tervist lada targad
nagu olen aru saanud teavad kõik maksimaalset vända kõrgust 84mm- minul aga on 86mm
Vänt on siis 86mm käiguga, täielikult lihvitud ja õlikanalite korkide asemel keermestatud kuuskant sisemise otsaga poldid!!!!
Mulle ytles endine omanik, et ta tõi selle togliatti-st, ja pidavat olema "vormeli" vänt.
Teab keegi veel kas selliseid isendeid on kuskil veel olemas, või olen ainuomanik sellisele haruldusele
kavas oli mootor maha myya, aga enam ei tea- kuidagi kahju on selline rariteet maha myya mõnele lihtsalt põllu-rallimehele......ja ei oskaks ka hinda kysida........teab ehk keegi palju see väärt võib olla?
Algselt postitas: serbin
...venemaalt täitsa tellitav kaup hind oli 8200 rubla
täitsa saadaval on isegi 88 mm käiguga vänt hind 10 200 rubla
Kuskohas need jupid näha on? Kas mingine netilehekülg ka on? Vene rallijuppide kohta tean ainult, et Moskvas on eraldi pood selle jaoks, kus kõik sellised jupid saadaval on. Oleks huvi lihtsalt vaadata mida kõike saadaval on. Ladade ehitamine üks paras aretamine kipub olema ja oleks täitsa tore, kui mõni osa ka nö. poekaup on.
Selle 88mm käiguga vända kohta tekib jälle küsimus, et kas sellega kergesti kepsu välja ei löö? Võrreldes originaalvändaga läheksid siis mootorisse tunduvalt lühemad kepsud ja igasugused külgsuunalised kolvile/kepsule mõjuvad jõud kasvaksid ka päris palju.
ohoh- need on siis täitsa myydavad jupid. Huvitav kas me räägime ikka 2101 jne laadi mootoritest, sest praeguse 86 käiguga jääb kepsu ja ploki vahele ruumi ainult u. 1mm. Endal on praegu 2103 plokk ja seal käib kõik ikka väga täpselt.
Kui saaks kuskile pildi ylesse panna näitaks milline ta on- pidavat olema suhteliselt "special made"..........kuid võin eksida ja selliseid liigub veel.
Aga mis arvate kui myyagi, siis palju vända või kogu mootori eest võib kysida- jupid on ainult sisse sõidetud ja veel natuke töristatud e. väga heas korras!
Algselt postitas: karel
Selle 88mm käiguga vända kohta tekib jälle küsimus, et kas sellega kergesti kepsu välja ei löö? Võrreldes originaalvändaga läheksid siis mootorisse tunduvalt lühemad kepsud ja igasugused külgsuunalised kolvile/kepsule mõjuvad jõud kasvaksid ka päris palju.
Aga miks mitte kasutada madalamat kolbi ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
kas sedasi on võimalik, et kui 80mm vända asemele panna 86mm vänt
ning kolvilt 6mm maha treida(3 alt,3 pealt)et kolb kuskile vastu ei põrutaks? põhimõtteliselt loogiline ju.
minu 86mm vända puhul on kolvilt maha treitud u.1.1 mm. 3mm polnud vaja maha treida, kuna 03 plokk on 1,9mm kõrgem, niisiis 3-1,9=1,1mm....see on kolvi kõrgus mis plokist välja tuli- see maha freesitud, kolvi syvendid ja anti-detonatsiooni nõod ja kaanelt pole midagi freesitud, ainult kamber suurem ja surveaste 11.3
Palun öelge, et kui myyn selle mootori või ainult vända......et palju selle eest kysida võib?
Edit: Kas need venemaal myydavad vändad on ka lihvitud ja teistsuguste kaaludega kui 80mm tavavändal?
on mõlemaid saada. sõltub kas on vaja rallikrossiks või ringrajaks...
pmst kui ei jõua kolb plokini - siis ju veel hästi.
88 vändaga näitepiltidel tuleb kolb plokist välja ja käib plokikaande..
osa põlemiskambrit ja klapisüvendid on kolvis
88 vänt ja 82 kolb annab juba ilusti 2,1 L kätte
mis plokikaane sellisele ulmemootorile peale peab ehitama ei taha küll mõelda... klapid hakkavad raudselt silindrise
[Muudetud: 9-1-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mul ongi sellepärast et vänt pikk, kolbi lyhemaks lõigatud ja põlemiskambrit suuremaks tehtud+ syvendid ja lohud kolbides. Kõik selleks, et surveaste normaalsuse piirides hoida. Kolbidel on nagunii pea päris paks ja 1.1-1.2mm sealt maha freesida ei tee halba ja lisaks kolvisyvendid ja värgid kindlustavad ruumi laia nuka jaoks ja segu optimaalse põlemise. Enda mootori suureks eeliseks on meeletu vääne keskmistel pööretel mis juba tavalise nukaga ja "enam-vähem" karpaga sain- 160nM. Laiema nukaga pole mõõtnud aga "drivebility" paranes hullult kuna ennem vaevles mootor janus- täiteaste oli masendavalt väike.
homme saab vändast pildid ylesse- siis näete milline käsitöö ta on
Algselt postitas: olaaf
on mõlemaid saada. sõltub kas on vaja rallikrossiks või ringrajaks...
pmst kui ei jõua kolb plokini - siis ju veel hästi.
88 vändaga näitepiltidel tuleb kolb plokist välja ja käib plokikaande..
osa põlemiskambrit ja klapisüvendid on kolvis
88 vänt ja 82 kolb annab juba ilusti 2,1 L kätte
mis plokikaane sellisele ulmemootorile peale peab ehitama ei taha küll mõelda... klapid hakkavad raudselt silindrise
[Muudetud: 9-1-2007 olaaf]
Silindri ruumala võrdub põhja pindala korda kõrgus.
St 41(silindri raadius)x41(ruudus tähendab kordus 2x)x3,14x88x4(silindrite arv) = 1,86 liitrit
Ja 84 kolviga ,sama vända korral,oleks vastus 1,95 liitrit