1. leht 1-st

Kolin mootoris

Postitatud: 26 Veebr 2007 16:55
Postitas khl
tere..

Sai siis mingi pool tundi 06-ga (1,3) jäärajal sõidetud ja pärast oli kolin mootoris.1000 kuni 2000 pöörde peal on väga hästi kuulda ja kõrgematel pöörete nagu kaob ära. Õli tase oli üle miinimumi aga kui mootoris õli kuumaks läheb siis hakkab surve tuli vilkuma. Õli on suht kaua aega vahetamatta ka (u 2 a).
Kas viga võis tekkida ebapiisavast õlitusest? otsingust leidsin et sellist kolinat võib tekitada keti leevendi talla purunemine, Kas seda saab ainult klapikambrikaane maha kruvimisega teada, või peab mootori maha võtma jne.

[Muudetud: 8-3-2007 ando]

Postitatud: 26 Veebr 2007 17:02
Postitas wilson
eks ketitald voi leevendi ole viga.pealmist saad vaadata kui klapikambrikaane maha keerad,alumist aga esikaane mahakeeramisega!6li norm on normaalne min ja max vahepeal.Nii et kalla aga juurde!voi vaheta v2lja.

Postitatud: 26 Veebr 2007 17:09
Postitas Paskaak
ehk on hoopis väike klapiklõbin?

Postitatud: 26 Veebr 2007 17:15
Postitas wilson
m6tlen et mul oli sama jama kui kett oli v2ljaveninud!siis oli ka nagu suur klaspikl6bin mis 2ra kadus suurtemate poorete juures!

Postitatud: 26 Veebr 2007 17:18
Postitas ando
Kustkandist kolin tuleb? Minul näiteks tuli lahtisest tühikäiguklapist(ei tea õiget nime, karpa küljes ja juhe läheb külge). See tegi meeletut lärmi ning hakkasin kartma, et mootoril midagi tõsist viga. Soovitan lihtsamad võimalused enne üle vaadata kui mootori lahti kakud. :P Leevendi viga on kah väga tavaline.

Postitatud: 26 Veebr 2007 17:18
Postitas Paskaak
siis klapid ära timmida ja nääb edasi.

Postitatud: 26 Veebr 2007 17:25
Postitas khl
hääl on nagu diiselmootoril ja tuleb kuskil plokikaane juurest nagu klapi klõbin metalne. Kas klapid võivad kõrgetel pööretel paigast ära minna või kett ratta peal nihkuda üle hamba?

Postitatud: 26 Veebr 2007 17:35
Postitas Paskaak
ei vaevalt et kett seal hambaid üle viskama hakkaks siis oleks asi tõenäoliselt hullem seal.

Postitatud: 26 Veebr 2007 18:52
Postitas VAZ
Soovitan mootoriõli ning õlifiltri ära vahetada, kui seda pole 2 a. tehtud. Mootoriõli vahetusvälbaks on 10000 km või 1 aasta, seega kaldun arvama, et 2 a. vana õli määrimisomadused pole just kiita.

Postitatud: 26 Veebr 2007 21:34
Postitas Priidic
mul on korra ketipinguti lahti tulnud, tegi hirmsat häält tühikäigul, kui gaasi andsin jäi vait

et uuri seda pingutit ka.

Postitatud: 28 Veebr 2007 20:04
Postitas khl
jah...leevendi oli katki, kuna kett oli liiga lõdva....aga nüüd korras, kett ka pingutatud ja homme õli kah vahetusse.

aitäh abi eest...