Autoks siis 01' aastast 73, mootor 1,2 ja kohandatud nö põllykorssiks.
Viga selline, et pööretel jätab mootor vahele ja sureks nagu päris ära mõneks hetkeks ja siis läheb edasi jälle. Karpat ka mitukorda maha ja pealepandud ning võiks nagu töötada.
Kas viga võiks olla küünaldes või jagajas, või on veel võimalusi? Aitaks karpa remontkomplekt?
Lisaks mõned küssad:
mis temperatuurini on mõistlik kasutada nö lõigatud äärtega õhufiltri korpust?
kas vigu ei või tekkida aku pluss klemmist, mis veetud pakiruumist ja on valmistatud sellisest keskmisejämedusega krokodillide juhtmest?
Millised soovitused oleksid ujukitasemele ja ka karpa düüsidele näiteks, eeldusel et kõrgete pöörete kasutamisel rohkem jõudu välja meelitada?
Ja selline imelik asi tuli meelde et nagu mingi surve tekkis sisse kui hakkasin karpast bensuvoolikut ära võtma. kohe suure survega pritsis, mida tavaliselt ei mäleta et oleks kunagi näinud.
Karburaator ei saa vahele jätta...mootor jätab vahele - ehk siis töötsükkel ei ole korrapärane...
Ja mis surve ja kustkohast? Karburaatorist? Voolikust?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...
sama jama mu põlluralli 01 1,3 mootor
ei taha hästi edasi minna gaasi pumbates siis nagu hakkab tõmbama karpat regullitud ja süüdet näppitud kuid midagi...
karburaatorisse minev bensu voolikus on surve sees ei sa aru miks aga surve on sees