summuti
summuti
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Algselt postitas: Vardo13
kas see hakkab mootorit piinama kui ma võtan ära tagumise poti ja panen asemele tavalist summutitoru kuulsin et see võib hakata kulutama mootorit



-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Mida sa mõtled saada kui võtad viiamse püti ära ? Tahad suuremat häält vms. Või lihtsalt pütt läbi.Algselt postitas: Vardo13
aga mis vahe on sportpütil ja tavalisel ja palju see maksata võib ja mida ta annab
No sportpüti saab kätte juba mingi 500.- Mõne või siis kasutatud. Uued olen hinndasi netis näinud on mingi 700.-
www.ladu24.ee Vist oli seal.
No mis ta ikka annab. Kui õieti teha jne võib saada võimsust juurde. Ja ka sportlikuma ja meeldivama hääle.
Ei tea kas üksi pütist aitab jõudu juurde saada. Seal võibolla veel mingeid muudatusi teha. Eks seda kommenteerib keegi targem

-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Valgusta ikka klubiliikmeid oma tegevusega. Huvitab ennastki. Juba huvipärast mis seal tehtud. Ja kuidas ise tulemusga rahul jne.Algselt postitas: zigulimasuurik
omal sai just pükstest saadik ringi tehtud
kui huvi võin teha pilte ja video teisipäeval;)
kui huvi pole siis tegema ei lähe
ja küsida võib ka kui huvitab midagi

-
rraitsraisk
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Hääl ei ole edasiviija:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9974
Aga kiirendusvõistlusel sai selgeks ,et kui ei lörise ja ei paugu ,siis seda autot ka keegi ei vaata ega fotokasse ei kadreeri. Mis siis ,et vaikse masina piloodi aeg peajagu üle on
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9974
Aga kiirendusvõistlusel sai selgeks ,et kui ei lörise ja ei paugu ,siis seda autot ka keegi ei vaata ega fotokasse ei kadreeri. Mis siis ,et vaikse masina piloodi aeg peajagu üle on

-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
selle asjanduse nimi on torukollektorAlgselt postitas: roim88
a kui silindrtest tulevad neli toru mis lähevad kaheks panna ühte ja +veel sportpütt vot see on juba midagimootor naq hingab vabalt:lol

kui valesti tehtud siis võid sama palju kaotada kui võidad või rohkemgi...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkarel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
- Asukoht: Tartu või Setumaa
- Autod: krossi 01
Primaartoru pikkus tollides P=850xED/rpm-3
kus ED=VL klapi avanemisnurk enne ASS-u pluss 180 kraadi
rpm - torustiku häälestuspöörded
Primaartoru sisediameeter (ID) tollides.
ID=ruutjuur[cc/(P+3)*25] * 2,1
Kahjuks ei saa siin juuremärki panna, aga ruutjuur tuleb võtta ainult selles nurksulgudega avaldisest.
P on seal primaartoru pikkus tollides
cc - ühe silindri töömaht kuupsentimeetrites.
Täpsusaste on piisav kollektori valmistamiseks vabamüügis olevatest torudest. Töötab nii 4-1 kui ka 4-2-1 tüüpi headeritega, viimasel juhul panna valemisse primaari ja sekundaari summa.
Niiet ka targemad ei tee neid kollesid niisama lambist, vaid ikka valemi abil.
Selle valemi järgi tuleks minu auto mootorile 5-6000rpm parimat efekti andva 4-1 kolle primaari pikkuseks 50 tolli.
PS! primaari mõõdetakse alates väljalaskeklapist, mitte pordi servast, niiet pleki painutamisel tuleb see paar tolli, mis plokikaanes on torust maha arvestada.
kus ED=VL klapi avanemisnurk enne ASS-u pluss 180 kraadi
rpm - torustiku häälestuspöörded
Primaartoru sisediameeter (ID) tollides.
ID=ruutjuur[cc/(P+3)*25] * 2,1
Kahjuks ei saa siin juuremärki panna, aga ruutjuur tuleb võtta ainult selles nurksulgudega avaldisest.
P on seal primaartoru pikkus tollides
cc - ühe silindri töömaht kuupsentimeetrites.
Täpsusaste on piisav kollektori valmistamiseks vabamüügis olevatest torudest. Töötab nii 4-1 kui ka 4-2-1 tüüpi headeritega, viimasel juhul panna valemisse primaari ja sekundaari summa.
Niiet ka targemad ei tee neid kollesid niisama lambist, vaid ikka valemi abil.
Selle valemi järgi tuleks minu auto mootorile 5-6000rpm parimat efekti andva 4-1 kolle primaari pikkuseks 50 tolli.
PS! primaari mõõdetakse alates väljalaskeklapist, mitte pordi servast, niiet pleki painutamisel tuleb see paar tolli, mis plokikaanes on torust maha arvestada.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Näed siis...
Esimene mees ,kes siia midagi ka üles kirjutas. Muidu küsitakse ja nuiatakse ja midagi konkreetset kellegi suust ei tule
Kui nüüd saaks veel maakeelde "headerite" tähenduse ,oleks väga viis.
Aitähh ,Karel!
"Lugege raamatuid" ,on alati hea öelda ,aga alati ei ole Vastseliina mehel neid kapsaid kuskilt saadagi mitte. Keeleoskus on veel omaette küsimus.
Esimene mees ,kes siia midagi ka üles kirjutas. Muidu küsitakse ja nuiatakse ja midagi konkreetset kellegi suust ei tule

Kui nüüd saaks veel maakeelde "headerite" tähenduse ,oleks väga viis.
Aitähh ,Karel!
"Lugege raamatuid" ,on alati hea öelda ,aga alati ei ole Vastseliina mehel neid kapsaid kuskilt saadagi mitte. Keeleoskus on veel omaette küsimus.
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Kareli tarkus pärineb soome raamatust mida trükiti eestis,pealkirjaga Virittäjän käsikirja 1.Seal räägib ka sisselaskest ja lahkab printsungi tööpõhimõtet ning weberi karpadest.Üldiselt on teooria raamat,see kolle tegemise valem on enam vähem,aga praktika on näidanud nati midagi muud.
Head avastamist
Head avastamist

56506878
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
3'' pordi pikkus on mõlemasse valemisse sisse kirjutatud, aga selles teises valemis on mingi jama (ilmselt sul ühikud valed, kas kubatuur on ikka kuupsentimeetrites)Algselt postitas: karel
Primaartoru sisediameeter (ID) tollides.
ID=ruutjuur[cc/(P+3)*25] * 2,1
Kahjuks ei saa siin juuremärki panna, aga ruutjuur tuleb võtta ainult selles nurksulgudega avaldisest.
P on seal primaartoru pikkus tollides
cc - ühe silindri töömaht kuupsentimeetrites.
Selle valemi järgi tuleks minu auto mootorile 5-6000rpm parimat efekti andva 4-1 kolle primaari pikkuseks 50 tolli.
PS! primaari mõõdetakse alates väljalaskeklapist, mitte pordi servast, niiet pleki painutamisel tuleb see paar tolli, mis plokikaanes on torust maha arvestada.
Võtame 1,6 mootori näiteks - silinder siis 400 kuupcm
ruutjuu[400/50*25]*2,1=29,7tolli
