summuti

summuti

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
v
vardo13
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

summuti

Postitus Postitas vardo13 »

kas see hakkab mootorit piinama kui ma võtan ära tagumise poti ja panen asemele tavalist summutitoru kuulsin et see võib hakata kulutama mootorit
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: Vardo13
kas see hakkab mootorit piinama kui ma võtan ära tagumise poti ja panen asemele tavalist summutitoru kuulsin et see võib hakata kulutama mootorit
:rolleyes Ei usu küll et moorile mida halba teeb. Aga kurat seda teab :P Ehk targemad räägivad. Isegi kärutasin 07-mega millel tagumist pütti ei olnud. Ja toru juppi kah järgi ei pannud. Aga bena võtab küll siis rohkem kuigipalju. Kui tahad oma 01-hele seda teha siis parem võta ära ja pane mõni sportpütt külge. Arvan et tahad sportlikumat häält :D
v
vardo13
Suletud kasutaja
Postitusi: 57
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas vardo13 »

aga mis vahe on sportpütil ja tavalisel ja palju see maksata võib ja mida ta annab
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: Vardo13
aga mis vahe on sportpütil ja tavalisel ja palju see maksata võib ja mida ta annab
Mida sa mõtled saada kui võtad viiamse püti ära ? Tahad suuremat häält vms. Või lihtsalt pütt läbi.
No sportpüti saab kätte juba mingi 500.- Mõne või siis kasutatud. Uued olen hinndasi netis näinud on mingi 700.-
www.ladu24.ee Vist oli seal.
No mis ta ikka annab. Kui õieti teha jne võib saada võimsust juurde. Ja ka sportlikuma ja meeldivama hääle.
Ei tea kas üksi pütist aitab jõudu juurde saada. Seal võibolla veel mingeid muudatusi teha. Eks seda kommenteerib keegi targem :P
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

omal sai just pükstest saadik ringi tehtud
kui huvi võin teha pilte ja video teisipäeval;)
kui huvi pole siis tegema ei lähe
ja küsida võib ka kui huvitab midagi
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: zigulimasuurik
omal sai just pükstest saadik ringi tehtud
kui huvi võin teha pilte ja video teisipäeval;)
kui huvi pole siis tegema ei lähe
ja küsida võib ka kui huvitab midagi
Valgusta ikka klubiliikmeid oma tegevusega. Huvitab ennastki. Juba huvipärast mis seal tehtud. Ja kuidas ise tulemusga rahul jne. :rolleyes
r
raitsraisk
Suletud kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas raitsraisk »

Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Hääl ei ole edasiviija:

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9974

Aga kiirendusvõistlusel sai selgeks ,et kui ei lörise ja ei paugu ,siis seda autot ka keegi ei vaata ega fotokasse ei kadreeri. Mis siis ,et vaikse masina piloodi aeg peajagu üle on :D
r
roim88
Suletud kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas roim88 »

Sport pütt pidi ikka natukene juurde andma võimsust, kuid mitte oluliselt. Juurde annab hääli, aga kui otsast lõpuni teha siis hakkab looma :)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

mul on otsast lõuni ja minek palju ergem kui ennem;) hääl on kah väga kena.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
r
roim88
Suletud kasutaja
Postitusi: 77
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas roim88 »

a kui silindrtest tulevad neli toru mis lähevad kaheks panna ühte ja +veel sportpütt vot see on juba midagi :D mootor naq hingab vabalt:lol
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: roim88
a kui silindrtest tulevad neli toru mis lähevad kaheks panna ühte ja +veel sportpütt vot see on juba midagi :D mootor naq hingab vabalt:lol
selle asjanduse nimi on torukollektor :)
kui valesti tehtud siis võid sama palju kaotada kui võidad või rohkemgi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Primaartoru pikkus tollides P=850xED/rpm-3

kus ED=VL klapi avanemisnurk enne ASS-u pluss 180 kraadi
rpm - torustiku häälestuspöörded

Primaartoru sisediameeter (ID) tollides.
ID=ruutjuur[cc/(P+3)*25] * 2,1

Kahjuks ei saa siin juuremärki panna, aga ruutjuur tuleb võtta ainult selles nurksulgudega avaldisest.

P on seal primaartoru pikkus tollides
cc - ühe silindri töömaht kuupsentimeetrites.

Täpsusaste on piisav kollektori valmistamiseks vabamüügis olevatest torudest. Töötab nii 4-1 kui ka 4-2-1 tüüpi headeritega, viimasel juhul panna valemisse primaari ja sekundaari summa.

Niiet ka targemad ei tee neid kollesid niisama lambist, vaid ikka valemi abil.
Selle valemi järgi tuleks minu auto mootorile 5-6000rpm parimat efekti andva 4-1 kolle primaari pikkuseks 50 tolli.
PS! primaari mõõdetakse alates väljalaskeklapist, mitte pordi servast, niiet pleki painutamisel tuleb see paar tolli, mis plokikaanes on torust maha arvestada.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Näed siis...
Esimene mees ,kes siia midagi ka üles kirjutas. Muidu küsitakse ja nuiatakse ja midagi konkreetset kellegi suust ei tule :D
Kui nüüd saaks veel maakeelde "headerite" tähenduse ,oleks väga viis.
Aitähh ,Karel!

"Lugege raamatuid" ,on alati hea öelda ,aga alati ei ole Vastseliina mehel neid kapsaid kuskilt saadagi mitte. Keeleoskus on veel omaette küsimus.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kareli tarkus pärineb soome raamatust mida trükiti eestis,pealkirjaga Virittäjän käsikirja 1.Seal räägib ka sisselaskest ja lahkab printsungi tööpõhimõtet ning weberi karpadest.Üldiselt on teooria raamat,see kolle tegemise valem on enam vähem,aga praktika on näidanud nati midagi muud.
Head avastamist :rolleyes
56506878
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Algselt postitas: karel
Primaartoru pikkus tollides P=850xED/rpm-3



Siin valemis on juba see plokikaane kanali pikkus maha arvestatud.See -3tolli ongi keskmine kanali pikkus võetud mis lahutatakse sellest üld pikkusest maha.
56506878
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Algselt postitas: karel

Primaartoru sisediameeter (ID) tollides.
ID=ruutjuur[cc/(P+3)*25] * 2,1

Kahjuks ei saa siin juuremärki panna, aga ruutjuur tuleb võtta ainult selles nurksulgudega avaldisest.

P on seal primaartoru pikkus tollides
cc - ühe silindri töömaht kuupsentimeetrites.

Selle valemi järgi tuleks minu auto mootorile 5-6000rpm parimat efekti andva 4-1 kolle primaari pikkuseks 50 tolli.
PS! primaari mõõdetakse alates väljalaskeklapist, mitte pordi servast, niiet pleki painutamisel tuleb see paar tolli, mis plokikaanes on torust maha arvestada.
3'' pordi pikkus on mõlemasse valemisse sisse kirjutatud, aga selles teises valemis on mingi jama (ilmselt sul ühikud valed, kas kubatuur on ikka kuupsentimeetrites)
Võtame 1,6 mootori näiteks - silinder siis 400 kuupcm
ruutjuu[400/50*25]*2,1=29,7tolli :o
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Toruläbimõõdu valem on vales järjekorras ja midagi on veel puudu :( Kui sedasi kirjutada nagu karel,siis on nii :ruutjuur(4,4 x töömaht)jägada[25x(P+3)] Töömaht on ikka ühesilindri cm3. 4-2-1 kolle pikkus on sama ehk siis primaari ja sekundaari liitmis summa.
56506878
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

ikka on midagi valest :(
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Kirjuta mida ja kuidas rehkendad?Nii ei oska aidata.
56506878
Vasta