1. leht 1-st

Lada 08

Postitatud: 14 Okt 2006 11:44
Postitas Roughneck
Mul on lada 08 1300 ccm.
Tahaks hakata mootorit võimsamaks tegema aga ei tea kust peale hakata.
Küsimus siis selline, et millest oleks vaja peale hakata ?

Ettetänades
Mart

Postitatud: 14 Okt 2006 16:25
Postitas wilson
osta suurem mootor(1500cm)

Postitatud: 14 Okt 2006 17:10
Postitas masuurik
peale hakka sellest et tee mootor korda

Postitatud: 14 Okt 2006 18:39
Postitas masuurik
ei tea kuid lihtsalt soovitasin. kui on korras siis hakka aga edasi aretama.
ei tasu siis kohe näkku lüüa!

Postitatud: 14 Okt 2006 20:35
Postitas Roughneck
Mootor on korras.
Aga mida edasi teha ?
Sport nukkvõll ?
Kui selle peale panen siis mis on asja miinused ja plussid ?

Postitatud: 15 Okt 2006 11:07
Postitas wilson
miks panna väiksele mootorile sportnukk? lihtsam oleks otsida 1.5 moto ja sellele ehitada.Saad rohkem lihtsalt kui sellest väiksemast mootorist!

Postitatud: 15 Okt 2006 13:38
Postitas Roughneck
Kas keegi teab, kui paljuga müüakse 1.5 seid mootoreid ?

Postitatud: 15 Okt 2006 14:48
Postitas masuurik
igamees võib erinevalt müüa aga ma arvan et umbes 1500-3000 .kindel pole.pole kursis

Postitatud: 15 Okt 2006 21:39
Postitas Roughneck
See on nüüd teemaväline küsimus aga kas 08 mootorit on raske panna fiat unole peale ?

Postitatud: 15 Okt 2006 22:05
Postitas PuZuP
Miks, kui küsida tohib?

P.S. Kõik on täpselt nii raske, kui raskeks iga inimene selle enda jaoks teeb...

Postitatud: 16 Okt 2006 11:27
Postitas tiit
1,5 mootoril veel see eelis et kui rihm juhtub minema siis mootor jääb terveks

Postitatud: 16 Okt 2006 22:26
Postitas 4x4
Kui siin sellest juba teema on siis oleks selline küsimus et mita sport nukvõll täpsemalt aitab?

Postitatud: 16 Okt 2006 22:40
Postitas ando

Postitatud: 17 Okt 2006 16:08
Postitas Indy
Sellised muutused on läbinud 1600 cc mootor...
Algallikas http://www.carrating.org/car.php?3707
*Kerge hooratas
*Tasakaalustatud väntvõll koos rihmaseibi, hooratta ja sidurikorviga
*Kergendatud ketirattad (vahe- ja nukkvõlli omad) inertsjõudude vähendamiseks. Nukkvõlli ketiratas reguleeritav +-15°
*Kaalutud kolvid, kepsud. Iga kolb koos kepsuga kaalub täpselt 1186,7g
*MAHLE kolvid 79,96 mm (süvendiga, klapi ?pähemineku? vältimiseks)
*Silindri Ų 80.0 mm
*Kergendatud kepsud poleeritud pinnaga (et õli kaasa ei veaks)
*Suurema tootlikusega õlipump
*Sidurikorv ja survelaager veidi ümber ehitatud
*Plokikaanel 3mm viltu ?kõrgust? maha võetud
*Kaane ja kollektorite kanalite läbimõõtu ?julmalt? suurendatud ja pind poleeritud
*Klappide juhtpuksid pronksist koonuseliste otstega
*Klapi ülemised vedrutaldrikud treitud alumiiniumist
*Klapipead õhukeseks treitud
*Pisut muudetud kujuga põlemiskamber
*Kerged nookurid
*Standardsest pisut ?kangem? nukkvõll (VIHUR)
*Surveaste 10,6:1
*Poleeritud lõõridega karburaator, teise lõõri mehaaniline avanemine
*Võidusõiduküünlad NGK-B9EGV
*Elektronsüüde