1. leht 2-st

õli tuleb juurde ja vesi kaob

Postitatud: 02 Juul 2003 19:10
Postitas ceesu
on ennemgi olnud probleeme sellega et oli tuleb juurde ja väike kahtlus oli. vahetasin õli ja filtri. tegin õlivardale väikese kriitpsu kus oli õli tase. veel tegin märke ka paisupaagile, et siis ka seda kontrollida. mõne päeva pärast avastasin et õli on juurde tulnud ja vett vähemaks läinud. oh häda. ilmselt siis blokikaane tihend.või miss.
kas sellise autoga võib üldse edasi sõita?

Postitatud: 02 Juul 2003 19:52
Postitas olaaf
karta on, et jahutussärgis leke..
usun, et sellise mootoriga sõita pole mõtet, kuna lekkiv jahutusvedelik rikub õli määrimisomadusi..

Postitatud: 02 Juul 2003 23:05
Postitas marqs007
Esialgne postitaja ceesu
on ennemgi olnud probleeme sellega et oli tuleb juurde ja väike kahtlus oli. vahetasin õli ja filtri. tegin õlivardale väikese kriitpsu kus oli õli tase. veel tegin märke ka paisupaagile, et siis ka seda kontrollida. mõne päeva pärast avastasin et õli on juurde tulnud ja vett vähemaks läinud. oh häda. ilmselt siis blokikaane tihend.või miss.
kas sellise autoga võib üldse edasi sõita?
Sellise autoga ära mingil juhul sõida lihtsalt võid mootori kokku jooksutada. Kui sõidad valmistu mootori kapitaaliks. Tunduvalt odavam on praegu ära parandada.

Postitatud: 03 Juul 2003 17:40
Postitas ceesu
ei tea kas lihtsalt blokikaanetihendi vahetusest aitaks. nival peaks ju olema 06 mootor. peab vist tihendit otsima hakkama.

Postitatud: 03 Juul 2003 20:16
Postitas Kristo
Nival tavaliselt oli ikke 06 mootor jah, aga täpsemalt saad teada plokil olevalt numbrilt :)

Postitatud: 01 Sept 2003 05:07
Postitas effekt
Esialgne postitaja olaaf
karta on, et jahutussärgis leke..
usun, et sellise mootoriga sõita pole mõtet, kuna lekkiv jahutusvedelik rikub õli määrimisomadusi..
huvitav, miks tavaliselt kaob vesi ja tõuseb õli tase? kas õli surve on madalam kui vee surve? mul 7“s BMW“l oli vastupidi:cul ...... õli jooksis tosooli sisse. algul ainult paisupaaki, aga hiljem juba salongi radiaatorisse:cool: plussiks sai talvel see, et ka 2 tundi pärast auto seisma jätmist oli salongis soe ( õli jahtus aeglasemalt ) , aga miinuseks, et lõpuks läks salongi radiaator :D ja põrand oli justnagu kakao kruus (helepruun plöga). mootori tööd see ei seganud:cul

Postitatud: 04 Mär 2007 09:35
Postitas dreadcross
tõstatan siis selle teema jle. mul on kysimus et kui tosool sinna õli hulka satub kas siis õli vahutama ei peax akkama?

Postitatud: 04 Mär 2007 20:46
Postitas Paskaak
muidugi peab:sein ja ega sellest abi nagunii poleks, peaksid ka uurima miks ja kust see jahutusvedelik sinna õli hulka satub, (kas siis kaan kõver, plokikaane tihend läbi vms.)

Postitatud: 05 Mär 2007 14:40
Postitas dreadcross
ma arvan et asi plokikaane tihendis kuna enne seda jama pold ja ykskord kuumenes mootor yle kuna

Postitatud: 05 Mär 2007 18:20
Postitas Paskaak
jah sellest võib ka kaan kõverks minna, (ja ega plokilegi mõra sisse lüüa.)

Postitatud: 05 Mär 2007 18:36
Postitas dreadcross
oh sa pagan, mootor nyyd peaaegu koos, vahetasin tuhendi ära aga ei vaadandki kas kaan kõver või mõra sees:yllatunud jamaa:puzzled

Postitatud: 05 Mär 2007 19:18
Postitas Paskaak
seda saab ka kontrollida mootri survet vaadates ja vatad ka surve on norm. kui ei siis on surve kuskil karteris või jahutusvedelikus.

Postitatud: 05 Mär 2007 20:26
Postitas dreadcross
okei, kuna täna siuke kylm ilm, siis ehk homme või millalgi lappab kokku. töö käib lageda taeva all.::spin

reguleerin klapid kah ära.

aga kui ma hakkasin blokikaant lammutama ja karburaatorit hakkasin maha võtma siis, Oh mis ime, karburaatori poldid olid nii lahti et pool senti pragu sees, ja mina mõtlesin mix nii palju bena võtab ja hästi tööle ei lähe:)

njah, minule auto uus ju, ostsin yhelt kutilt kes ytles et suvel kap remont tehtud ja nii.

[Muudetud: 5-3-2007 DreadCross]

Postitatud: 11 Mär 2007 18:36
Postitas dreadcross
nii plokikaas vahetatud, aga täna tundus auto alt et akkas jahutusvedelik jooksma. kukilt mootori juurest tuli nägin et voolas starterit mööda ja sealt alla maha. ja auto ena mtööle ei läind
5 minuti pärast saime lykates tööle asi korras. siis urteasin millagi välla jle ja jle tööle ei läind, seisis siis 15 mintsa vahepeal proovisin käivitada. mitu korda proosisin siis korra lubas. siis lykkasime käima ja sain sõidetud koju, auto töötab ilusti ja tõmmet on.

milles asi?

Postitatud: 11 Mär 2007 19:04
Postitas Paskaak
panid teise plokikaane?
kas vahetasid ikka plokikaane tihendi ka ära?

Postitatud: 11 Mär 2007 20:39
Postitas dreadcross
Algselt postitas: Paskaak
panid teise plokikaane?
kas vahetasid ikka plokikaane tihendi ka ära?
ohjumal, vabandust mu kirjavigade pärast ja sp ka et maytlesin et vahetasin plokikaane ära, ma olin ähmi täis. ma vahetasin plokikaane tihendi ära. ja naq peale seda töötas ka yks päev korralikult. aga see vedelik akkas täna jooksma

Postitatud: 11 Mär 2007 20:52
Postitas Paskaak
uuri kust vedelik jooksma hakkas, enne ei oska keegi midagi öelda kah!.

Postitatud: 11 Mär 2007 21:29
Postitas dreadcross
siukesest lollist kohast jookseb etkollektor ja muu jama ees

Postitatud: 11 Mär 2007 21:31
Postitas Paskaak
võta peegel abiks, või lammuta siis natuke seal.

Postitatud: 11 Mär 2007 21:33
Postitas dreadcross
mhmh, peegel hea mõte.