1. leht 1-st
mutril keere maas !?
Postitatud: 23 Sept 2006 10:27
Postitas -karla-
mure selline, et nukkvõlli laagrikere kinnitus mutritel on ühel vint maas. arvatavasti on juba poldi kah ära rikkunud.
kuidas ma selle poldi välja saaksin, kas keerates tuleb ??
Postitatud: 23 Sept 2006 10:36
Postitas gigull
Tikkpolt tuleb keerates ilusti välja, välja saad niimodi, et keerad 2 mutrit üksteise vastu kõvasti kinni ja siis alumisest kinnikeeratud mutrist keerad tikkpoldi välja. Aga need 2 mutrit keera selle koha peal kokku kus ei ole veel keeret maha keeratud nt. üleval seal arvatavasti on keere korralik, muidu asjast vähe kasu(mutrid võta ka uued, korralikud). Proovi järgi peaks õnnestuma seal pole midagi keerulist.
Postitatud: 23 Sept 2006 11:02
Postitas olaaf
kui keeret pole siis korralike kullinokkadega saab ka pisikesed tikud kätte

Postitatud: 23 Sept 2006 12:00
Postitas -karla-
no eks ma proovi järele siis.
Postitatud: 23 Sept 2006 17:48
Postitas tuuqer
või kasutad tikkpoldi keeramiseks mõeldud "võtit"
Postitatud: 23 Sept 2006 19:24
Postitas Indy
Ja uue tikkpoldi jaoks saab abi ka ehituskaplustest,keermelatist sama pikkuse ja mõõduga asemele..(seda muidugi juhul kui originaali pole saadaval)
Postitatud: 23 Sept 2006 20:53
Postitas tuhajuhe
Kui keere maas,siis ikka viga kinnikeeramis jõus.Ja enamustel on vahest tikpoldid kaanes nii kõvasti,et ikka vaja selleks ettenähtud tööriista vaja.
Postitatud: 24 Sept 2006 13:32
Postitas karel
Algselt postitas: Indy
Ja uue tikkpoldi jaoks saab abi ka ehituskaplustest,keermelatist sama pikkuse ja mõõduga asemele..(seda muidugi juhul kui originaali pole saadaval)
Keermelatti ei tasu mingil juhul panna. See ehituspoodides müüdav latt on 4,4 tugevusklassist, mis on nii pehme, et mutrit ei saa normaalse momendigagi kinni keerata, kui juba keere maas on. Muidugi on olemas ka 8,8 klassist, mis võib juba peaaegu sama tugev olla, kui originaalpolt.
Postitatud: 24 Sept 2006 13:39
Postitas logman
Algselt postitas: karel
Muidugi on olemas ka 8,8 klassist, mis võib juba peaaegu sama tugev olla, kui originaalpolt.
"WÜRTH" ja leiab sobiva materjali. Treial kes ei jonni ,teeb sellest uue spilka.
8,8 läheb kah ,aga kui ilma dünovõtmeta mõtlemata keerata ,saab sellestki kiirelt jagu. Abi:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=10174
Keermelatid on tavaliselt tiba peenemad kui õige mõõt ja jääb seetõttu natuke lobe. Keermeliim aitab. Lahti saab kergelt gaasipitsi või leeklambiga kuumutades.
Kui vaja originaali ,mul on. Täna ja enne Rapla üritust ei saa.
Küsi "Foori" poest alustuseks ,siis Auto-Motost.
Postitatud: 24 Sept 2006 17:57
Postitas Indy
Algselt postitas: karel
Keermelatti ei tasu mingil juhul panna. See ehituspoodides müüdav latt on 4,4 tugevusklassist, mis on nii pehme, et mutrit ei saa normaalse momendigagi kinni keerata, kui juba keere maas on. Muidugi on olemas ka 8,8 klassist, mis võib juba peaaegu sama tugev olla, kui originaalpolt.
Sel juhul vanad klapid kotti ja tuttava treiali juurde,klapisäärest saate "igavesed"poldid...

Postitatud: 24 Sept 2006 22:09
Postitas tuhajuhe
Originaalid vaevalt üle 8,8 tugevuse on.Saab ju tavalisest pikast poldist teha kui poldipea maha lõigata ja keere otsa keerata.Ma aru ei saa mis mega jõududega kinni tahate keerata.
Valtra rem kataloog annab M8 poldile kinni keeramis jõud sellised:8,8 tugevusega 25 nm, 8,8 tsinkpolt 23 nm,8,8 kuumtsink 30nm, 10,9 tugevusega 35nm ja 12,9 tugevusega 45nm.
Postitatud: 24 Sept 2006 23:19
Postitas Indy
Algselt postitas: tuhajuhe
Originaalid vaevalt üle 8,8 tugevuse on.Saab ju tavalisest pikast poldist teha kui poldipea maha lõigata ja keere otsa keerata.Ma aru ei saa mis mega jõududega kinni tahate keerata.
Valtra rem kataloog annab M8 poldile kinni keeramis jõud sellised:8,8 tugevusega 25 nm, 8,8 tsinkpolt 23 nm,8,8 kuumtsink 30nm, 10,9 tugevusega 35nm ja 12,9 tugevusega 45nm.
Tuletame veelkord meelde vene vanasõna...
SILA JEST,UMA NE NADO...