1. leht 1-st
vaz-i mootori igasugused mõõdud?
Postitatud: 14 Sept 2006 21:48
Postitas -karla-
tahaks teada järgmisi mõõte:
06 kolvi läbimõõt, kolvi käik
011 kolvi läbimõõt, kolvi käik
Postitatud: 14 Sept 2006 22:26
Postitas Kristo
Need peaks küll olema juba mitu korda läbi nämmutatud, kuid:
06: kolb 79mm, kolvikäik 80mm
011: kolb 79mm, kolvikäik 66mm
Postitatud: 15 Sept 2006 17:44
Postitas -grazy-
Aga millist 06-te mõtled 1,3 1,5 või1,6
Postitatud: 15 Sept 2006 18:01
Postitas ando
06 all peetakse silmas 1,6l mootorit ja 011 all 1,3l mootorit.
Postitatud: 18 Sept 2006 20:17
Postitas -grazy-
nu siis peaks ju 011 kolvid 06-ele minema
Postitatud: 18 Sept 2006 21:54
Postitas olaaf
011 peaks süvendiga kolb olema või oli 06 kolvil süvend
Postitatud: 18 Sept 2006 21:57
Postitas põletaja
Kolvid on samad, aga 06-l ei tõuse kolb nii kõrgele võrreldes ploki servaga.
Postitatud: 18 Sept 2006 22:01
Postitas gigull
Mitte ainult ei peaks vaid lähevadki (06, 011 ja 05) on silindri diameeter sama kolvikäik on erinev siit ka kubatuuri erinevus.03 ja 01 ka silindri diameeter sama ja kolvikäik erinev, (01,05 ja 011) on kolvikäik sama, 06 ja 03 on kolvikäik sama. Sõnastus pole kiita aga usun et saad aru.
Postitatud: 18 Sept 2006 22:08
Postitas olaaf
Algselt postitas: põletaja
Kolvid on samad, aga 06-l ei tõuse kolb nii kõrgele võrreldes ploki servaga.
millel see süvend oli siis - sellise ilusa faasiga?
Postitatud: 18 Sept 2006 22:23
Postitas GTA
Kirjandusest lugesin, et 06-l peaks olema süvendiga kolvid, 011 on nii süvendiga kui süvendita kolbe, mootoritel sealjuures sama plokikaas, kuid surveaste mõlemal väidetavalt 8,5. Kirjas on et siledapõhjaliste kolbidega 011 mootoritel on värvitud markeering "011" ringis.
edit: oma 06 mootoril olid sees siledapõhjalised kolvid, 79.0... mine võta siis kinni
Postitatud: 19 Sept 2006 08:20
Postitas -grazy-
Noh,kui ma nüüd tekstist aru sain,siis kui panna 011 mootorile 06 kolvid ja kepsud,siis peaks mootor olema 1,6-ene või ma eksin
Postitatud: 19 Sept 2006 09:23
Postitas olaaf
Algselt postitas: -grazy-
Noh,kui ma nüüd tekstist aru sain,siis kui panna 011 mootorile 06 kolvid ja kepsud,siis peaks mootor olema 1,6-ene või ma eksin
eksid täiega kuna väntvõllist sõltub kolvikäik.
kepsud on niikuinii 2101 markeeringuga..
kolvid on kõik sama kõrged..
01 väntvõlli käik 66
03 väntvõlli käik 80
Postitatud: 19 Sept 2006 13:16
Postitas -grazy-
nu ok panen väntvõlli ka 06-e oma,siis peaks ju 1,6-ene olema
Postitatud: 19 Sept 2006 13:26
Postitas viaccess
1,3ne plokk madalam 7mm kui 1,6ne, pead panema ka 7mm lyhemad kepsud.
Postitatud: 19 Sept 2006 14:41
Postitas GTA
Algselt postitas: viaccess
1,3ne plokk madalam 7mm kui 1,6ne, pead panema ka 7mm lyhemad kepsud.
...ja see teeks juba kokku eksootilisema, short-rod mootori, millest lähemalt loe:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=4886
Lihtsam ikkagi alustada sellest et sebida 1600 mootor... kust sa selle väntvõlligi ju saad kui mootorit ringi tahaksid ehitama hakata:rolleyes
Postitatud: 19 Sept 2006 23:11
Postitas -grazy-
A veel üks küssa,nimelt kas siguli mootoril(antud juhul 03 1,3 mootor) saab hülsse vahetada
Postitatud: 20 Sept 2006 12:11
Postitas arvi100
Kui sa mõtled nii nagu Volgal või Moskvitsil(412),siis seda teha ei saa.
Aga hülsitavaks saab teha ja see juba kallis lõbu.
Ja 2103-el on ikka 1,5 mootor.1,3 motot omavad 21011(ketiga) ja 2105(rihmaga).
Postitatud: 20 Sept 2006 13:11
Postitas -grazy-
trükiviga oli,mõtlesingi 1,5 mootorit
Postitatud: 20 Sept 2006 13:13
Postitas -grazy-
Aga ok,olen nüüd palju targem.