1. leht 1-st

Metalliliim ?

Postitatud: 20 Nov 2006 00:21
Postitas Roughneck
Mulre on selline, et lada 2108 1.3l hammasrihma pinguti tikk polt ei seisa enam keermes. Ploki küljest on vint maas, rihma pingutada ei saa.
Mida teha ? Olen kuulnud metalliliimidest. Kas need liimid peavad seda tikk polti seal ?
On kellelgi kogemust selliste asjadega ?

PS:Kui midagi on valesti kirjutatud siis ärage kohe Kurjustage :)

Postitatud: 20 Nov 2006 01:06
Postitas kopec
Sõimama vaevalt,et keegi kohe hakkab,kuid mina isiklikult neid liime ei usu.Kindlam viis on auk läbi puurida ja uus vint sisse lõigata(kuigi,ma ei mäleta,palju seal ruumi on)

Postitatud: 20 Nov 2006 01:31
Postitas PuZuP
Hmm...võib proovida keemilise metalliga...ning uuesti keermestada, ning keermeliimiga proovida, kuid ei ole kursis keemilise metalli soojus- ja pingetaluvusega...

Niipalju oskan öelda, et magnetit hoidis käigukasti õlikorgi küljes kinni küll...

Postitatud: 20 Nov 2006 07:04
Postitas petrooleum
...Toetan kopecit,nende liimidega võib postreid seinte külge liimida..on ka müüa selliseid vahestutsereid,kus nii sise-,kui ka väliskeere.Puuri auk,keermesta ja kas siis kasutad stutsert või mõõt jämedamat tikkpolti---need võid küll keermeliimiga sisse keerata

Postitatud: 20 Nov 2006 10:17
Postitas tiit
Algselt postitas: PuZuP
Hmm...võib proovida keemilise metalliga...ning uuesti keermestada, ning keermeliimiga proovida, kuid ei ole kursis keemilise metalli soojus- ja pingetaluvusega...

Niipalju oskan öelda, et magnetit hoidis käigukasti õlikorgi küljes kinni küll...
Magnet seisab õlikorgi küljes ka ilma liimita. Mul traktori käigukastis juba mitu aastat, väike süvend on korgi sisse treitud. Aga teemasse: äkki on võimalik lihtsalt pikem polt panna. Auk ja keere siis sügavamaks loomulikult. Kui kasvõi 3-4 korralikku keerdu peab siis on ka keermeliimist abi.

Postitatud: 20 Nov 2006 11:36
Postitas Roughneck
Siis ma jään selle varjandi juurde, et uus keere sisse koos keermeliimiga.
Nii peaks ta siis vist kõige parem olema.

Tänud teile.

Postitatud: 20 Nov 2006 18:18
Postitas tuhajuhe
Kui sealt on keere maha keeratud,siis arvan et ei aita liim ka.Ilmselt tuleb asjade kinnikeeramise peale jõu ka mõistust kasutada.Seal on M8 polt ja seda keeratakse keskmiselt 25nm.Kui võimalus,siis proovige düno võtmega kinni keerata ja proovige tavalise võtmega.Ma ei tahaks küll näägutada,aga toodi üks lada mootor teha.Kui lahti võtsin siis ikka oli mida keda kiruda.Nuki hammasratta polt oli sedasi kinni keeratud et ma mürasin ikka hulga aega.Ja kui kätte sain siis oli näha,et polt keskelt peenemaks venitatud.Ja muud tikpoldid mis nukki kinni hoiavad olid enamus pu....is.

Postitatud: 20 Nov 2006 23:14
Postitas Indy
Dr. Tuha poolt järjekordne näide, et jõust üksi on mootori remondi juures vähe abi...:)

Postitatud: 21 Nov 2006 16:11
Postitas Roughneck
Kui auto ostsin oli see viga oli küljes.
Ja see polt oli minul m10

Postitatud: 21 Nov 2006 16:41
Postitas PuZuP
Hmm...siis juba eelmise omaniku poolt seal nipitatud..
Üks variant veel oleks hülssida...
Või siis täis keevitatada ning puurida ning keermestada...

Postitatud: 21 Nov 2006 17:04
Postitas Mahno
Veel üks variant on auk jämedamaks puurida ja jämedam keere peale keerata. Või kui jämedam polt ei sobi siis saab veel teha tikkpoldi, mis on ühest otsast jämedam (see mis plokki läheb) ja ülejäänu on originaaljämeduses.

Milline lahendus täpselt sobib, sõltub suuresti võimalustest ja kasutadaolevast masinapargist.

Postitatud: 22 Nov 2006 16:07
Postitas Roughneck
Algselt postitas: Mahno
Veel üks variant on auk jämedamaks puurida ja jämedam keere peale keerata. Või kui jämedam polt ei sobi siis saab veel teha tikkpoldi, mis on ühest otsast jämedam (see mis plokki läheb) ja ülejäänu on originaaljämeduses.

Selline oli mul tegelikult mõte juba ennem. Nädalavahetusel kui aega on vaatab seda asja siis.