Lada 08
Lada 08
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 0#pid73692
Ja link sealt teemast mis mulle eriti meeldis:
http://static.howstuffworks.com/flash/camshaft-cam.swf
Ja link sealt teemast mis mulle eriti meeldis:
http://static.howstuffworks.com/flash/camshaft-cam.swf
Jõud taga, peab minema.
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Sellised muutused on läbinud 1600 cc mootor...
Algallikas http://www.carrating.org/car.php?3707
*Kerge hooratas
*Tasakaalustatud väntvõll koos rihmaseibi, hooratta ja sidurikorviga
*Kergendatud ketirattad (vahe- ja nukkvõlli omad) inertsjõudude vähendamiseks. Nukkvõlli ketiratas reguleeritav +-15°
*Kaalutud kolvid, kepsud. Iga kolb koos kepsuga kaalub täpselt 1186,7g
*MAHLE kolvid 79,96 mm (süvendiga, klapi ?pähemineku? vältimiseks)
*Silindri Ų 80.0 mm
*Kergendatud kepsud poleeritud pinnaga (et õli kaasa ei veaks)
*Suurema tootlikusega õlipump
*Sidurikorv ja survelaager veidi ümber ehitatud
*Plokikaanel 3mm viltu ?kõrgust? maha võetud
*Kaane ja kollektorite kanalite läbimõõtu ?julmalt? suurendatud ja pind poleeritud
*Klappide juhtpuksid pronksist koonuseliste otstega
*Klapi ülemised vedrutaldrikud treitud alumiiniumist
*Klapipead õhukeseks treitud
*Pisut muudetud kujuga põlemiskamber
*Kerged nookurid
*Standardsest pisut ?kangem? nukkvõll (VIHUR)
*Surveaste 10,6:1
*Poleeritud lõõridega karburaator, teise lõõri mehaaniline avanemine
*Võidusõiduküünlad NGK-B9EGV
*Elektronsüüde
Algallikas http://www.carrating.org/car.php?3707
*Kerge hooratas
*Tasakaalustatud väntvõll koos rihmaseibi, hooratta ja sidurikorviga
*Kergendatud ketirattad (vahe- ja nukkvõlli omad) inertsjõudude vähendamiseks. Nukkvõlli ketiratas reguleeritav +-15°
*Kaalutud kolvid, kepsud. Iga kolb koos kepsuga kaalub täpselt 1186,7g
*MAHLE kolvid 79,96 mm (süvendiga, klapi ?pähemineku? vältimiseks)
*Silindri Ų 80.0 mm
*Kergendatud kepsud poleeritud pinnaga (et õli kaasa ei veaks)
*Suurema tootlikusega õlipump
*Sidurikorv ja survelaager veidi ümber ehitatud
*Plokikaanel 3mm viltu ?kõrgust? maha võetud
*Kaane ja kollektorite kanalite läbimõõtu ?julmalt? suurendatud ja pind poleeritud
*Klappide juhtpuksid pronksist koonuseliste otstega
*Klapi ülemised vedrutaldrikud treitud alumiiniumist
*Klapipead õhukeseks treitud
*Pisut muudetud kujuga põlemiskamber
*Kerged nookurid
*Standardsest pisut ?kangem? nukkvõll (VIHUR)
*Surveaste 10,6:1
*Poleeritud lõõridega karburaator, teise lõõri mehaaniline avanemine
*Võidusõiduküünlad NGK-B9EGV
*Elektronsüüde