1. leht 1-st

Probleem CO2'ga

Postitatud: 31 Aug 2007 21:04
Postitas saarlane
Sai siis täna ülevaatusel käidud ja tuli välja, et CO on laes-- ca 7,200. Milles võib probleem olla, mida kruttida?

Vabandust, kui see teema on juba kuskilt läbi käinud. Pole lihtsalt aega lugeda.

[Muudetud: 31-8-2007 saarlane]

Postitatud: 31 Aug 2007 23:38
Postitas olaaf
millega sa ülevaatusel käisid?
üldiselt segukruvi keeramisest on palju kasu.
7,2 pole laes vaid veidi paigast ära.. omal sai 6 pealt 0,4 peale keeratud 2 pöördega :rolleyes

et siis:
mis auto, mis aasta, mis mootor, mis karburaator/pritse, kas summuti on tihe, kas mootor tühikäigul vahele jätab, kas võtab palju õli, kas jagaja võllil on loks, millal süüteküünlaid vahetati, kontaktide seisukord, õhufiltri seisukord jne jne jne??
üldiselt kõvasti kulunud mootoril co-d paika ei saa ilma HC tõusuta.

Postitatud: 01 Sept 2007 00:44
Postitas Zetec
Endal sapikal muutus co umbes 10kordselt, vahetasin välja karburaatori jala. Ja paika kruttisin kogu kupatuse ülevaatuspunktis. Seal hea ju vaadata aparaadist mis näitab.
Ja peale üv käiku peatasin enne mäge auto et keerata kruvisid peale - co väike ei liikunud ka sapikake edasi.
Arvan et sigulil on sama teema sellega. Ja uuemaid karpasid kehvem kruttida (need millel vaakumid peal).

Postitatud: 01 Sept 2007 00:45
Postitas saarlane
Unustasin.
011 mehaanilise karburaatoriga.
Ülevaatusevend kruttis ka seal segukruvi kallal, aga ütles, et rohkem ei anna reguleerida.
Küünlad on uued.

Räägi täpsemalt, mis see hc on?

[Muudetud: 31-8-2007 saarlane]

Postitatud: 01 Sept 2007 09:49
Postitas tiit
Algselt postitas: saarlane
Räägi täpsemalt, mis see hc on?

[Muudetud: 31-8-2007 saarlane]
Tegelikult siiski CH ehk süsivesik - teine komponent heitgaasides mida TÜV punktis mõõdetakse

Postitatud: 01 Sept 2007 12:24
Postitas logman