Küsimus, kuidas aru saada kas mootor on kohvi või mitte

Küsimus, kuidas aru saada kas mootor on kohvi või mitte

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
k
kraani
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Küsimus, kuidas aru saada kas mootor on kohvi või mitte

Postitus Postitas kraani »

Mul endal selline jama tahaks lada 06-te osta, kuid ei tea kas mootorist on asja või hakkab läbi minema. Muidu enam vähem korralik näeb välja, mootor tundub üsnagi korralik. Auto pole palju sõitnud kuid ka sool on karpidele üks null teinud. Ainult veepump näeb kahtlane välja. Tuttavad kõik arvasid, et mootoril tuleb pooled juppid ära vahetada ja kulu läheks auto puhul liiga suureks nõnda umbes 8 kilo. Auto on umbes aasta seisnud raami seis muidu hea peale külje karpide ja esiuste alumise ääre mis roostetab.
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

visuaalselt on mootori seisukorda ilma lahtivõtmata hinnata ikka ülimalt raske:D. vee pump on asja juures kõige väiksem mure. võta aku kaasa ja tilks pentsu ka ning vaata kas saab hääled sisse. häälejärgi juba kuuled kuidas ta töötab ning kas on mingit klõbinat või kolinat. mida sa mõtled kohvi all? tavaliselt mõeldakse selle alla silindri hõredust, seda saad mõõta kompressomeetriga (kompressiooni ~11 atm). 8 kilo eest saad juba 4 sigulli:D
pidur = kiiruse surm
k
kraani
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kraani »

Ma mõtlen kohviduse alla mootori kulumist seest, kuidas kolvide, vänt võlli ja silindrite seisukord on
s
Sage
Foorumi kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 11 Apr 2005 13:08
Asukoht: Saaremaa
Autod: Lada 21063, Honda Civic 4d&Type-R

Postitus Postitas Sage »

pane tõõle ja kui õnnestub tee paar tiiru kah muudmoodi sa aru sellest ei saa....või tahad kohe pulkadeks lahti võtta????:puzzled
f
fanatt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 309
Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
Asukoht: saaremaa
Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE

Postitus Postitas fanatt »

no siis ei jää muud üle kui pead selle tööle panema või lammutad laiali. kui tööle saad siis võiksid õlirõhu ka ära mõõta saad väiksegi ette kujutuse mis seisus väntvõll ja liuglaagrid on. kolvide ja silindrite seisukorrast saad ette kujutuse kompressiooni mõõtmisega
pidur = kiiruse surm
c
CozmonauT
Foorumi kasutaja
Postitusi: 644
Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
Asukoht: Saku/Haapsalu
Autod: BMW V8, Pontiac V8
Kontakt:

Postitus Postitas CozmonauT »

no ma arvan et mootoris juppide vahetamine küll 8kilo maksma ei lähe. 8k eest saab juba uued jupid ja korraliku forsseeringu kaubapeale. võta keegi asjapulk kaasa kes tunneb "mootorite keelt", st kui õnnestub käima panna siis keegi tark oskab kõrvaga hinnata neid "kolinaid" ja "kriginaid"
k
kraani
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas kraani »

Eks ma siis lähen homme vaatama, mõned asjad tuleb üle vaadata, ehk te oskate öelda mida veel pean vaatama.
Vasta