1. leht 3-st

Jama peale jagaja vahetamist

Postitatud: 21 Veebr 2007 16:25
Postitas Einman1
Vahetasin autol jagaja ning nüüd summuti paugub ning karpa ““turtsub““ milles võib viga olla?

[Muudetud: 21-2-2007 Einman1]

Postitatud: 21 Veebr 2007 16:44
Postitas Paskaak
süüde vale,

Postitatud: 21 Veebr 2007 16:54
Postitas Einman1
Mõtled jagaja keeramise poolepealt või et tuleb klapid ka uuesti ära regullida siis.?

Postitatud: 21 Veebr 2007 17:21
Postitas atzkarik
ikka arvan et jagaja keeramise poolepealet!

Postitatud: 21 Veebr 2007 18:05
Postitas vazist
Arvan, et puhasta kontaktid. Võivad olla mingi tehase määrdega koos. Samas kontrolli ka kontakti vahet.

Postitatud: 21 Veebr 2007 20:00
Postitas Paskaak
aga kui paugub ja tursub siis peaks olema ikka süüde paigast mitte kontaktide viga , kuid minesatea!

Postitatud: 21 Veebr 2007 21:49
Postitas Einman1
Kahtlane, Süüde on olemas, bena läheb peale, detonatsioon (aurude järgi) toimub, aga mitte ükski pütt ei "luba... jagajat on ka pööratud igatepidi...

Postitatud: 21 Veebr 2007 22:05
Postitas grimes
Algselt postitas: Einman1
Kahtlane, Süüde on olemas, bena läheb peale, detonatsioon (aurude järgi) toimub, aga mitte ükski pütt ei "luba... jagajat on ka pööratud igatepidi...
Ise seisan kah sama probleemi ees :sein
Ma küll vahetasin uue mootri vastu. Töötav jagaja peal ja muud asjad sammuti. Ehk siis karpa jne. Ei tea kas nüüd bena saab ikka peale. Peaks saama. Bensiin on üleval. Ja gaasi pumbates ka tilast bensiini pritsib.

Paar kora on veel turtsunud jne. Ühe korra peaaegu juba et käis. Küll mitte korraliult. Siis sai aku tühjaks. Siis sai autoga tõmmatud. Ja siis ei midagi :yllatunud Ei tea mis probleem on. Siit ei ole veel abi kah saanud kahjuks..

Postitatud: 21 Veebr 2007 22:06
Postitas fanatt
Pane märgid paika. Kontrolli testriga ära süütepooli, küünla juhtmete takistsus. Kontrolli üle kas kontaktid sulguvad (testri või kontroll lambiga). Puhasta küünlad. Kui kõik need asjad on korras siis ta PEAB minema juhul kui viga pole gaasijaotus mehhanismis.

Postitatud: 21 Veebr 2007 22:14
Postitas viaccess
fanatti jutule lisaks et kondekas võib ka vigane olla, ühel tutikal mosse jagajal oli selline surprise...

Postitatud: 21 Veebr 2007 22:16
Postitas Einman1
Kuid siin pole tegemist tutika jagajaga...

Postitatud: 21 Veebr 2007 22:24
Postitas viaccess
Algselt postitas: Einman1
Panin autole uue jagaja
Väljenda siis ennast õieti!!!!

Postitatud: 21 Veebr 2007 22:30
Postitas Einman1
vabandan vale väljendusviisi pärast...

Postitatud: 21 Veebr 2007 22:31
Postitas reiner
Jagajal kaas valesti peal?
Tõstad ringi 180 kraadi. Või siis tõstad juhtmed ümber, risti.

Postitatud: 21 Veebr 2007 22:47
Postitas -grazy-
Mul enamvähem sama proble,aint turtsumise asemel pillub jagajast leeki.Süüde on märkide järgi paigas,kui esimene kolb on üleval,on jagaja 0 asendis(või kuidas seda nimetatakse).

Postitatud: 22 Veebr 2007 01:20
Postitas Indy
Aja esimesse silindrisse töötakt ja jälgi,kas märk rihmaseibil ühtib keskmise märgiga,võta maha jagaja kaas ja vaata, millises asendis on rootor.
Rootor peab näitama esimest silindrit (jagaja kaanel).
Pane nüüd kõik kokku ja proovi,edasine korrektsioon juba jagaja liigutamisel,kas süüdet varasemaks või hilisemaks.
Muide mul oli ka siin jama ja vahetusse läks raadiohäirete kaitse,kuna tester ei näidanud takistust.
P.S. Reiner!Kuidas saab jagaja kaant valesti peale panna?
Mina seda ei oska,kuna sisselõige kaanel määrab ära kaane õige asendi.;)

Postitatud: 22 Veebr 2007 01:29
Postitas olaaf
osadel kaantel on 2 sisselõiget :) üks vähe laiem kui teine...

Postitatud: 22 Veebr 2007 01:34
Postitas Indy
Algselt postitas: olaaf
osadel kaantel on 2 sisselõiget :) üks vähe laiem kui teine...
Hmm...Minu kaaned kõik ühe sisselõikega,sel juhul sorry...

Postitatud: 22 Veebr 2007 07:15
Postitas grimes
Algselt postitas: Indy
Aja esimesse silindrisse töötakt ja jälgi,kas märk rihmaseibil ühtib keskmise märgiga,võta maha jagaja kaas ja vaata, millises asendis on rootor.
Rootor peab näitama esimest silindrit (jagaja kaanel).
Pane nüüd kõik kokku ja proovi,edasine korrektsioon juba jagaja liigutamisel,kas süüdet varasemaks või hilisemaks.
Muide mul oli ka siin jama ja vahetusse läks raadiohäirete kaitse,kuna tester ei näidanud takistust.
P.S. Reiner!Kuidas saab jagaja kaant valesti peale panna?
Mina seda ei oska,kuna sisselõige kaanel määrab ära kaane õige asendi.;)
Muidu mina tegin need kõik asjad läbi. Märgid kolbi olek töötaktis jne. Aga ei läinud. Oot kuidas takistust mõõtma hakkan ? Ja mida annaks veel kontrollida. Ja silm peale visata ?
On olemas mul ka silikon küünlajuhtmed. Äkki need kindlamad. Ja ka uued küünlad osta. Aga minu jagaja on päris 2 nädalat tagasi töötavalt mootorilt. Peks nagu töötama. Ja kontaktid peaks kah ju paigas olema. Või võib paigast minna :rolleyes
Aa ja säde oli olemas :puzzled

[Muudetud: 22-2-2007 grimes]

Postitatud: 22 Veebr 2007 07:15
Postitas reiner
Tean seda omast käest, et kaant annab valesti peale panna. Ühel 05'l sai ka valesti pandud, algul ei tahtnud käia peast ega per*est. Tõstsime juhtmed ringi ja asi töötab nagu "Antsu viiul":cool: