1. leht 1-st

mootor ZAZ`ile

Postitatud: 19 Aug 2006 20:04
Postitas vardo13
kas keegi oskab soovitada mis auto mootor sobiks hästi ZAZ 968M`le

Postitatud: 19 Aug 2006 20:38
Postitas PuZuP
MeMZ-968 või MeMZ-968A
Need sobivad väga HÄSTI ZAZ-968M'le
Kinnitused on samad, ning ka ülekande kinnitamine ei ole mingi probleem...
Ütleme nii, et oleks nagu loodud sellele autole...
No on need venelased ikka vigurid, et suutsid ikka kaks nii head mootorit nagu MeMZ-968 ja MeMZ-968A välja mõelda, et täiesti üks-ühele istuvad ZAZ-968M'i aiste vahele...

Muide, mis siis ZAZ-968 M'i originaalmootoril viga on, et enam ei kõlba?

Postitatud: 19 Aug 2006 21:25
Postitas vardo13
lihtsalt vajaks mingit vesijahutust ja võimsamat mootorit

aga kas see on tõsi et ?koda mootor pidi ka hästi sobima?

Postitatud: 19 Aug 2006 21:45
Postitas logman
Tegelikult pole vajagi nii kaugele kiigata. Olen näinud lada-06 mootoriga sapakat ,seda seebikarpi. Kapotile oli vaid tehtud väike kõrgendus ,et õhupuhastaja ära mahuks.
Tookordne vaatlus oli väga pinnapealne ja rohkem midagi targemat seletada ei oska peale selle ,et too zapper keerati kenasti ühe naisterahva poolt ümber puu. Juhitavus oli vilets nagu hiljem selgus...:lol
Ahjaa ,paar aastat tagasi nägin Elva krossil ka ühtesid isevärki zapperi kerega isendeid. Väga tigedad tegijad olid ,ikka eesotsas ja andsid paljudele bagidele põske. Kasutati lääne mootoreid ja kui õigesti aru sain ,olid ka neljarattaveolisteks ehitatud.

Postitatud: 20 Aug 2006 00:34
Postitas uki
Muhuklubis uurides olen näinud ka kollast muhku, millel Lada mootor peal. Tehtud oli see siis kaheistmeliseks, et kõik ära mahuks

Postitatud: 20 Aug 2006 00:35
Postitas olaaf
Algselt postitas: Uki
Muhuklubis uurides olen näinud ka kollast muhku, millel Lada mootor peal. Tehtud oli see siis kaheistmeliseks, et kõik ära mahuks
ja see mees on parmhot meie klubist...

Postitatud: 20 Aug 2006 00:49
Postitas arvi100
Algselt postitas: Vardo13
aga kas see on tõsi et ?koda mootor pidi ka hästi sobima w
Nõuka ajal pandi jah ?koda 120 kone muhule.Võetud moto pärines külmutus furgoonilt "Alka".Mineku poolest väsitas
06-e ära.Hiljem kukkus klapipesa alla ja rikkus plokikaane
ära.Omanik käis veel sovtransi meeste käest kaane
saadavust uurimas,kuid defitsiit oli totaalne.Vot tak delaa.

Postitatud: 20 Aug 2006 00:59
Postitas Walter
kas mitte estonia formelitel polnud zazi k.kast ja siksi mootor peal? Sinna läheb vahetükk vahele netis on selle andmed ja joonised olemas. Kunagises Estonia tehases käidud ütlesid meestega räägimas tahtsid tüübid umbes 7 kilo kanti raha saada aga nemad teevad selle mingist kergest materjalist aga mingist odavamast materjalist teha ei tohiks mingi probleem olla. Kõik on võimalik. Oli ju kuskils siin pilt ka kus sapsil oli audi V8 aiste vahel ja seegi oli ees:cool:

Postitatud: 20 Aug 2006 10:06
Postitas parmhot
Vormel Estonia viiekäiguline otselülituskast (ZAZ-i korpuses), mis Kavori alumiiniumist vaheplaadiga Lada mootori otsas


Pilt


Pilt

Postitatud: 20 Aug 2006 10:32
Postitas olaaf
panid pritse peale :o

mille oma ja kuidas käib sellega?

tore sind ikka veel siin liikumas näha!
kas said oma jahutusmured ka lahendatud autol?

Postitatud: 20 Aug 2006 11:12
Postitas Indy
Aastaid tagasi oli Taali krossirajal üks kõvemaid tegijaid just ZAZ-i kerele paigaldatud VAZ-i mootoriga auto...On olemas ka slaidid,kahjuks ei meenu sõitja nimi...:(...

Postitatud: 21 Aug 2006 09:55
Postitas parmhot
Algselt postitas: olaaf
panid pritse peale :o

mille oma ja kuidas käib sellega?

tore sind ikka veel siin liikumas näha!
kas said oma jahutusmured ka lahendatud autol?
Pritse sai ostetud kodanik Dasfi vahendusel rallimeeste käest. Kollektor on keevitatud Opeli omast; aju, õhulugeja jne. BMW 320. Kuna rallimeestel olid kõik "üleliigsed" vidinad pritsel küljest kruvitud ja kütuse rõhk ja kogus kõrgeks tõstetud, siis läks ikka hulka aega, enne kui asja normaalselt tiksuma sai.
Jahutusmured sai väga proosaliselt korda - paisupaagi kork hermeetiliselt suletud.