1. leht 1-st
Miks 1300cc rallis
Postitatud: 24 Sept 2006 23:00
Postitas juss
Tekkis selline loll küsimus kuna pole oma peaga küll selgusele jõudnud miks siis kasutatakse rallimootorina 1300cc rihmaveoga mootori!?
Postitatud: 24 Sept 2006 23:10
Postitas logman
Noorteklass on näiteks 1,4 piiranguga. Muud seletust ei leia.
Postitatud: 24 Sept 2006 23:18
Postitas Rocky
Ka sel oma osa, et 1,3 rihmaga mootoril kolvid süvendiga, ja ei karda pöörete lõppu laskmisel klappidega pihta saamist.
Postitatud: 25 Sept 2006 08:07
Postitas olaaf
ja võimsuskadu pole nii suur nagu kettajamil.. maksimumpöörded saab kõrgemale ajada..
ungaris sõidavad mõned siiamaani 1300 mootoritega millest 130-140hj välja aetud..
samuti on mitmeid short rod 1,6 ja 1,7 mootoreid - kestavad vabalt..
Postitatud: 25 Sept 2006 17:15
Postitas juss
Njah aga alati saab 1600cc-le mootorile panna suuremaid kolbe ja freesida klapipesasi.
aga kas siis to rihmaajamiga saadav võimsuse võit on nii suur,et seda ei korva pika kolvikäiguga mootori suurema kubatuuri saavutamise võimalus
Rinka peal tegid omalajal ladad ligemale 12000 rmp.
Postitatud: 26 Sept 2006 09:38
Postitas Rocky
No kui palju sa oled praegu ladasid rallis osalemas näinud? Ega nendega seal mingit tulemust taga ajada ei ole võimalik ja kui vähegi, siis mootori vastupidamise ja koostamiskulude hinnaga. Kordi odavam on võistelda mõne lääne autoga (kui rohkemat kui sõidulust eesmärgiks). Jääraja sõidul pole mootori võimsusel mingit tähtsust (selle väikse lisa saab ka kaane tegemisega), superkrossi masina pead aga võidu korral loetud näputäie tuhandete eest konkurendile maha müüma. Siit siis põhjus miks ei näe me just väga tihti neid 12 000 pöörde masinaid!;) Kahjuks...
Postitatud: 01 Nov 2006 19:41
Postitas petrooleum
..Teema küll vähe aegunud,aga iva siiski sees---- nimelt propageerime just ladaliiga tekkimist(küll tagaveolist),kuid loodame sellest asja saada.Sel aastal oli Rahvasprindis sees ju LADA Tagavedu klass ja tean,et Pärnus Erki Sport klubi üritab propageerida Lada klassi üleüldiselt.Kui järgmisel aastal veel tervist ja tahtmist on siis kindlasti on "Rahvasprint Libatse 2007" raames üheks premiumklassiks Lada tagavedu,võibolla teeme algust ka esivedu ladadega,mine tea,aga prioriteet on ikkagi Lada. Nii,et kaevake ja tuunige ja vedage ennast kohale....Küll ükskord algab aega,mil kõik Ladad stardijoonel.....