1. leht 3-st
mootor ei käivitu
Postitatud: 29 Juun 2005 17:53
Postitas aeromen
Probleem siis selline et ostsin 1.6 mootori ja see ei taha kuidagi käima minna,süüdet olen kontrollinud korralikult ainult paugub ja plõtsub vahest paneb siukseid pauke nagu jahikast ,õli panin nats palju ühe cm üle max ,..aa ma ei usu kuidagi et see võib midagi seal oleneda.jagajat keerates peal siis plõtsub korra sumpasse ja siis kord karpasse.ma ei tea mull on juhe koos igastahest,vahetasin jagajat ei midagi vahetasin süüte pooli ikka ei midagi.aga jahh ootan targemate meeste nõuandeid mida teha,olen väga hädas oma kopikagaga.
Ootan väga nõuandeid.

aa ja seda ka veel et ma olen näinud seda mootorit auto peal töötamas enne kui me selle maha kruttisime
Postitatud: 29 Juun 2005 18:05
Postitas logman
1.Kas jagaja on tööjärjekorda õigesti ühendatud?
2.Kas kontaktivahe on õige?
3.Oled sa proovinud keerata jagajat 180kraadi?
Jutu järgi tundub ,et pauk käib väljalaskesse mitte aga survetakti lõppu seepärast vaata 1. ja 3. punkt üle.
Postitatud: 29 Juun 2005 20:24
Postitas olaaf
logmanil õigus - süütejärjekord ( või süüde) vale - muidu karpasse ei lööks
Postitatud: 01 Juul 2005 12:59
Postitas aeromen
süüdet on nii palju mull juba näpitud et ma ei tea ,..ja tõmmates ta ka midagi ei tee.
Postitatud: 01 Juul 2005 13:54
Postitas logman
OO-jah...
Tead võta nüüd ikka asja rahulikult ja mõtle aegluubis läbi ,kuidas see auto mootor ikka töötab....

Et kunas on sisse - surve - töö - väljalase ,ja vastavalt sellele säti paika ka jagaja ning pane peale küünlajuhtmed.
Süütemoment säti esialgu Ü.S.S. märki ja see masin peab käivituma kui bena tuleb ,säde on ja mootor hõre pole (klapivahed paigas ,hülsid-rõngad korras).
Postitatud: 04 Juul 2005 17:31
Postitas Moss
See võib nüüd küll kõlada mõnitusena aga süütejärjekord on 1-3-4-2 ...mitte järjest. Viga peaks olema ikka süütes kuna muidu karpasse ja sumpsi korraga (st poolpöörde järel) lakse ei saa tulla. Mul mosul kunagi oli sama asi, neil tavaliselt läheb kas õigesti või 180 kraadi valesti, minuomal oli hoopis 90 kraadi maas. Pärast kappas nagu segane...
Postitatud: 05 Juul 2005 09:57
Postitas olaaf
Algselt postitas: aeromen
nu eks peab varsti uuesti proovima praega karpa maas ja seda krutin üle ..
oled sa ikka kindel et on hea mõte karpat uisa päisa "kruttida"??
kui sa süüte panemisega hakkama ei saa siis ei taha mõeldagi mis sa karpaga teha veel võid

karpat ikka töötava auto peal "krutitakse"
no offence!
Postitatud: 05 Juul 2005 19:45
Postitas aeromen
süüte ma panin õigeks ja koos vanamehega ta on ilge autode fanatt ja seda ma juba ei usu et tema nii kergesti eksib ja isegi mitu korda ja mitmel päeval panime seda süüdet,..
Postitatud: 06 Juul 2005 09:22
Postitas mess
Ma olen ka oma meelest ilge autode fanatt, eriti Lada fanatt, aga isegi mitu päeva järjest süüdet sättides ei saa ma seda päris nii paika nagu õige on

Postitatud: 06 Juul 2005 11:11
Postitas versus
Süüte sätimine on jah omaette kunst. Mässasin ise ka sellega kevade poole, päris selliseks ei saandki, millega ise rahul oleks olnud. Sai märkide järgi paika keeratud stroboga, siis tundus liiga uimane, kõrva järgi keerates jälle tundus ka kuidagi imelik, pöörded pold kuigi stabiilsed. Minuarust on see pigem katsetamise asi, kui et võtad kätte ja paned paika.
Postitatud: 06 Juul 2005 12:34
Postitas tuhajuhe
Mina küll eriliseks targaks ennast ei pea,aga töösoojal mootoril keeran kõrvajärgi süüte küll nii et häbenema ei pea :DJa need strodoskoobid näitavad küll jah neid märke aga siiski iga mootor on nii võrd erinev et selle järgi ikka paika päris ei pane.
Postitatud: 07 Juul 2005 00:02
Postitas ziks1985
Mul oli ka kord selline jama vahetasin ja puhastasin igasuguseid asju midagi ei aidanud ,Siis lõpuks vahetasin kondeka ära ja asi oli korras:)
Postitatud: 12 Juul 2005 22:36
Postitas Laurimetall
tundmatut mootorit ei pruugigi niisama käima saada ( rõngad võivad kinni olla ja muud sellist) Pane siis see süüde paika ja karpa peab kah korras olema siis tross külge ja proovi vedada ( mul oli kah üx mootor ,mis ei tahtnud kuidagi starterist käima minna ) aga tõmmates võttis hääled sisse.
Postitatud: 12 Juul 2005 23:04
Postitas Allar21
mul ei tahtnud ka auto peale mootori pealepanekut käima minna aga siis üks tark naabionu ütles et kõik vaakumvoolikud korralikult kinni panna ja peale seda läks pärast paari korda proovimist käima
Postitatud: 18 Juul 2005 19:56
Postitas aeromen
aga siis veel selline küss et mull nagu 2101 piduri võimendit pole ja aga kas siis see kollektori külles see vaakum tore auk võib lahti jääda .
ja ja juba lubab aga ikka need nõmedad plõtsud käivad.
kui tavaline asi siksidel on et rõngad võivad kinni jääda ja kui kaua ta peab siis seisma.

Postitatud: 18 Juul 2005 20:18
Postitas nivamees66
vaakumi auk tuleb sulgeda
Postitatud: 18 Sept 2005 19:58
Postitas aeromen
aa ja nüüd siis selline jama et süütepooli kahe klemmi vahel sädeleb nõrk säde mis pole eriti normaalne.
Postitatud: 19 Sept 2005 08:41
Postitas olaaf
kui juhtmed korras siis süütepooli vahetus

Postitatud: 21 Sept 2005 11:56
Postitas aeromen
aga paistab et asi oli jagajas vahetasin jagaja ära,enam ei tao üle.
Postitatud: 14 Mai 2006 17:16
Postitas CozmonauT
nii mul nüüd selline jama et 1.5 ei käivitu. sõitsin ja siis sai bens otsa. valasin kankust juurde, panin käima, tagurdasin 10m ja siis suri välja ja enam ei käivitunud. panin teised küünlad, tutika süütepooli, teise karpa aga ikka ei käivitu. starterit andes käib mootor ilusti ringi aga isegi ei luba mitte.
