K:06-e mootori kohta
K:06-e mootori kohta
K:06-e mootori kohta
Ehk oskate aidata.
Kas 06-e mootor mida pandi peale ka M2141-le on muudetud võrreldes nn. tava 06-e mootoriga?
Asi selles et mosse peal lööb külmaga õlifiltri lõhki. Ilmselt jääb kinni õlipumba reduktsioon klapp ja õlisurve läheb liiga suureks. Pumpa on vahetatud mitu korda ja olen ka kuulnud et teistelgi sarnastel mossedel sama mure.
Kas seda on ette tulnud ka Vazidel?
Mida ette võtta?
Plaan see mootor mosse pealt kopika peale tõsta.
Kas 06-e mootor mida pandi peale ka M2141-le on muudetud võrreldes nn. tava 06-e mootoriga?
Asi selles et mosse peal lööb külmaga õlifiltri lõhki. Ilmselt jääb kinni õlipumba reduktsioon klapp ja õlisurve läheb liiga suureks. Pumpa on vahetatud mitu korda ja olen ka kuulnud et teistelgi sarnastel mossedel sama mure.
Kas seda on ette tulnud ka Vazidel?
Mida ette võtta?
Plaan see mootor mosse pealt kopika peale tõsta.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kas sel mootoril on ladadel olevaga sama karteripõhi?
Kui ei ,siis on nähtavasti paigaldatud mingi teistsugune õlivõttur ja koos sellega muudetud väheke seda süsteemi (reduktsiooniklapp kaasaarvatud).
Tasub karteripõhi maha võtta ja vaadata altpoolt pilguga ,et ehk kannatab siis õlivõtu-pumpamise värk orig. lada oma vastu välja vahetada.
Ega ei tea ,suureks rõhk läheb enne kui lõhki lööb? Huvitav teada lihtsalt.
[Muudetud: 12-1-2007 logman]
Kui ei ,siis on nähtavasti paigaldatud mingi teistsugune õlivõttur ja koos sellega muudetud väheke seda süsteemi (reduktsiooniklapp kaasaarvatud).
Tasub karteripõhi maha võtta ja vaadata altpoolt pilguga ,et ehk kannatab siis õlivõtu-pumpamise värk orig. lada oma vastu välja vahetada.
Ega ei tea ,suureks rõhk läheb enne kui lõhki lööb? Huvitav teada lihtsalt.
[Muudetud: 12-1-2007 logman]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Vot seda minagi mõtlen. Pole ise küll kunagi näinud 2141 06-e mootoriga kapoti alla ,aga et ta esivedune ,siis kahtlustan ,et lada karteripõhi on sügavam ja nii ei mahtunud mossele lada õlipump koos võtturiga enam ära ning tehas aretas mingi muu jerbiti (teine põhi ja õlivõtusüsteem) ,mis nüüd hoogsalt näkku paneb.
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: