1. leht 2-st

summuti

Postitatud: 20 Aug 2006 23:41
Postitas vardo13
kas see hakkab mootorit piinama kui ma võtan ära tagumise poti ja panen asemele tavalist summutitoru kuulsin et see võib hakata kulutama mootorit

Postitatud: 20 Aug 2006 23:46
Postitas grimes
Algselt postitas: Vardo13
kas see hakkab mootorit piinama kui ma võtan ära tagumise poti ja panen asemele tavalist summutitoru kuulsin et see võib hakata kulutama mootorit
:rolleyes Ei usu küll et moorile mida halba teeb. Aga kurat seda teab :P Ehk targemad räägivad. Isegi kärutasin 07-mega millel tagumist pütti ei olnud. Ja toru juppi kah järgi ei pannud. Aga bena võtab küll siis rohkem kuigipalju. Kui tahad oma 01-hele seda teha siis parem võta ära ja pane mõni sportpütt külge. Arvan et tahad sportlikumat häält :D

Postitatud: 20 Aug 2006 23:48
Postitas vardo13
aga mis vahe on sportpütil ja tavalisel ja palju see maksata võib ja mida ta annab

Postitatud: 21 Aug 2006 00:00
Postitas grimes
Algselt postitas: Vardo13
aga mis vahe on sportpütil ja tavalisel ja palju see maksata võib ja mida ta annab
Mida sa mõtled saada kui võtad viiamse püti ära ? Tahad suuremat häält vms. Või lihtsalt pütt läbi.
No sportpüti saab kätte juba mingi 500.- Mõne või siis kasutatud. Uued olen hinndasi netis näinud on mingi 700.-
www.ladu24.ee Vist oli seal.
No mis ta ikka annab. Kui õieti teha jne võib saada võimsust juurde. Ja ka sportlikuma ja meeldivama hääle.
Ei tea kas üksi pütist aitab jõudu juurde saada. Seal võibolla veel mingeid muudatusi teha. Eks seda kommenteerib keegi targem :P

Postitatud: 21 Aug 2006 00:08
Postitas masuurik
omal sai just pükstest saadik ringi tehtud
kui huvi võin teha pilte ja video teisipäeval;)
kui huvi pole siis tegema ei lähe
ja küsida võib ka kui huvitab midagi

Postitatud: 21 Aug 2006 02:10
Postitas grimes
Algselt postitas: zigulimasuurik
omal sai just pükstest saadik ringi tehtud
kui huvi võin teha pilte ja video teisipäeval;)
kui huvi pole siis tegema ei lähe
ja küsida võib ka kui huvitab midagi
Valgusta ikka klubiliikmeid oma tegevusega. Huvitab ennastki. Juba huvipärast mis seal tehtud. Ja kuidas ise tulemusga rahul jne. :rolleyes

Postitatud: 21 Aug 2006 07:35
Postitas raitsraisk

Postitatud: 21 Aug 2006 10:06
Postitas logman
Hääl ei ole edasiviija:

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9974

Aga kiirendusvõistlusel sai selgeks ,et kui ei lörise ja ei paugu ,siis seda autot ka keegi ei vaata ega fotokasse ei kadreeri. Mis siis ,et vaikse masina piloodi aeg peajagu üle on :D

Postitatud: 31 Aug 2006 14:21
Postitas roim88
Sport pütt pidi ikka natukene juurde andma võimsust, kuid mitte oluliselt. Juurde annab hääli, aga kui otsast lõpuni teha siis hakkab looma :)

Postitatud: 31 Aug 2006 17:30
Postitas masuurik
mul on otsast lõuni ja minek palju ergem kui ennem;) hääl on kah väga kena.

Postitatud: 01 Sept 2006 01:03
Postitas roim88
a kui silindrtest tulevad neli toru mis lähevad kaheks panna ühte ja +veel sportpütt vot see on juba midagi :D mootor naq hingab vabalt:lol

Postitatud: 01 Sept 2006 09:06
Postitas olaaf
Algselt postitas: roim88
a kui silindrtest tulevad neli toru mis lähevad kaheks panna ühte ja +veel sportpütt vot see on juba midagi :D mootor naq hingab vabalt:lol
selle asjanduse nimi on torukollektor :)
kui valesti tehtud siis võid sama palju kaotada kui võidad või rohkemgi...

Postitatud: 02 Sept 2006 11:28
Postitas karel
Primaartoru pikkus tollides P=850xED/rpm-3

kus ED=VL klapi avanemisnurk enne ASS-u pluss 180 kraadi
rpm - torustiku häälestuspöörded

Primaartoru sisediameeter (ID) tollides.
ID=ruutjuur[cc/(P+3)*25] * 2,1

Kahjuks ei saa siin juuremärki panna, aga ruutjuur tuleb võtta ainult selles nurksulgudega avaldisest.

P on seal primaartoru pikkus tollides
cc - ühe silindri töömaht kuupsentimeetrites.

Täpsusaste on piisav kollektori valmistamiseks vabamüügis olevatest torudest. Töötab nii 4-1 kui ka 4-2-1 tüüpi headeritega, viimasel juhul panna valemisse primaari ja sekundaari summa.

Niiet ka targemad ei tee neid kollesid niisama lambist, vaid ikka valemi abil.
Selle valemi järgi tuleks minu auto mootorile 5-6000rpm parimat efekti andva 4-1 kolle primaari pikkuseks 50 tolli.
PS! primaari mõõdetakse alates väljalaskeklapist, mitte pordi servast, niiet pleki painutamisel tuleb see paar tolli, mis plokikaanes on torust maha arvestada.

Postitatud: 02 Sept 2006 12:00
Postitas logman
Näed siis...
Esimene mees ,kes siia midagi ka üles kirjutas. Muidu küsitakse ja nuiatakse ja midagi konkreetset kellegi suust ei tule :D
Kui nüüd saaks veel maakeelde "headerite" tähenduse ,oleks väga viis.
Aitähh ,Karel!

"Lugege raamatuid" ,on alati hea öelda ,aga alati ei ole Vastseliina mehel neid kapsaid kuskilt saadagi mitte. Keeleoskus on veel omaette küsimus.

Postitatud: 02 Sept 2006 12:21
Postitas tuhajuhe
Kareli tarkus pärineb soome raamatust mida trükiti eestis,pealkirjaga Virittäjän käsikirja 1.Seal räägib ka sisselaskest ja lahkab printsungi tööpõhimõtet ning weberi karpadest.Üldiselt on teooria raamat,see kolle tegemise valem on enam vähem,aga praktika on näidanud nati midagi muud.
Head avastamist :rolleyes

Postitatud: 02 Sept 2006 19:02
Postitas tuhajuhe
Algselt postitas: karel
Primaartoru pikkus tollides P=850xED/rpm-3



Siin valemis on juba see plokikaane kanali pikkus maha arvestatud.See -3tolli ongi keskmine kanali pikkus võetud mis lahutatakse sellest üld pikkusest maha.

Postitatud: 05 Sept 2006 19:41
Postitas tiit
Algselt postitas: karel

Primaartoru sisediameeter (ID) tollides.
ID=ruutjuur[cc/(P+3)*25] * 2,1

Kahjuks ei saa siin juuremärki panna, aga ruutjuur tuleb võtta ainult selles nurksulgudega avaldisest.

P on seal primaartoru pikkus tollides
cc - ühe silindri töömaht kuupsentimeetrites.

Selle valemi järgi tuleks minu auto mootorile 5-6000rpm parimat efekti andva 4-1 kolle primaari pikkuseks 50 tolli.
PS! primaari mõõdetakse alates väljalaskeklapist, mitte pordi servast, niiet pleki painutamisel tuleb see paar tolli, mis plokikaanes on torust maha arvestada.
3'' pordi pikkus on mõlemasse valemisse sisse kirjutatud, aga selles teises valemis on mingi jama (ilmselt sul ühikud valed, kas kubatuur on ikka kuupsentimeetrites)
Võtame 1,6 mootori näiteks - silinder siis 400 kuupcm
ruutjuu[400/50*25]*2,1=29,7tolli :o

Postitatud: 05 Sept 2006 22:16
Postitas tuhajuhe
Toruläbimõõdu valem on vales järjekorras ja midagi on veel puudu :( Kui sedasi kirjutada nagu karel,siis on nii :ruutjuur(4,4 x töömaht)jägada[25x(P+3)] Töömaht on ikka ühesilindri cm3. 4-2-1 kolle pikkus on sama ehk siis primaari ja sekundaari liitmis summa.

Postitatud: 06 Sept 2006 01:02
Postitas tiit
ikka on midagi valest :(

Postitatud: 06 Sept 2006 12:28
Postitas tuhajuhe
Kirjuta mida ja kuidas rehkendad?Nii ei oska aidata.