1. leht 1-st
Toitesüsteemi probleemid
Postitatud: 20 Nov 2006 21:54
Postitas Raxo
Niisiis, on mitu probleemi, mis vajaksid lahendust:
1) Auto käivitamine külmalt on keeruline tegevus, tavaliselt esimese korraga käima ei saa. Et esimese korraga käima jääks, peab tegema imetrikke gaasipedaali ja õhuklapiga.
2) Jättes soojalt mootori seisma ja nii umbes veerand tunni pärast käivitades peab kas palju käiama või gaasipedaali põhja suruma. Kui käima läheb, on tühikäik ebamäärane. Peale mõningast sõitmist taastub normaalne tühikäik.
3) Mootorit seisma jättes käib ta juhuslikel kordadel paar tukset edasi.
4) Suviti oli pidevalt situatsioon, kus bensiini tilkus sisselaskekollektori küljes olevast tilast.
Postitatud: 20 Nov 2006 22:31
Postitas motamees
Algselt postitas: Raxo
2) Jättes soojalt mootori seisma ja nii umbes veerand tunni pärast käivitades peab kas palju käiama või gaasipedaali põhja suruma. Kui käima läheb, on tühikäik ebamäärane. Peale mõningast sõitmist taastub normaalne tühikäik.
Nõelklapp ei pea.
Postitatud: 20 Nov 2006 23:20
Postitas Indy
Algselt postitas: Raxo
Niisiis, on mitu probleemi, mis vajaksid lahendust:
3) Mootorit seisma jättes käib ta juhuslikel kordadel paar tukset edasi.
Seda nimetatakse detonatsiooniks...Väga ohtlik nähtus, kuna silindrites tekivad tugevad löögid, millede tagajärjel võivad puruneda kolvid, kepsud, väntvõll.
Tekkepõhjus: madala oktaanarvuga kütus.
Peale süüte väljalülitamist käik sisse, et mootor ei "tuksuks".
Postitatud: 21 Nov 2006 00:21
Postitas Ardi Soovik
Nõelklapp ei pea,ujukis auk vms.
Postitatud: 21 Nov 2006 04:22
Postitas Indy
4) Suviti oli pidevalt situatsioon, kus bensiini tilkus sisselaskekollektori küljes olevast tilast.
Viitab samuti nõelklapi ebatihedusele, millega kaasneb liiga kõrge kütusetase ujukikambris.
Postitatud: 21 Nov 2006 09:25
Postitas wilson
mul oli 05 ka sama mure.nimelt ei tahtnud käija eriti hästi ja kollektorist tilkus.mul oli mureks siis nimelt karburaatori kaas.nimelt jooksis mingi moel teise lõõri pidevalt bena peale.õhupuhasti maha ja siis on näha kas ka kuhugi jookseb bensiini!
Postitatud: 21 Nov 2006 09:30
Postitas põletaja
Algselt postitas: Indy
Algselt postitas: Raxo
Niisiis, on mitu probleemi, mis vajaksid lahendust:
3) Mootorit seisma jättes käib ta juhuslikel kordadel paar tukset edasi.
Seda nimetatakse detonatsiooniks...Väga ohtlik nähtus, kuna silindrites tekivad tugevad löögid, millede tagajärjel võivad puruneda kolvid, kepsud, väntvõll.
Tekkepõhjus: madala oktaanarvuga kütus.
Peale süüte väljalülitamist käik sisse, et mootor ei "tuksuks".
Minuteada on selle nähtuse nimi hõõgsüüde.
Postitatud: 21 Nov 2006 10:19
Postitas Indy
[/quote]
Minuteada on selle nähtuse nimi hõõgsüüde. [/quote]
Värskendame teadmisi..
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 00&page=99
Postitatud: 21 Nov 2006 16:51
Postitas siim789
Algselt postitas: Raxo
4) Suviti oli pidevalt situatsioon, kus bensiini tilkus sisselaskekollektori küljes olevast tilast.
Oli sama asi...panin sinna augule punni ette...ei tea küll kas oli õige tegu aga ni ta mul praegu on kuna tundus natuke ohtlik, et bena tilgub väljalaskekollektori läheduses...
Postitatud: 21 Nov 2006 16:58
Postitas põletaja
Algselt postitas: Indy
Minuteada on selle nähtuse nimi hõõgsüüde. [/quote]
Värskendame teadmisi..
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php? ... 00&page=99 [/quote]
Ehk siis detonatsioon on küttesgu plahvatamine põlemise asemel, ja selle süütab säde, väljalülitatud süütesüsteemiga süttimine on hõõgsüüde.
Postitatud: 21 Nov 2006 18:59
Postitas Indy
To põletaja...
Õige märkus....

...