Oi mind lolli küll! Ei noh ,tuhat vabandust Laurimetallile. Ma kogu aeg mõtlesin ,et milleks sul selle jama tõlget vaja on ,aga lugesin siin su eelmisi postitusi ja sai selgeks. Siin see on:
PEALESUNNITUD-TÜHIKÄIGU ÖKONOMAISER.
Pealesunnitud-tühikäigu ökonomaiser lõpetab kütte andmise mootoriga pidurdamisel ja vahetult peale süüte väljakeeramist. St.näiteks allamäge sõidul kui käik sees ja gaasi ei talla ,siis bena peale ei tule. Süüte väljakeermisel ilma selle vidinata aga enne kui mootor seiskub ,imeb silindrid veel küttesegu täis ja kuumade küünalde-klappide tõttu võib tekkida hõõgsüüde ,või kui laksunurk pole päris õigesti seatud ,siis tekkib detonatsioon e.iseeneslik plahvatus silindris. Mõlemad on jube kahjulikud nähtused ,sest kui nüüd laks on tiba varajasem (ja tavaliselt nii pannakse ,sest siis jookseb tuuris värk paremini - noorte lõbu ju ikkagi) ,siis detonatsioon lööb mootori tagurpidi käima niikauaks kui seiskamisel imetud segu otsa saab. Jaotusrihmaga mootoritel võib halvim tagajärg olla rihma purunemine ja kettülekandele see samuti hästi ei mõju (vatti saavad nii tald kui leevendi ja kui kett vana ja läriseb ,siis võivad kolvid mingis punktis klappidenigi ulatuda). Nii ,edasi:
Nüüd peaks olema sisselaskekoll.-l mingi toruke ,millelt läheb voolik (või toru) kolmekäigulisele el.magn.klapile ja sealt klapilt teine voolik pealesunnitud-tühik.ökon.le. Siit saab siis sellise ringi ,et tühikäik töötab vaid siis kui ökonom. on ühenduses sisselaskekoll.ga.
Ökonom.-i tööd juhib minu arusaama järgi lüliti joonisel19. Eks seda peab proovima ,millal vool on ,millal mitte ega ma ise tea. Loogiliselt võttes peaks gaasi vajutades see lüliti katkestama vooluandmise kolmekäigulisele el.magn.klapile mis omakorda katkestab ökonomaiseri ja sisselaskekoll.i vahelise vaakumiahela ,seega kaob samal ajal tühikäigusüsteemi töö. Aga kuhu jääb nüüd mootoriga pidurdamisel bena mittepealeandmine ,sest kui pedaal on üleval ,siis hakkab ju tühikäik kohe tööle? See on juba uus vene mõistatus...?!
OK ,las ta olla. Edasi:
See kolmekäiguline lüliti pole kuigi töökindel ja nii kaob tühikäik lüliti rikkiminekul sootuks. Soovitatakse jätta sel juhul kolmekas ahelast välja ning ühendada ökonomaiser otse sisselaskega. Nüüd aga võib tekkida seiskamisel detonats. ja hõõgsüüde. Selle vastu aitab kui panna tühikäigudüüsi alla el.magn.kl. joonis14. Soovitatakse 03 mootorile. Ja muidugi käis kõik see jutt 05 ja 07 masti autode kohta. Mikrolüliti joonisel19 peab lahutama kontaktid momendil kui nende hoobade vahel seal tekkib pedaali tallates pilu 0,5-0,8mm.
Kui ökonomaiseri diafragma puruneb ,siis tuleb ta välja vahetada või asendada puksi ja kruviga, joonis15.
1.emulsiooniklapp
2.mingi? düüs
3.õhu klapp
4.segusiiber
5.bena väljumiskanal
6.pihusti
7.ja8.kütte kvaliteedi reg.kruvid
9.puks
Eks nendele 7,8,9 kohta ongi viidatud ,kuidas ökonomaiserit asendada.
No nagu ma aru sain ,tahad sa nüüd seda joonisel14 olevat seiskamise klappi paigaldada. Tead ,minu arust mida vähem neid mugavuse elektrilisi pudi-padinaid mootorile installida ,seda töökindlam ta on. Detonatsiooni vältimiseks pane käik sisse ,vajuta pidurit ja kui süüte välja oled keeranud lase sidur lahti

Jäägu need kodinad lipsumeestele kel palju raha ja ise tehnikapoolelt nõdrad. Las maksavad servises klapikeste vahetuse eest

Kuradima pikk jutt sai ,ega polegi nii lihtne tõlkida ,vene keelt läheb nii vähe tarvis.

OSSA! MUL ALGAS JUST SÜNNIPÄEV! Aitähh õnnitluste eest ,kui tulevad
