1. leht 1-st
Soe mootor peale seismist ei käivitu kohe.
Postitatud: 27 Aug 2006 20:01
Postitas Walter
Pole küll ladaga tegu aga autode põhitõed on ikka samad:spin Nimelt probleem selles et karpaga mootor ei käivitu sooja mootoriga peale nats aega seismist(10min) normaalselt vaid vajab pikalt käijamist. Kui peale seda käijamist olen korra juba käima saanud siis järgmised käivitused lähevad paugust käima. Kui jälle mingi aeg seisab jälle sama jama. Mõtlesid et äkki kütus vajub alla, aga külma mootoriga läheb paugust käima järelikult langeb kütuse alla langemine välja

Et siis mis siine raffas arvab mida tuleks kontrollida ja kuidas. Masinast niipalju et mootor ja toitesüsteem nagu vana hea ?iguli
Postitatud: 27 Aug 2006 21:03
Postitas olaaf
gaas põhja ja siis käivita

Postitatud: 28 Aug 2006 11:09
Postitas -grazy-
Karpa nõel laseb läbi,ja uputab üle
Edit:sorry jookseb täis
Postitatud: 28 Aug 2006 11:48
Postitas olaaf
bensiin aurustub soojas karpas ning karpa ujukiruumi tuulutuse kaudu väljub õhufiltrisse = käivitades ülirikas segu...
nõel lekiks siis oleks muid ilminguid ka..
Postitatud: 28 Aug 2006 16:14
Postitas -grazy-
Mul küll ei olnud,peale nõela vahetust töötas nagu kellavärk
Postitatud: 28 Aug 2006 19:09
Postitas Walter
Polnud vahet kas segu klapp lahti või kinni korralikult käima ikka ei lähe

Kuigi ei mõista mis see aitama peaks

Uurin seda nõela ka, kui siksil nõel läbi oli siis jooksis peale seismajätmist segu kamber kütust ka täis

Postitatud: 28 Aug 2006 20:04
Postitas -grazy-
Äkki räägid lähemalt,mis masinaga tegu
Postitatud: 28 Aug 2006 22:00
Postitas olaaf
aitab seda, et kui gaas põhjas saab rohkem õhku

kas autol on automaattoores?
Postitatud: 28 Aug 2006 22:47
Postitas Walter
autol on automaat toores (jahutusvedelikuga) Masinaks on golf II

aga kas võib mõjutada kui saab kuskilt lisa õhku ??? Nimelt tegin gaaside testi ja pöördes on numbrid suured kahtlustan et saab kuskilt lisa õhku uurin mingi pärv seda. Eetrit karpa tihenditele mõistusega kõige lihtsam meetod vast
