1. leht 2-st

Ploki paisumiskorgid

Postitatud: 02 Nov 2006 00:01
Postitas race89
Selline jama, et plokis olevas paisumiskorki on auk sisse roostetanud:sein Kumb oleks kasulikum teha, kas kork välja vahetada teise vastu või kinni keevitada. :puzzled Kui raskelt korgid ära tulevad?

[Muudetud: 27-5-2007 ando]

Postitatud: 02 Nov 2006 00:15
Postitas motamees
Poes müügil olev korkide komplekt maksis minu mäletamist mööda 40eek . Hea oleks vahetada kõik korgid. Need ju koos roostetanud. Nati aja pärast järgmine kork jälle läbi.

Postitatud: 02 Nov 2006 00:17
Postitas race89
aga kui raskelt nad sealt ploki küljest ära tulevad, on nendega suuremat tegemist

Postitatud: 02 Nov 2006 00:24
Postitas Indy
Üsna kergelt saab kätte...Kahele mootorile plokisoojendused paigaldatud.
Haamer ja terav meisel, hakkad serva pihta andma, eks siis juba näed, mis edasi saab, kas hakkab kergelt liikuma või ei.
Pane plokisoojendus asemele, hea talvel eelsoojendatud mootoriga startida...:D

Postitatud: 02 Nov 2006 00:31
Postitas motamees
Mis ühele raske, see teisele jälle imelihtne. Mina ei oska pilli mängida. Pillimehel korgi vahetus võib-olla ületatmatu raskus.
Kuidagimoodi mängin mõne loo pillil maha ka. Samuti vahetaks see pillimees hea tahtmise korral ka korgid.
Eks sa hinda oma võimeid. Oled sa pillimees või kosmonaut, ega mina tea.:rolleyes

Postitatud: 02 Nov 2006 00:40
Postitas race89
tänud eks proovin ära vahetada:)

Postitatud: 02 Nov 2006 08:51
Postitas Rocky
Kui enda omale plokisoojendust installisin siis oli ta üpris kõvasti kinni ilma roostetamatagi. Ei tea kas sellel otsest vajadust oli aga ise ei julgenud vasara ja meisliga enne uhama hakata kui akutrelliga ühe kruvi sisse lasin mille külge traadi kinnitasin. Ei olnud vähemalt karta et sisse kukub. Aga muidu jah, näpitsatega kinni ja välja. Ja siis muidugi plokisoojendus mitte teine punn! Ed:cool:u!

Postitatud: 02 Nov 2006 09:31
Postitas race89
eks annan teada kui vahetatud saan :P

Postitatud: 02 Nov 2006 10:57
Postitas race89
nüüd asi valmis:spin ära tulid üllatavalt lihtsalt:D aga tegemist oli neid kruvikeerajaga mööda plokki taga ajada aga sain kõik neli kätte. vasakpoolset ei riskinud sisse lüüa vaid puurisin augu läbi ja panin teisele poole mutri ja polt sisse ning suruski väljapoole välja:bouncing nüüd veel vaja kuhugi poodi minna ja uued korgid osta

Postitatud: 02 Nov 2006 13:02
Postitas motamees
Algselt postitas: race89
nüüd asi valmis:spin ära tulid üllatavalt lihtsalt:D ... nüüd veel vaja kuhugi poodi minna ja uued korgid osta
Tavaremondi puhul ei võta enne vana asja küljes, kui uus kodus on. Ei aita ka kunde ütlemine, et asi juba teel ja saabub kohe - alati nii ei juhtu.
Projektika puhul võib enne lõhkuda - siis aega kõvasti uue otsimiseks.

P:Ploki paisupunnid

Postitatud: 27 Mai 2007 18:49
Postitas ando
Vaja oleks vahetada või parandada kõik 4 paisupunni. 1 on täiesti läbi roostetanud ja teised kolm on auguga. Kuidas saaks kõige paremini korda? Kas kuskil on neid müügil? Kuidas vana punni kätte saab? Ise mõtlesin epo ja kaltsuga kinni mökerdada ning loota et jääb pidama. Kui kellelgi häid ideid sellega seoses on andku märku. PS: Mootor on autol peal ning paisupunnide all mõtlen kausitaolisi asju plokis: juhipool 1 ja kõrvalistujapool 3.

[Muudetud: 27-5-2007 ando]

Postitatud: 27 Mai 2007 19:33
Postitas Mel
Minul oli üks läbi roostetanud. Seega sain kõveraks keeratud rauast pulga august läbi pista ja välja poole sikutada. Oli vaja vastu korgi servasid haamri ja teise pulgaga ka taguda, et kork lahti põrutada. Kartsin, et see vahetus on raske, kuid üllatavalt kergelt tuli ära.
Uus oli mul kodus riiulis, aga vast poes ikka ka müügil neid.

Postitatud: 27 Mai 2007 19:38
Postitas ando
Uue lihtsalt kolkisid sisse?

Postitatud: 27 Mai 2007 20:10
Postitas PuZuP
Lööd lihtsalt selle korgi ühe serva pihta nii et auguga risti ennast keeraks ning tõmbad näpitsate või kullinokkadega välja...

Uus tee kontaktpindade kohalt kergelt silikooniga kokku ja sobivas mõõdus padruniga koputad sisse...nii et ääred tasa jääksid... :)

Postitatud: 27 Mai 2007 20:54
Postitas ando
Tänud, hetkel sai pandud epo ja kaltsuga, kui pidama ei jää, saab punnid vahetatud.

Postitatud: 28 Mai 2007 10:05
Postitas Mahno
Tsiteerides Ansipit - Tule taevas appi.

Aga noh, kui veega sõidad ja kodust jalutuskäigu kaugusest kaugemale ei sattu siis vast võib.

Postitatud: 28 Mai 2007 11:19
Postitas logman
Algselt postitas: Mahno
Tsiteerides Ansipit - Tule taevas appi.

Aga noh, kui veega sõidad ja kodust jalutuskäigu kaugusest kaugemale ei sattu siis vast võib.
Kuldsed sõnad, küll aga kadunud L.Meri suust.
Epoga võib jääda pidama, aga see jah paraku ehku peale väljaminek, millest Ando ka ise kindlasti aru saanud. Nimelt temperatuuri liiga suured kõikumised lagundavad ajapikku kontakti liimi ja metalli vahel.

Postitatud: 28 Mai 2007 17:30
Postitas ando
Hehee, ega mina mökerdanud. Sel ajal kui mina siin foorumis nõu küsisin, lasid mehed maal auto kallal käed tööle. Tol ajal muidugi ei teadnud, kui raskeks vahetus võib minna ning kuidas hakkama saada. Eks näis kaua vastu peab see epo asi aga kollektorite, starteri ja muude loomade eemaldamine on selge, niiet korkide vahetamine väga raskeks ei tohiks kujuneda, kui leke esineb.
PS: Jalutuskäik on suhteline mõiste :cool:

K: Jahutusvedeliku prundid mootoriplokil

Postitatud: 17 Juun 2007 18:57
Postitas GTA
Küsimus siis selline: kas vanalt mootoriplokilt on kuidagi võimalik eemaldada seda jahutusvedeliku prunti (esiküljel, need ca 4cm läbimõõduga) nii, et see jääks terveks ja sobiks mujalgi kasutada?
Asi nimelt selles, et oleks võimalus sõitvalt autolt saada korralik Defa plokisoojendus, aga omaniku tingimuseks on see, et sinna prundi ette paneksin ja loomulikult et see ka pidama jääks:) Oskab keegi miskit soovitada?

Ette tänades,
Sander

Postitatud: 18 Juun 2007 09:24
Postitas olaaf
mine osta poest uus - vana uuena kasutamises julgen kahelda - võimalik, et õnnestub ka - õnne peab sul igatahes olema :)