Carlube suitseva mootori õlilisand Stop Smoke
Carlube suitseva mootori õlilisand Stop Smoke
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Carlube suitseva mootori õlilisand Stop Smoke
Lisame karterisse 300 ml keemiat ja suitseva mootori mured murtud???!!!:D
Ootan kommentaare, kas keegi on katsetanud ja millised on tulemused?
Selline on tootetutvustus:
Suitseva mootori õlilisand takistab mootoriõli sattumist silindri põlemiskambrisse, kus kütusesegu põleb koos mootoriõliga põhjustades mootori suitsemist. Enamikel juhtudel satub mootoriõli silindrisse kulunud mootoridetailide e. kolvirõngaste ja väsinud tihendite tõttu. Stop Smoke vähendab õlikulu ja tihendab kulunud mootorit. Kasutusjuhend: Kalla pudeli sisu õlikorgi kaudu mootorisse. 300ml ainet on mõeldud kasutamiseks 5 liitri mootoriõliga. Sobib kasutada diisel- ja bensiinimootori ning mineraal- kui ka sünteesõlide puhul. Mitte kasutada koos teiste õlilisanditega.
Link http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=245
Ootan kommentaare, kas keegi on katsetanud ja millised on tulemused?
Selline on tootetutvustus:
Suitseva mootori õlilisand takistab mootoriõli sattumist silindri põlemiskambrisse, kus kütusesegu põleb koos mootoriõliga põhjustades mootori suitsemist. Enamikel juhtudel satub mootoriõli silindrisse kulunud mootoridetailide e. kolvirõngaste ja väsinud tihendite tõttu. Stop Smoke vähendab õlikulu ja tihendab kulunud mootorit. Kasutusjuhend: Kalla pudeli sisu õlikorgi kaudu mootorisse. 300ml ainet on mõeldud kasutamiseks 5 liitri mootoriõliga. Sobib kasutada diisel- ja bensiinimootori ning mineraal- kui ka sünteesõlide puhul. Mitte kasutada koos teiste õlilisanditega.
Link http://www.automaailm.ee/index.php?lang ... uct_id=245
-
ppetrooleum
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 8
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Säärased vedelad mootori kap. remondid ühes osas toimivad. Aga selge see, et mootori "päris" remont lükkub vaid mõneks ajaks edasi. Ise olen eelistanud Kleenflo toodet, tänu sellele on kaks veoautot(üks otto- teine diiselmootor) liigsete küsimusteta müügiks läinud.
St. et suitsemine vähenes märgatavalt. Kõiksugu muud toote etiketil lubatavad tulemused on teadmata. Õlirõhk võibolla tõuseb pisut, sest on need suitsemisvastased lisandid kõik paksud nagu mesi. Kompressiooni tõusu ja kütusekulu vähenemisse mina remonti ootava mootori puhul ei usu.
St. et suitsemine vähenes märgatavalt. Kõiksugu muud toote etiketil lubatavad tulemused on teadmata. Õlirõhk võibolla tõuseb pisut, sest on need suitsemisvastased lisandid kõik paksud nagu mesi. Kompressiooni tõusu ja kütusekulu vähenemisse mina remonti ootava mootori puhul ei usu.
-
rraitsraisk
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Proovitud värk. Sai kunagi oma Nissan Cherryga 1,3L ülevaatusel käidud, 10 minutiga oli ülevaatusputka nii paksu sinist suitsu täis, et tuli mõlemad uksed lahti teha. Nädal hiljem läksin kordusülevaatusele, midagi ei teinud mootoriga.
Ajasin töösoojaks valasin lowsmoke-i sisse (oli teine rohkem geeli moodi) lasin veel üks pooltundi töödata ja oligi suitsemine kadunud. Olen täiesti veendunud, et antud aine ei anna alati nii head tulemust kui mul, aga järelikult oli minu mootori suitsemise põhjus just see mille korral see möga aitas.
Ajasin töösoojaks valasin lowsmoke-i sisse (oli teine rohkem geeli moodi) lasin veel üks pooltundi töödata ja oligi suitsemine kadunud. Olen täiesti veendunud, et antud aine ei anna alati nii head tulemust kui mul, aga järelikult oli minu mootori suitsemise põhjus just see mille korral see möga aitas.
-
ffanatt
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 309
- Liitunud: 22 Jaan 2006 20:10
- Asukoht: saaremaa
- Autod: VAZ 2101, 21063, Mitsubishi ECLIPSE
päris nii ikka õelda ei saa, et "ei saa panna". saab ju igale poole õli panna, asi selles et kus ja kas seda sinna vaja on.Algselt postitas: race89minu teada ei saa kahe taktilisse mootorisse õli panna nii et tee ise järeldus:puzzledAlgselt postitas: fanatt
mitme taktiline sinu kart oli?

pidur = kiiruse surm
Ju ikka onAlgselt postitas: olaaf
tundub, et klubi autodel puha korras mootorid peal
mitte kellelgi pole ütleme tallinnas tossavat ja rem vajavat mootorit?![]()

Ma arvestasin kui palju mul läheb suitseva 1.3 mootori remondi peale ümmarguselt, kui vahetada kolvirõngad, (plokikaane jne)tihendid, klapisääre tihendid ära. Mina sain umbes 500kr.
Ostsin hoopis 1.5, sest siis on mul korras mootor ja võimsam ka, kui tekib tahtmine veidi tuunima hakata

- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Suska, kuidas Sinu informatsioon siia teemasse nüüd puutub?Algselt postitas: SuskaJu ikka onAlgselt postitas: olaaf
tundub, et klubi autodel puha korras mootorid peal
mitte kellelgi pole ütleme tallinnas tossavat ja rem vajavat mootorit?![]()
Ma arvestasin kui palju mul läheb suitseva 1.3 mootori remondi peale ümmarguselt, kui vahetada kolvirõngad, (plokikaane jne)tihendid, klapisääre tihendid ära. Mina sain umbes 500kr.
Ostsin hoopis 1.5, sest siis on mul korras mootor ja võimsam ka, kui tekib tahtmine veidi tuunima hakata![]()
To Indy: Kas on Sul võimalust ka gaasianalüsaatoriga mõõta ennem ja pärast "aine" kasutamist ?