süüte paika reguleerimise ajal....
Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht:
Karinu küla;Rakvere
Autod:
Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja
Postitus
Postitas martvl »
05 Veebr 2007 17:06
hakkas ühel hetgel karteri tuulutus avast õli purskama ?
milles viga ???
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot
-
-karla-
Suletud kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Postitus
Postitas -karla- »
05 Veebr 2007 18:03
ma ei taha uskuda et süüte regull seda põhjustas, võibolla mingil määral aitas kaasa tagasi löömisega vms. õlipumbal midagi juhtus ehk?
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht:
Karinu küla;Rakvere
Autod:
Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja
Postitus
Postitas martvl »
05 Veebr 2007 22:49
seda võis olla küll ..
ehk kolvirõngad kinni ???
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht:
Tartu või Setumaa
Autod:
krossi 01
Postitus
Postitas karel »
06 Veebr 2007 15:51
Ehk on õli karteris liiga palju? Kunagi noore ja algajana sai 5l autooli sixi mootorisse ära mahutatud ja siis lõi küll läbi karterituulutuse välja, nagu mingist purskkaevust:lol
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht:
Karinu küla;Rakvere
Autod:
Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja
Postitus
Postitas martvl »
06 Veebr 2007 16:09
mul oli sama vaade ...
aga enne kui auto seisma jäi oli normis
et siis las purskab sealt niikaua kuni enam ei tule ma kardan mootorit kokku lasta ...
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot