1. leht 1-st
Jahutus
Postitatud: 31 Mai 2003 21:21
Postitas muhemeel
Mootor tahab ülekuumeneda.Termo on ära võetud,radikas peaks töötama,pump samuti.Kahtlustatakse ploki tihendit,kas see võib nii olla ja mis teha.

Postitatud: 31 Mai 2003 23:25
Postitas viaccess
Kui termo on ära võetud, siis jahutusvedelik läheb sealt kust tal kergem minna ja ta tiirleb väikse ringiga. Sellepärast mootor lähebki sul kuumaks. Pane termo tagasi (korralik), või pane väike ring kinni, näiteks pigista voolik kinni, ja kui ikkagi läheb kuumaks siis on süsteem sitane või mingi mäda veepumbaga.
Postitatud: 01 Juun 2003 11:32
Postitas muhemeel
Termol on ülemine auk kinni joodetud,täisring kogu aeg taga.Pestud korra kiirpuhatus vahendiga,äädikaga.Kuid ei midagi ikka läheb tuliseks.
Postitatud: 01 Juun 2003 12:24
Postitas olaaf
ventilaatori rihm ei libise? see tavaliselt põhjustab sellist jama..
Postitatud: 01 Juun 2003 15:06
Postitas viaccess
Kas tihendite vahetamisel on kasutatud hermeetikuid??? Mõnel meeldib mingi möga toppida isegi plokikaane tihendi vahele, ja siis ülearune hermets kipup kanalitesse minna.

. Kas raadikas läheb ka kuumaks ja mis teeb sooendus?
Postitatud: 01 Juun 2003 15:30
Postitas muhemeel
Ventika rihm ei tohiks libiseda,kuna sai teda hiljuti pingutatud.Ja loodan,et midagi nad kanalitesse ei ajanud.Kui salongi soenduse radikas lahti teha langeb temb. kuigi palju,kuid endal palav ja linnas ikka jama.Ei tea kas tasub proovida elektri vent panna,sel kogu aeg pöörded peal.
Või parem juba panna teine mootor,kui viga täpselt ei tea.

Postitatud: 01 Juun 2003 17:33
Postitas viaccess
Sa võid 10 mootorit ära vahetada, aga viga võib mujal olla. Võta radiaator maha ja pese seest ja väljast, ja pane ikkagi korralik termo peale. Laena mõne tuttava käest prooviks. Minul on neljandik radika ära lõigatud (mäda oli) aga temp on ilusti keskel:)
Postitatud: 01 Juun 2003 18:27
Postitas jeejee
ma nüüd kindlalt ei julge öelda, aga kas süütemomendi õigusus ei mõjuta ka temperatuur???? kuigi ma võisin praegu väga puusse panna.
Postitatud: 01 Juun 2003 18:28
Postitas olaaf
ka mul on osa radikast "eemaldatud"

aga temp keskel.. nii, et usun, et sul probleem ikka kuskil mujal.. Muide kas õhukorke pole jahutussüsteemis, kas radikast jahutusvedelik ei kao ja kas õli on normaalset värvi.. (kui tosool õlis siis on õli hallikas..). kui ka neid muresid pole siis ilmselt jahutussärgis katlakivi..
Postitatud: 01 Juun 2003 18:57
Postitas viaccess
Esialgne postitaja jeejee
ma nüüd kindlalt ei julge öelda, aga kas süütemomendi õigusus ei mõjuta ka temperatuur???? kuigi ma võisin praegu väga puusse panna.
Kui süüde on liiga vara, siis mootor võib ka ülekuumeneda. Kui oled puusse pannud siis koos minuga:lol:lol:lol
Postitatud: 01 Juun 2003 20:44
Postitas muhemeel
Tuleb vist jah süüdet vaatama hakata,kruvisin küünlad maha,kaks neist pruunikad,kaks jälle nadi tahmased.Töötama peaks,kuid äkki pandi klapivahe regullimisega puuse,muidu olid kõik tahmased.Eks proovi ka mootorit pesta,kuid mis see kõige parem vahend on.Kiirpuhastus vahend küll vett pruunikamaks ei teinud.
Postitatud: 01 Juun 2003 22:25
Postitas viaccess
Esialgne postitaja muhemeel
Kiirpuhastus vahend küll vett pruunikamaks ei teinud.
Vett:puzzled Oledki veega p....se keeranud süsteemi, katlakivi nii et tapab.
Poes on kindlasti müüa mingeig vahendeid. Olen mossel pestnud soojendusradika mingi soome vahendiga, aga eip mäleta mis nimetus oli, mingi must pudel punase kirjaga oli, konnapoegi ja ämblikuid tuli küll välja:lol
Postitatud: 02 Juun 2003 07:01
Postitas muhemeel
Ega siis koguaeg veega sõidetud pole.Ei jõua ju tosooli koguaeg radikasse valada,kui radikat pestud ja mitu korda.Kuid tänan!Vanast autoraamatust lugesin,seal soovitati piimhapet,ei tea kas seda kuskilt ka saab veel.

Postitatud: 02 Juun 2003 09:58
Postitas ussloom
mootori ajavad sooejemaks veel lahja kyttesegu -mispõleb kuumemalt,
varajasem süütemoment - segu pannakse varem põlema ning soojust jääb rohkem mootorisse
võibolla on sul pump otsa saanud?
pane näiteks ventika ymber mingi kate, et vent efektiivsemalt töötaks, nagu 07mel kasutatakse(radiaatori ja mootori vahel ja vent seal katte keskel siis)
või installi 2 venti

Postitatud: 02 Juun 2003 11:16
Postitas viaccess
Esialgne postitaja UssLoom
installi 2 venti
See on küll huvitav pakkumine:rolleyes
Arvad et üks elektriline ja teine mehaaniline.

Postitatud: 02 Juun 2003 17:40
Postitas muhemeel
Kas el.vent teisele ette ei jää.Muide pani teise termo tagasi ja linnast väljas laseb sõita küll,kui linna ära parem trügi,kuid seal ka vaja sõita.Süütega ei oska midagi peale hakata,töötab ju enem vähem.
Postitatud: 03 Juun 2003 21:53
Postitas olaaf
süüdet võid keerata. jagajat veidi päripäeva.. kindlasti töötava mootoriga
arvesta, et kui liiga palju keerad kaob jõud ja suureneb bensu kulu
Postitatud: 06 Juun 2003 21:26
Postitas muhemeel
Ehh,nüüd jahutab,va radikast ei tulnud õhku läbi.Kuid nüüd ei lähe jälle nii soojaks kui peaks,tuleb veel termo uuesti ära vahetada.Liigne jahutus ei pidanud ju ka hea olema või kuidas?:)