1. leht 1-st
Kas ladale saab panna fiati plokikaant?
Postitatud: 26 Aug 2006 20:53
Postitas juss
Lammerid kolades tekkis siis idee, et kas siksile äkki saab peale panna fiati plokikaane ja ma mõtlen loomulikult tohkatsi kaant kuna siis on nukke parem regullida ja muud lollust seal teha?!:P
Postitatud: 26 Aug 2006 21:08
Postitas Tegija
Otsi parem terve mootor! Mõttetu on aretada!

Ja Dohc mootori nukke reguleeritakse siis, kui kaan maas on!
Postitatud: 26 Aug 2006 21:22
Postitas Walter

Küsimus mix just siis regullitakse kui kaan maas on? Kas siis mingid eelised või lihtsalt pole võimalik peal olles regullida? Ei mõista mis vahet seal olema peaks?
Postitatud: 26 Aug 2006 21:34
Postitas juss
Pole vaja seda jama, et milleks aretada ma tahan teada kas keegi on proovinud panna või mõelnud selle peale või kas lihtsalt sobib. Ilmselt vaja keti kamber laiemaks keevitada aga kindlalt saaks teada siis kui võtte plokk ja kaan ning kokku proovida!
Postitatud: 26 Aug 2006 21:49
Postitas wilson
seletage mis asi see "tohkatsi kaan" veel on?
Postitatud: 26 Aug 2006 21:57
Postitas logman
DOHC mootori kaas. Kahe nukkvõlliga mootori kaas. Popp ja noortepärane släng

Põlvamaal on vähe teisem kõne ,midagi pole teha ,Eesti omapära

Postitatud: 26 Aug 2006 22:02
Postitas -grazy-
Noh aga miks on mõtetu aretada,kui sobib kahe nukvõlliga kaas,siis äkki sobib ka näiteks 16 klapilise kaas
Postitatud: 26 Aug 2006 22:07
Postitas wilson
släng või asi

mis siin ikka jalad selga ja hakka aga kaant otsima.kolvid lähevad vahetusse ja veel asju.kui rahakott vastu peab siis ON kõik võimalik
Postitatud: 26 Aug 2006 23:00
Postitas olaaf
sellel asjal puudub igasugune mõte ju..
palju lihtsam on mõni teine mootor peale tõsta juba..
nukiratastega tekib kohe jama,
samas saad ju ainult 1300 mootorit proovida doch iks teha - teised ju ketiga, fiat rihmaga.
bmw 1,8 mootor vahele koos kastiga ja rahu majas

võimsuse ja kaalu järgi peaks arvele ka saama ametlikult.
samas kui endal vastavad pingid olemas ja viitsimist on siiss võid katsetada.
PS! kust sa fiati doch plokikaane leiad - 16 klapilisi aetakse tikutulega taga ja 8 klapilisi ei vedele ka just iga kuuri all.
Postitatud: 27 Aug 2006 00:53
Postitas juss
Ah tolknesin tutaval lammeris ringi ja avastasin ,et riiuli peal on üks fiati kaan.
pean käima korra seal veel ja toda kaant lähemalt uurima aga kui poldiaugud sobivad siis pole hullu ja kindlast kannatab panna teisi rihmarattaid.
Aga eks näeb ma käin lähipäevadel sealt läbi ja siis saab teada!
Muide see lammer asub ikka mul kodulinnas;) ja netis ei ole kaant üleva:D
Postitatud: 27 Aug 2006 07:58
Postitas tuhajuhe
Saab kindlasti igasuguseid rihmarattaid panna.Aga väntvõlli rihmaratas tuleb siis ka teine panna.
Postitatud: 27 Aug 2006 10:32
Postitas Tegija
Algselt postitas: Walter

Küsimus mix just siis regullitakse kui kaan maas on? Kas siis mingid eelised või lihtsalt pole võimalik peal olles regullida? Ei mõista mis vahet seal olema peaks?
Kuna Fiati "kahenukastel" pole klapid vertikaalse asetusega
vaid V kujuliselt, siis ei ole mõistlik nukkvõlle seadistada kui kaan mootoril ja ei näe kui klapid juba kokku saanud on.

. Sellepärast on arukas seda teha siis, kui KAAN MAAS. Lisaks on hea erinevate mõõteriistadega kaane kallal toimetada kui see mootoril ei asetse. Oli vast arusaadav jutt...
Postitatud: 27 Aug 2006 16:00
Postitas Walter
Kui ma nüüd siis õigesti aru saan siis on oht et lased väljalaske klapi sisselaske klapile külge???:sein
Postitatud: 27 Aug 2006 17:41
Postitas juss
Algselt postitas: Walter
Kui ma nüüd siis õigesti aru saan siis on oht et lased väljalaske klapi sisselaske klapile külge???:sein
Idee jah õige. Endal juhtus selline probleem 1000cc-se bikega,et timmisin klappe ja kogemata keerasin kaks kleppi omavahel kokku (kaan oli lauapeal, mutte mootori peal!) .
Kui tead mida teed siis pole mingit probleemi nukke regullida kui kaan on peal ja kas maas see toiming keerulisem pole mitte?
Postitatud: 27 Aug 2006 19:30
Postitas Tegija
Keerulisem on kuid tulemus täpsem!
Postitatud: 27 Aug 2006 19:35
Postitas Walter
Selge, elutarkust jälle juurde kui tulevikus puutub selliste kaantega kokku siis teab mida jälgida:)
Postitatud: 30 Aug 2006 16:09
Postitas juss
Kaan siis Fiat Croma 2,0 86a.
Aga ennem ma toda kaant omale koju ei ve kui kindel, et istub peale!
Postitatud: 30 Aug 2006 19:05
Postitas Zero
Ega keegi pole proovinud peale uuema lada 110-ne 16V kaant ?
Postitatud: 31 Aug 2006 08:30
Postitas olaaf
Kui natuke mootoreid uurida siis on selge et lada 16v kaant peale panna on sisuliselt võimatu - silindrite asend, õlituskanalite asend, tosool peab ka läbi käima - kui panna, siis terves tükis lada kone.
fiati kaanega sama lugu.. täiesti lootusetu tegevus. kordi odavam on panna terve mootor...