1. leht 2-st

Carlube suitseva mootori õlilisand Stop Smoke

Postitatud: 29 Okt 2006 02:19
Postitas Indy
Lisame karterisse 300 ml keemiat ja suitseva mootori mured murtud???!!!:D
Ootan kommentaare, kas keegi on katsetanud ja millised on tulemused?
Selline on tootetutvustus:
Suitseva mootori õlilisand takistab mootoriõli sattumist silindri põlemiskambrisse, kus kütusesegu põleb koos mootoriõliga põhjustades mootori suitsemist. Enamikel juhtudel satub mootoriõli silindrisse kulunud mootoridetailide e. kolvirõngaste ja väsinud tihendite tõttu. Stop Smoke vähendab õlikulu ja tihendab kulunud mootorit. Kasutusjuhend: Kalla pudeli sisu õlikorgi kaudu mootorisse. 300ml ainet on mõeldud kasutamiseks 5 liitri mootoriõliga. Sobib kasutada diisel- ja bensiinimootori ning mineraal- kui ka sünteesõlide puhul. Mitte kasutada koos teiste õlilisanditega.
Link http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=245

Postitatud: 29 Okt 2006 06:13
Postitas petrooleum
Kui kõvasti usud...ikka väga kõvasti,siis ikka natukene vist aitab.

Postitatud: 29 Okt 2006 06:33
Postitas Indy
Nojaa...
Ja kui veel auto pühitsetud veega üle käia siis kindlasti aitab...

Postitatud: 29 Okt 2006 08:22
Postitas race89
suvel tööl panime seda kardi mootorisse kuna see suitses ja ei muutunud midagi, kui väljaarvata see, et järgmine päev jooksis mootor kokku:D

Postitatud: 29 Okt 2006 18:06
Postitas fanatt
mitme taktiline sinu kart oli?

Postitatud: 29 Okt 2006 22:08
Postitas Pets
Säärased vedelad mootori kap. remondid ühes osas toimivad. Aga selge see, et mootori "päris" remont lükkub vaid mõneks ajaks edasi. Ise olen eelistanud Kleenflo toodet, tänu sellele on kaks veoautot(üks otto- teine diiselmootor) liigsete küsimusteta müügiks läinud.
St. et suitsemine vähenes märgatavalt. Kõiksugu muud toote etiketil lubatavad tulemused on teadmata. Õlirõhk võibolla tõuseb pisut, sest on need suitsemisvastased lisandid kõik paksud nagu mesi. Kompressiooni tõusu ja kütusekulu vähenemisse mina remonti ootava mootori puhul ei usu.

Postitatud: 29 Okt 2006 23:10
Postitas race89
Algselt postitas: fanatt
mitme taktiline sinu kart oli?
minu teada ei saa kahe taktilisse mootorisse õli panna nii et tee ise järeldus:puzzled

Postitatud: 29 Okt 2006 23:18
Postitas PuZuP
Mis mootoriga kart oli siis ?

Postitatud: 29 Okt 2006 23:18
Postitas raitsraisk
äkki lepiks niipidi kokku et ikka saab küll

Postitatud: 30 Okt 2006 10:32
Postitas pontu
Proovitud värk. Sai kunagi oma Nissan Cherryga 1,3L ülevaatusel käidud, 10 minutiga oli ülevaatusputka nii paksu sinist suitsu täis, et tuli mõlemad uksed lahti teha. Nädal hiljem läksin kordusülevaatusele, midagi ei teinud mootoriga.
Ajasin töösoojaks valasin lowsmoke-i sisse (oli teine rohkem geeli moodi) lasin veel üks pooltundi töödata ja oligi suitsemine kadunud. Olen täiesti veendunud, et antud aine ei anna alati nii head tulemust kui mul, aga järelikult oli minu mootori suitsemise põhjus just see mille korral see möga aitas.

Postitatud: 30 Okt 2006 10:50
Postitas race89
Algselt postitas: PuZuP
Mis mootoriga kart oli siis ?
hobikart mootor oli Honda 9.0 see mingi umbes 398 kuubikut

Postitatud: 30 Okt 2006 17:57
Postitas fanatt
Algselt postitas: race89
Algselt postitas: fanatt
mitme taktiline sinu kart oli?
minu teada ei saa kahe taktilisse mootorisse õli panna nii et tee ise järeldus:puzzled
päris nii ikka õelda ei saa, et "ei saa panna". saab ju igale poole õli panna, asi selles et kus ja kas seda sinna vaja on. :lol

Postitatud: 30 Okt 2006 18:40
Postitas PuZuP
No mis seal's ikka siis...teeme katse...
Arvan, et saan ülevaatuspunkti meestega kaubale mõõtmise osas...
Ainult puuduv tegur on veel üks kapitaalremonti ootav jubedalt suitsev mootor...
Kapremonti ootav seepärast, et siis võimalus vaadata millise jälje on see vahend mootorisse jätnud...
Huvilisi ?

Postitatud: 31 Okt 2006 08:25
Postitas olaaf
tundub, et klubi autodel puha korras mootorid peal :D
mitte kellelgi pole ütleme tallinnas tossavat ja rem vajavat mootorit? :puzzled:cool:

Postitatud: 31 Okt 2006 09:04
Postitas Suska
Algselt postitas: olaaf
tundub, et klubi autodel puha korras mootorid peal :D
mitte kellelgi pole ütleme tallinnas tossavat ja rem vajavat mootorit? :puzzled:cool:
Ju ikka on :lol
Ma arvestasin kui palju mul läheb suitseva 1.3 mootori remondi peale ümmarguselt, kui vahetada kolvirõngad, (plokikaane jne)tihendid, klapisääre tihendid ära. Mina sain umbes 500kr.
Ostsin hoopis 1.5, sest siis on mul korras mootor ja võimsam ka, kui tekib tahtmine veidi tuunima hakata :spin

Postitatud: 31 Okt 2006 09:51
Postitas Indy
Mul juba katsetused käivad...:D

Postitatud: 01 Nov 2006 03:36
Postitas PuZuP
Algselt postitas: Suska
Algselt postitas: olaaf
tundub, et klubi autodel puha korras mootorid peal :D
mitte kellelgi pole ütleme tallinnas tossavat ja rem vajavat mootorit? :puzzled:cool:
Ju ikka on :lol
Ma arvestasin kui palju mul läheb suitseva 1.3 mootori remondi peale ümmarguselt, kui vahetada kolvirõngad, (plokikaane jne)tihendid, klapisääre tihendid ära. Mina sain umbes 500kr.
Ostsin hoopis 1.5, sest siis on mul korras mootor ja võimsam ka, kui tekib tahtmine veidi tuunima hakata :spin
Suska, kuidas Sinu informatsioon siia teemasse nüüd puutub?


To Indy: Kas on Sul võimalust ka gaasianalüsaatoriga mõõta ennem ja pärast "aine" kasutamist ?

Postitatud: 01 Nov 2006 07:44
Postitas Suska
Algselt postitas: PuZuP

Suska, kuidas Sinu informatsioon siia teemasse nüüd puutub?
Sellega tahtsin öelda, et vahel oleks mõtekam uus mootor osta, kui ikka suitseb või on mõni teine suuremat-sorti jama. ;)

OT lõpp!

Postitatud: 01 Nov 2006 10:09
Postitas Indy
Mõõtmise kohta...
Auto käis ülevaatusel septembris, seega värseked andmed olemas.
Mõõtmisvõimalus täitsa olemas, ainult millal nüüd seda teha?Kui kaua sõita...Nädal või rohkem...Selle kohta nagu inffi pole.

Postitatud: 01 Nov 2006 14:06
Postitas PuZuP
Hm...aga kui Sul nö. "lihavabrikus käpp sees", ehk ülevaatuspunktis tutvusi, siis võid ju näiteks mingi kuu aja jooksul iga nädal korra mõõta...
Loomulikult kui selline variant eksisteeriks...