1. leht 1-st
K:06-e mootori kohta
Postitatud: 12 Jaan 2007 19:07
Postitas CPX
Ehk oskate aidata.
Kas 06-e mootor mida pandi peale ka M2141-le on muudetud võrreldes nn. tava 06-e mootoriga?
Asi selles et mosse peal lööb külmaga õlifiltri lõhki. Ilmselt jääb kinni õlipumba reduktsioon klapp ja õlisurve läheb liiga suureks. Pumpa on vahetatud mitu korda ja olen ka kuulnud et teistelgi sarnastel mossedel sama mure.
Kas seda on ette tulnud ka Vazidel?
Mida ette võtta?
Plaan see mootor mosse pealt kopika peale tõsta.
Postitatud: 12 Jaan 2007 22:59
Postitas olaaf
vedelam õli sisse...
10w40 poolsünt vms
Postitatud: 12 Jaan 2007 23:11
Postitas CPX
Sees oli Comma poolsünt aga täna lõi jälle lõhki...
Järgmisena panen Castroli täissündi.
[Muudetud: 12-1-2007 CPX]
Postitatud: 12 Jaan 2007 23:17
Postitas olaaf
irw..
ehk umbes tagasivoolu kanal vms...
igatahes enne pole mõtet uut õli sisse valada, kui viga leitud...
Postitatud: 12 Jaan 2007 23:20
Postitas logman
Kas sel mootoril on ladadel olevaga sama karteripõhi?
Kui ei ,siis on nähtavasti paigaldatud mingi teistsugune õlivõttur ja koos sellega muudetud väheke seda süsteemi (reduktsiooniklapp kaasaarvatud).
Tasub karteripõhi maha võtta ja vaadata altpoolt pilguga ,et ehk kannatab siis õlivõtu-pumpamise värk orig. lada oma vastu välja vahetada.
Ega ei tea ,suureks rõhk läheb enne kui lõhki lööb? Huvitav teada lihtsalt.
[Muudetud: 12-1-2007 logman]
Postitatud: 12 Jaan 2007 23:21
Postitas CPX
Ega ei valagi. Võtan mootori maha ja siis teeb korda ennem kui kopikale vahele läheb.
Seda kanalit peab uurima.
Põhja kohta ei oska öelda. Täitsa võimalik,sest mosse ju esivedune ja teistsuguse sillaga.
[Muudetud: 12-1-2007 olaaf]
Postitatud: 12 Jaan 2007 23:32
Postitas logman
Vot seda minagi mõtlen. Pole ise küll kunagi näinud 2141 06-e mootoriga kapoti alla ,aga et ta esivedune ,siis kahtlustan ,et lada karteripõhi on sügavam ja nii ei mahtunud mossele lada õlipump koos võtturiga enam ära ning tehas aretas mingi muu jerbiti (teine põhi ja õlivõtusüsteem) ,mis nüüd hoogsalt näkku paneb.
Postitatud: 13 Jaan 2007 13:03
Postitas Ardi Soovik
Õlipump on sama,õlivõttur ja karteripõhi teised.Arvatavalt ongi kinni reduktsiooniklapp,võib-olla on tegemist kellegi omaloominguga õlirõhu tõstmiseks.Mul neid õlipumpasid küll pakkuda.
Postitatud: 13 Jaan 2007 16:55
Postitas CPX
Pole seal mingit omaloomingut ja uus pump sai miski aasta poolteist tagasi pandud. Peale seda suht vähe sõidetud ja auto on üldse sõitnud 56000 km.
Postitatud: 13 Jaan 2007 18:19
Postitas VäikeMägilane
Algselt postitas: CPX
Pole seal mingit omaloomingut ja uus pump sai miski aasta poolteist tagasi pandud. Peale seda suht vähe sõidetud ja auto on üldse sõitnud 56000 km.
siis nimetatakse seda anomaaliaks:spin