1. leht 1-st
1,7 liitrisest Lada mootorist kõva konkurent esivedustele..
Postitatud: 04 Sept 2006 22:39
Postitas logman
Huvitaks 1,7 liitrise standard (tehasest tulnud) mootori silindri läbimõõt ja kolvikäik.
Niisama pulli pärast ei küsi. Kuulsin üht imelikku uudist. On väikesed kahtlused ,aga sellest hiljem

Postitatud: 05 Sept 2006 06:59
Postitas Ardi Soovik
Kolvikäik 80 mm ja sil.läbimõõt 82mm.
Postitatud: 05 Sept 2006 08:41
Postitas logman
Tänud ,Ardi!
Siis on isegi vist võimalik sealt 2,3 liitrine välja puurida. 7mm seinast ära võtta? Eks teadjamad kommigu ,aga nii mulle väidetakse.....
2315kuupi

96mm läbimõõdu juures

Väidetavalt kärutab nüüd üks mees superkrossi sellisega ja üldsegi mitte pahasti. Ei tea kauaks ainult tal seda mootorit jätkub.
Kel huvi ,see loeb:
http://www.rally.ee/?a=a009&b=5007
http://www.motorsport.ee/?page=15&id=478&g=478&m=&menu=
Postitatud: 05 Sept 2006 10:28
Postitas Ardi Soovik
Silindriseina paksus 4,5mm.Äärmisel juhul annab silindriseinast 1mm maha võtta,84mm kolbide peale,siis saaks 1,8-se mootori,või kasutades 2131 vänta,siis saaks 1,9-se mootori.
Postitatud: 05 Sept 2006 10:41
Postitas logman
Jah ,oli ulmejutuga tegemist. Sai väheke asja ka siitpoolt täpsustatud. Tegelikult pandi sisse 84mm kolb ja ju siis ka pikk vänt.
Aga igavesti hästi lendab edasi ,kui sõidab 2,5 klassis ja püsib esivedustega konkurentsis. Weberid peal ja puha. Võib minna Taali 17.09. kaema ,kui ta seal ainult võistleb. Rattasep Tiit siis.
Postitatud: 05 Sept 2006 10:58
Postitas pedrox
Väga kihvt oli vaadata küll kuidas Rattasep oma 01ga teistele konkurentsi pakkus. Huvitas ennastki mis tal seal tehtud on kapoti all.
Postitatud: 05 Sept 2006 17:52
Postitas Moss
Algselt postitas: logman
96mm läbimõõdu juures...
...hõõruvad kolvid juba üksteise vastu

Postitatud: 06 Sept 2006 09:20
Postitas vazist
Seda autot ei saa ju võrrelda tava kopikaga. Nagu pole ka Liguri GAZ-51 vana vene krusa. Või mis on ühist WRC-l ja salongis müüdaval Citroenil.
Ma arvan, et Rattasepa auto tagasild (Volvo) maksab rohkem, kui enamiku enamiku siinkirjutajate auto kokku (ise kaasa arvatud).