1. leht 2-st
saalede paigutus
Postitatud: 19 Veebr 2007 23:16
Postitas hautz
Nii siis kustutati mu vana teema ära ja siis uurin kuidas on raamsaalede paigutus.Sain vanemat tüüpi saaled vist, ja seal olid 4 laiemat saalet(nendest 2 olid soonega ja 2 ilma)ja 6 kitsamat(sooneta)raamsaalet.kuidas on nende asetus ,ise arvan et laiemad sooneta lähevad keskele laiemad soonega mootori ette poole äärde ja kitsamad ülejäänd kohtadesse.Pilt ka nendest:
[Muudetud: 22-2-2007 hautz]
[Muudetud: 23/2/2007 Valdz]
[Muudetud: 26-2-2007 hautz]
[Muudetud: 26-2-2007 zikz]

Postitatud: 19 Veebr 2007 23:22
Postitas viaccess
Postitatud: 20 Veebr 2007 11:07
Postitas logman
Kordan viimast korda:
Vastavalt väntvõllikaelte mõõdule ostetakse terve raamsaalede komplekt.
Komplekti kuuluvad:
1. Üks sooneta paar (3.kaelale)
2. Neli soonega paari (1., 2., 4., ja 5. kaelale)
Kõik paigaldatavad saaled peavad olema ühes mõõdus (laius, paksus, moodustuva ringi läbimõõt).
Selle "vana tüübi saalede" ja "suurema puutepinna" teooriaga võid ahju kütta!
Selleks korraks aitab minu poolt, puust ja punaseks...

Postitatud: 22 Veebr 2007 21:26
Postitas omega
Hautz, räägi siis meile kust said need valed raamsaaled? Kas vahetasid õigete vastu välja? Said mootori tööle juba?
Postitatud: 22 Veebr 2007 22:04
Postitas hautz
Algselt postitas: omega
Hautz, räägi siis meile kust said need valed raamsaaled? Kas vahetasid õigete vastu välja? Said mootori tööle juba?
Need saaled ostsin tartust teguri tänavalt .Õlirõhk oli ok mootoril kui õhtul käima panin .Järgmine hommik ei läinud enam auto käima. Siis võttsin 02 karpa ja leidsin huvitava asja tihendi vaheltja panin enda autole,nüüd saab järgi proovida ,mida see teeb kui auto käima saab .Auto ikka käima ei lähe,ainult lubab.Pilt ka sellest vahelehest:

Postitatud: 22 Veebr 2007 22:46
Postitas -grazy-
See asjandus pandi öko tarbeks,vähemalt nii väitis üks vanamees kes on kogu oma elu ladadega tegelenud.
Postitatud: 22 Veebr 2007 22:54
Postitas Priidic
Siis võttsin 02 karpa ja leidsin huvitava asja tihendi vaheltja panin enda autole,nüüd saab järgi proovida ,mida see teeb kui auto käima saab .Auto ikka käima ei lähe,ainult lubab.Pilt ka sellest vahelehest: [/quote]
oma masinal võtsin selle "tuuningjupi" vahelt ära, esimene erinevus oli kohe see, et mootor hakkas ühtlasemalt tööle
Postitatud: 23 Veebr 2007 00:07
Postitas hautz
krt selle pärast ei lähe mul auto vb käimagi.

Postitatud: 23 Veebr 2007 12:47
Postitas tuhajuhe
Vaidleks nati Logmanile vastu.Minu praktika on näidanud ,et komplektis on neli soonega,kaks ilma sooneta.Ja laiemad nati kui teised ning siis ilmasooneta saaled(ei ole päris meeles aga vist ilma sooneta olid ka aukudeta).Ja paigaldatakse sedasi,et need kaks laia lähevad keskele ehk kolmas kael ja soonega saaled 1-2 ja 4-5 kael üles ning siis ülejäänud alla.
[Muudetud: 2-23-2007 tuhajuhe]
[Muudetud: 2-23-2007 tuhajuhe]
[Muudetud: 2-23-2007 tuhajuhe]
Postitatud: 23 Veebr 2007 15:15
Postitas omega
Hautz, sa panid ikka need valed saaled mootorisse või

? Tahaks näha kaua sul mootor niimoodi vastu peab.
Miks sa poodi tagasi ei läinud ja neid saalesid ringi ei vahetanud?
Ja mind ajab naerma see, et kuidas on võimalik nii lihtsa ehitusega mootorit mitte käima saada

.
Minu soovitused:
-Kui karpat remontida ei oska, siis laena kelleltki kindlalt töötav karpa ja pane see peale.
-Jagajale osta uus rootor, jagajakaas, kondekas ja kontaktid. Kontaktivahe pane täpselt paika. Süüde paika. Küünlajuhtmed ja küünlad kontrolli üle, vajadusel osta uued (küünlaid ära vene omasid osta, need on saast).
Või siis töötava auto pealt teist jagajat proovida.
-Kontrolli kas bensupump ikka töötab. Selleks võta voolik karpa küljest lahti ja anna starterit, kui bensu hakkab voolikust tulema, siis pump korras.
Kui peale neid toiminguid ikka käima ei lähe, siis oled midagi mootoris valesti koostanud. Mõõda ka silindrisurved ära ja anna meile teada.
Postitatud: 23 Veebr 2007 20:28
Postitas kopec
Kord sai üht kopikat käiatud,millel olid klapisääre tihendid läbi.Palju benssu sattus karterisse ja õli läks väga vedelaks,ning sattus põlemiskambrisse.selle tagajärjel tahmas kõvasti küünlad ja käima naljalt ei saanud.Peale õli vahetust käivitus hästi.Vaata ega sul õli üle normi pole!
Postitatud: 23 Veebr 2007 21:04
Postitas hautz
Algselt postitas: omega
Hautz, sa panid ikka need valed saaled mootorisse või

? Tahaks näha kaua sul mootor niimoodi vastu peab.
Miks sa poodi tagasi ei läinud ja neid saalesid ringi ei vahetanud?
Ja mind ajab naerma see, et kuidas on võimalik nii lihtsa ehitusega mootorit mitte käima saada

.
Minu soovitused:
-Kui karpat remontida ei oska, siis laena kelleltki kindlalt töötav karpa ja pane see peale.
-Jagajale osta uus rootor, jagajakaas, kondekas ja kontaktid. Kontaktivahe pane täpselt paika. Süüde paika. Küünlajuhtmed ja küünlad kontrolli üle, vajadusel osta uued (küünlaid ära vene omasid osta, need on saast).
Või siis töötava auto pealt teist jagajat proovida.
-Kontrolli kas bensupump ikka töötab. Selleks võta voolik karpa küljest lahti ja anna starterit, kui bensu hakkab voolikust tulema, siis pump korras.
Kui peale neid toiminguid ikka käima ei lähe, siis oled midagi mootoris valesti koostanud. Mõõda ka silindrisurved ära ja anna meile teada.
see kõik on mul tehtud
Postitatud: 23 Veebr 2007 21:06
Postitas hautz
Algselt postitas: kopec
Kord sai üht kopikat käiatud,millel olid klapisääre tihendid läbi.Palju benssu sattus karterisse ja õli läks väga vedelaks,ning sattus põlemiskambrisse.selle tagajärjel tahmas kõvasti küünlad ja käima naljalt ei saanud.Peale õli vahetust käivitus hästi.Vaata ega sul õli üle normi pole!
see viga ei saa ka olla ,sest küünlad on täitsa kuivad.bv on asi selles et ma ei lasnud plokki puurida ja vb olid silindiseinad natuke ovaalseks kulunud
Postitatud: 25 Veebr 2007 19:41
Postitas hautz
Viga leitud kompressioon ei olnud üheski silindris üle 4 aga täna sooja ilmaga sain käima

aga mootor ei käinud õieti .Homme võtan mootori maha ja vahetan ploki ära(muldvalu vastu)millel ei ole peaaegu üldse kulumisranti.Sellel plokil oli niikuinii vesi ja õli segamini õlisurve läks vb tosooli.
[Muudetud: 25-2-2007 hautz]
Postitatud: 26 Veebr 2007 19:55
Postitas hautz
nüüd on plokikaan ka maas valasin bensooni silindritelle aga seale eriti karterisse ei vajunud pean vaatama klapid üle uuesti silindritest seest ka pilte:
1 silinder:

Postitatud: 26 Veebr 2007 19:56
Postitas hautz
2 silinder:

Postitatud: 26 Veebr 2007 19:57
Postitas hautz
3 silinder:

Postitatud: 26 Veebr 2007 19:58
Postitas hautz
4 silinder:

Postitatud: 26 Veebr 2007 21:56
Postitas hautz
kas silindrid on seest väga kriimulised?
Postitatud: 27 Veebr 2007 00:46
Postitas omega
Algselt postitas: hautz
kas silindrid on seest väga kriimulised?
On küll jah. Ise ei näe või

?
Kui keegi siit Ladaklubist soovib oma mootorit remontida, siis viige mootor Hautz -i kätte, ta teeb teile korraliku kap.-remondi

.Garantii 3 aastat
