Radiaator.
Radiaator.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Radiaator.
Jama selles, et radiaatoril alumises lõdviku kinnituskohast jookseb vesi läbi kuna paigaldamise ajal juhtus õnnetus ning väänas seda otsa.
Küsimus selline, et kas saaks seda pisikest pragu parandada või tuleb radikas nurka visata? Ja kui parandada siis missuguste materjalidega?
Küsimus selline, et kas saaks seda pisikest pragu parandada või tuleb radikas nurka visata? Ja kui parandada siis missuguste materjalidega?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Ei leidnud enam üles, aga kuskil netis oli üleval uurimus usa-st, kuidas nn leak-stop-ide kasutamine mõjub autole. Mõningad pildid olid ikka päris hirmsad. Ummistunud jahutusvedelike kanalite tõttu ülekuumenenud ja siis purunenud mootorid.
Leak-stop pidi olema just vanades mootorites hullem, sest jahtussüsteemis leidub igasugu setteid, kuhu leak-stop omakorda hästi külge jääb. Takistades vedeliku voolamist ja ka soojuse juhtimist.
Asja point oli, et leak-stop-e võib tahtmise korral siiski kasutada, kuid esimeseks ja õigeks võimaluseks on siiski detailide mehhaaniline parandamine.
Leak-stop pidi olema just vanades mootorites hullem, sest jahtussüsteemis leidub igasugu setteid, kuhu leak-stop omakorda hästi külge jääb. Takistades vedeliku voolamist ja ka soojuse juhtimist.
Asja point oli, et leak-stop-e võib tahtmise korral siiski kasutada, kuid esimeseks ja õigeks võimaluseks on siiski detailide mehhaaniline parandamine.
Enda praguliste toruotstega radikaid tinutasin suvel nii et seda nägu ja pidama ei jäänud neist ükski. Puhastasin ka liivapaberiga, kasutasin suurt tinutuskolbi (väikesega pole midagi teha) aga lõpuks lasin ühel vastava tehnikaga torumehel asja kinni joota. Tehnoloogia nime ei oska öelda aga nägi välja nii: gaasikeevituspitsiga (sellise väiksemat sorti) lasi toruotsa kuumaks, ikka puhta punaseks, siis sulas tehase tina lahti, võttis tolle toruotsa ära, pani peale mingit pulbrit. Siis pani toruotsa tagasi õigesse kohta, vaatas et toruotsa nurk oleks õige (alumise lõdviku oma ju) ja tinapulga ja gaasikeevituspitsiga lasi uue tina peale. Sõitnud olen 3 kuud ja seni pole midagi juhtunud, ei usu et juhtub kah...
Ja nagu Mel juba ütles, mingit munavalget ega lekkepeatajat pole mõtet korralikku süsteemi valada, hiljem on nendest hoopis raskem vabaneda, need ikkagi rohkem selleks, et hädapärast koju sõita saaks...
Ja nagu Mel juba ütles, mingit munavalget ega lekkepeatajat pole mõtet korralikku süsteemi valada, hiljem on nendest hoopis raskem vabaneda, need ikkagi rohkem selleks, et hädapärast koju sõita saaks...
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme