õhufilter.

Postitatud: 10 Okt 2007 08:18
Postitas olaaf
stendis võttis samaral lada originaalõhufilter 5000 juures 4hj ning 7000 juures 5hj maha - kõige parema tulemuse saab mitte koonusfitri vaid püstise õige pikkusega trompetitega originaalkarpal..

klassika mootoril ilmselt mingitel pööretel midagi võidab...
enne suuremat ehitamist on sul võimalus ära mõõta palju kasu on asjast!

selle tavalise odava koonuse eeliseks on ainult see, et väiksemad linnud ja putukad ei leinda sisse mootorisse...


bmw -l mõõdetud koonusfiltriga -3HJ ! (jah miinus)

[Muudetud: 10-10-2007 olaaf]

Postitatud: 10 Okt 2007 09:31
Postitas tuhajuhe
Koonusfiltri omapära on ainult see,et õhu läbilaske võime on suurem võrreldes originaaliga.

Postitatud: 10 Okt 2007 15:01
Postitas PuZuP
Lisaks jõuab mootorisse ka igasugust muud jama, võrreldes originaalfiltriga...

Postitatud: 30 Okt 2007 16:26
Postitas m-rally
aga keegi teab kas neid trompeteid sinna karpa peale kusagilt saada ka on või on need väga defitsiidiks saanud?