1. leht 1-st

Radiaator.

Postitatud: 24 Sept 2006 16:49
Postitas Hulkur
Jama selles, et radiaatoril alumises lõdviku kinnituskohast jookseb vesi läbi kuna paigaldamise ajal juhtus õnnetus ning väänas seda otsa.

Küsimus selline, et kas saaks seda pisikest pragu parandada või tuleb radikas nurka visata? Ja kui parandada siis missuguste materjalidega?

Postitatud: 24 Sept 2006 17:38
Postitas Indy
Radiaator maha,ilusasti liivapaberiga vigastatud koht puhtaks ja joodad prao tinaga kinni...

Postitatud: 24 Sept 2006 18:25
Postitas Hulkur
Tänan ;)

Postitatud: 19 Okt 2006 21:10
Postitas klemm100
või siis jahutussüteemi ermeetikut sisse valada;)

Postitatud: 19 Okt 2006 22:47
Postitas Indy
Suurte lekete juures ei ole mõtet Leak Stop kasutamine

Postitatud: 20 Okt 2006 10:29
Postitas Mel
Ei leidnud enam üles, aga kuskil netis oli üleval uurimus usa-st, kuidas nn leak-stop-ide kasutamine mõjub autole. Mõningad pildid olid ikka päris hirmsad. Ummistunud jahutusvedelike kanalite tõttu ülekuumenenud ja siis purunenud mootorid.

Leak-stop pidi olema just vanades mootorites hullem, sest jahtussüsteemis leidub igasugu setteid, kuhu leak-stop omakorda hästi külge jääb. Takistades vedeliku voolamist ja ka soojuse juhtimist.

Asja point oli, et leak-stop-e võib tahtmise korral siiski kasutada, kuid esimeseks ja õigeks võimaluseks on siiski detailide mehhaaniline parandamine.

Postitatud: 20 Okt 2006 12:15
Postitas GTA
Enda praguliste toruotstega radikaid tinutasin suvel nii et seda nägu ja pidama ei jäänud neist ükski. Puhastasin ka liivapaberiga, kasutasin suurt tinutuskolbi (väikesega pole midagi teha) aga lõpuks lasin ühel vastava tehnikaga torumehel asja kinni joota. Tehnoloogia nime ei oska öelda aga nägi välja nii: gaasikeevituspitsiga (sellise väiksemat sorti) lasi toruotsa kuumaks, ikka puhta punaseks, siis sulas tehase tina lahti, võttis tolle toruotsa ära, pani peale mingit pulbrit. Siis pani toruotsa tagasi õigesse kohta, vaatas et toruotsa nurk oleks õige (alumise lõdviku oma ju) ja tinapulga ja gaasikeevituspitsiga lasi uue tina peale. Sõitnud olen 3 kuud ja seni pole midagi juhtunud, ei usu et juhtub kah...

Ja nagu Mel juba ütles, mingit munavalget ega lekkepeatajat pole mõtet korralikku süsteemi valada, hiljem on nendest hoopis raskem vabaneda, need ikkagi rohkem selleks, et hädapärast koju sõita saaks...