1. leht 1-st

K:03 karpa

Postitatud: 17 Mär 2007 14:39
Postitas dreadcross
Tundub et võtab jõlepalju kütet. Ja käima pannes läheb tihti märjaks. Kuidas seda karbussi siis reguleerida paika?

GTA ütles ühes teemas:
1)Soojendad mootori töötemperatuurile.
2)Keerad tühikäigukruvi 62 selliselt, et mootor töötab kõige väiksemate pööretega ilma vahelejättudeta.
3)Segukruvist 59 krutid sedasi, et pöörded on jälle kõige suuremad. Otsid täpselt seda asendit, kus pöörded enam ei tõuse.
4)Nüüd keerad tühikäigukruvist jälle pöördeid madalamale.
5)Siis keerad segukruvi sissepoole ja otsid selliseid pöördeid, kus mootor käib ilusti ja vahele ei jäta.
6)Sellest asendist keerad 30-60 kraadi kruvi väljapoole, jälgides jälle, et mootor ilusti käima jääks. Pead vaatama, et pöörded oleks normis, 2105 karpaga siis ~900 p/min.

Kas selle karpaga tuleb samamoodi tegutseda. Ja et kui mul pole tahokat siis mai tea pöördeid kah.

[Muudetud: 17-3-2007 DreadCross]

Postitatud: 17 Mär 2007 14:46
Postitas hautz
Algselt postitas: DreadCross
Ja et kui mul pole tahokat siis mai tea pöördeid kah.
vaatad et mootor töötaks tühikäigul ilma vahelejätmiseta lihtsalt.

Postitatud: 17 Mär 2007 14:48
Postitas dreadcross
aga seda rgullimist alustan sellest asendist nagu need kruvid praegu on?

ja et: 6)Sellest asendist keerad 30-60 kraadi kruvi väljapoole...Millist kruvi?

Postitatud: 17 Mär 2007 14:51
Postitas pedrox
Algselt postitas: DreadCross
aga seda rgullimist alustan sellest asendist nagu need kruvid praegu on?

ja et: 6)Sellest asendist keerad 30-60 kraadi kruvi väljapoole...Millist kruvi?
Punkt 5 : ..... segukruvi ....

Postitatud: 17 Mär 2007 14:52
Postitas dreadcross
okei, väga hea.

ma vist nüüd lähen üritan ära reguleerida.

Postitatud: 17 Mär 2007 15:22
Postitas dreadcross
krt se regullimine on väga kahtlane.

hakkasin siis keerama tühikaäigukruvi kõige madalamale, kruvi oli täitsa põhjas ja noh siis tundus normaalne.

keerasin siis segukruvi, ei olnud yldse aru saada et pöörded oleks kuskiltpidi muutund, ainult väga välja keerates hakkas välja surema, võtsin siis mingi umbkaudse koha kus võib olla kõige kõrgemad pöörded.

siis pidi tühikäigukruvist pöörded alla jle keerama aga mul pold seda kuhugi enam keerata sest see kruvi põhjas juba, ja keerasin siis segukurvi 30-60 kraadi väljapoole.

andsin siis gaasi. järsku ei saand anda siis jäi hing kinni, keerasin siis tühikäigukruvi väike nõks väljapoole, ja siis oli normaalne.

Aga ma hästi ei usu et see värk nüüd korras on.

Postitatud: 17 Mär 2007 18:12
Postitas siim789
ma panin omal niimoodi paika: segukruvi keerasin korraks täitsa kinni ja siis uuesti lahti 2,5 pööret, võib ka 3. Siis tühikägu kruvi nii et kuulmise järgi normaalselt käib. Muidugi süüde peab kah paigas olema, et ühtlaselt käima jääks.

See teguviis ei ole muidugi teab mis täpne aga väga sageli kodusel teel nii tehakse ja auto käib päris kenasti nüüd.

Postitatud: 17 Mär 2007 19:40
Postitas dreadcross
aga kyttekulu...?

Postitatud: 17 Mär 2007 19:56
Postitas siim789
küttekulul pole häda midagi... arvestan 10 sajale... kuna üldisel kiirendustel vajutan ikka niipalju kui torust tuleb :spin, aga maanteel vast saab u 7 hakkama

Ja käib mul seieri järgi u 500p/m tühikäigul

[Muudetud: 17-3-2007 siim789]

Postitatud: 18 Mär 2007 11:12
Postitas olaaf
siim 789 saab varsti nukkvõlli ja nookureid vahetada - see etapp paljudel läbi käinud, et tühikäigu pöörded hästi madalale :)

kui kruvi kinni keerad ning mootori töös suurt midagi ei muutu siis karpa jalg enamasti kõver ning tõmbab sealt vahelt lisaõhku millele lisaks siis karpa kaane kõverus mille tõttu tõmbab ujukiruumist kütteaure.. pmst aitab tavaliselt kas uus karpa või vana remont sirgekslihvimise teel

Postitatud: 18 Mär 2007 12:01
Postitas dreadcross
ohjumal, jle uus häda juures

Postitatud: 18 Mär 2007 16:46
Postitas GTA
Algselt postitas: DreadCross
Tra see siks on ikka nii kopa ette visanud.(10-3-2007)
Sry OT eest aga... Oh jumal küll, kes oleks võinud arvata, et vana auto on veatu ja kuskilt otsast remonti nõuab, häda veel kui säärased omanikud on kes iga väikese asja pärast endast välja lähevad ja mutrivõtmeid loopima hakkavad.
Tegelikult võiks terve selle teema kustutada, karburaatori reguleerimise kohta on teavet terves foorumis, kui otsida ja lõviosa postitustest on läbu... kaasaarvatud see:rolleyes.

[Muudetud: 18.3.07 GTA]

Postitatud: 18 Mär 2007 17:49
Postitas siim789
Algselt postitas: olaaf
siim 789 saab varsti nukkvõlli ja nookureid vahetada - see etapp paljudel läbi käinud, et tühikäigu pöörded hästi madalale :)
OK... eks siis peab juurde keerama... nii 900 vist oli paras (foorumis olen sellist numbrit tähele pannud)

Postitatud: 18 Mär 2007 20:10
Postitas dreadcross
jah ,aga ma tahtsin 03 karpa kohta teada, neil on ju vahe ka

Postitatud: 18 Mär 2007 20:30
Postitas tatsukas
mul lõi kah täis käivitades ja vis kiirenduspumba membraan oli auke täis.